* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stuquote:
Maar is het wel handig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg niet. Ook raar, als mijn vrouw fluit reageert het niet, dus het is echt op mij gemaakt
3x woordwaardequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stu
oh, als de mijne huilde deed ie het welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg niet. Ook raar, als mijn vrouw fluit reageert het niet, dus het is echt op mij gemaakt
* Stuart is nu heel blijquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stu
fijn dromen flessiequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
over tien minuten nog even de samenvatting van Groningen - Vitesse en dan ga ik van pittenstein
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keer
Vorige week ook mijn werktelefoontje in de tas van mijn collega gedaan
ik dacht al, kick ass woord voor galgjequote:
En dan toch er naar toe bellen. En dan een verbaasde collega aan d elijn hebben op zaterdag: "mijn tas maakte een raar geluid".quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keer
Vorige week ook mijn werktelefoontje in de tas van mijn collega gedaan
Geen idee. En ik had standby-dienst op maandag, dus wel een timingquote:
tetten!quote:
Echt een kick ass timingquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. En ik had standby-dienst op maandag, dus wel een timing
Ook als je niest of wanneer je muziek luistert... ik heb ook ooit zo'n ding gekregen... binnen 2 uur heb ik de batterij eruit geslooptquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat werkt. ook als je pacman speelt.
Succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ga maar eens de sneeuw trotseren met mijn fiets![]()
Have fun en werk zequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Werkze en voorzichtig hè?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |