Ik ben nog niet vaak thuisquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook als je niest of wanneer je muziek luistert... ik heb ook ooit zo'n ding gekregen... binnen 2 uur heb ik de batterij eruit gesloopt.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk wat is mijn laptop raar warme lucht aan het blazen, maar het is een kat die op mijn hand ademt
Haha altijdquote:
En dan toch maar aaien?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk wat is mijn laptop raar warme lucht aan het blazen, maar het is een kat die op mijn hand ademt
Open een topic in TRV en later in FOT voor de foto's.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Ik kan natuurlijk hier korte verslagjes neerzetten in januari. Net zo makkelijk
Op bed met laptop en spinnende Hildequote:
Trusten snoetquote:
Slaap Lekker PGRquote:
Hey LLquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt de ksc binnenstruikelen
oh hai
* DaMart vangt LovelyLady op voordat ze hard op de grond klettert.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
Hoi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
oeh ja ik wil wel een wijntjequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker PGR
[..]
Hey LL![]()
Wat te drinken?
heldquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vangt LovelyLady op voordat ze hard op de grond klettert.
Je laptop aaien?quote:
Oh nee het is een lief klein poesje!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn poot ligt op mijn laptop, hij op mijn schoot![]()
[ afbeelding ]
Was ik maar die kat, dan kon ik ook op je schoot liggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh met hier bedoel ik FOK!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Open een topic in TRV en later in FOT voor de foto's.
Ah, liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Trevland zet een wijntje voor LL neerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ja ik wil wel een wijntje
[..]
helddank je
Jojoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan was je allergisch voor jezelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
Was ik maar die kat, dan kon ik ook op je schoot liggen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |