Nee want het neuken met mij is veels te fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meetplannen?
had ik daar niet bij moeten zijn?
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opperquote:
daar kan ik niet over oordelen, jij bleef niet slapen hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee want het neuken met mij is veels te fijn![]()
Duurt alleen eerst anderhalve minuutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooooooooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die![]()
hij rijmde welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar kan ik niet op oordelen, jij bleef niet slapen he
Je kent ons tochquote:
Het is maar wat je lekker vindquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opper
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opper
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je dat ene videootje aankliktquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duurt alleen eerst anderhalve minuut
Mango?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh nee
dan mag ik zeker ook niet meedoen
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kent ons toch
[..]
Het is maar wat je lekker vind
Waarom opper je het dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me love you long timequote:
Vreselijk gewoonquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom opper je het dan?Omdat het kan x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wist gewoon dat deze antwoord kwamquote:
Als we toch op die toer bezig zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe he
Waarom stel je die vraagje dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze antwoord kwam
[..]
Als we toch op die toer bezig zijn
of deze beter is?
wat ook weer niet wil zeggen dat ik het niet doequote:
Omdat de kanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraagje dan?
Dat is wel heel oud, mijn ouders hadden het zelfs nog op VHS staanquote:
Ik typte dat voor dat ik na dachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert fout neger accent Yo swa, waarom stel jij die vraagje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1990quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud, mijn ouders hadden het zelfs nog op VHS staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
<insert gorgelfilmpje>quote:
dat was nog vóór het TFM tijdperkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
1990
Ik zei toch dat ik heel oud was
Ja, Veronica op Nederland 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was nog vóór het TFM tijdperk
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Msn gesprek
hiermee maak ik alle rijm haters gek![]()
Nee niet dezelfde pien als op Fok bovendien.Iets te lange woordenbrij, het spijt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
gelukkig welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was nog vóór het TFM tijdperk
hilversum 3 bestond allangquote:
Nu voel ik mij dat ook een beetje en ben nog maar 24quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
1990
Ik zei toch dat ik heel oud was
Wat vragen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |