SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet Anne! Dit slechte optreden vergeef ik haar wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Schreeuwerd![]()
Wordt nog lastig, Ray, Anne en Sjerrieann mogen weg.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Verander TT maar in vergassingen. Want dat ga ik hierna doen.
Volgende show doet ze haar beugel uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef brunette82 het volgende:
ik zat al te kijken van, wat mis ik toch bij haar!
de bril!
Ja dat heb ik ook inderdaad. Zij kan het wel en had zelf door dat het niks wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, niet Anne! Dit slechte optreden vergeef ik haar wel.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik vind dit liedje niet bij je passen' -> Hoezo, is ze te lelijk?
Kijk Bart eens gaanquote:
twee slechte optredens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En daarna haar dreadsquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgende show doet ze haar beugel uit
Is dit nu van onder of van bovenquote:
quote:
Ik heb het gevoel dat ik naar een puberzusje van 16 zit te kijken, dat ik nooit gehad heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook niets. Ze schreeuwt en forceert, en haar uitspraak is een ramp. Ze weet niet wat ze zingt.
Niet mee eens:quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Top 4 vanavond:
1. Kim de boer
2. Meike
3. Bart
4. Shary-An
Leonie gewoon 2 goede optredendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dit nu van onder of van bovenIk snap niet wat Kim daar tussendoet, die was geniaal, die andere waren ronduit bagger.
Je hebt iets tegen leonie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dit nu van onder of van bovenIk snap niet wat Kim daar tussendoet, die was geniaal, die andere waren ronduit bagger.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
r toegevoegd.
mijn g diet het niet Bella
Kom op zeg. Mag je Anouk niet imiteren, ga je een nummer van haar zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee dies al in de overgang toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Angela hoopt dat Nederland haar veilig stelt, want zelf mikt ze haar eruit.
'Ouwe Dibbes' is ongesteld, gok ik.
Ik had de r al toegevoegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
r toegevoegd.
mijn g diet het niet Bella
Ik ookquote:
OH JIJ.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leonie gewoon 2 goede optredend
De tweede zelfs heel erg goed
Ik vind haar hele voorkomen al bilspleetjeukopwekkend, en daar komt dan nog bij dat ik haar gezang niet om aan te horen vind, maar verder heb ik niks tegen haar.quote:
Best wel mee eens. Alleen Kim was goed genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Matige avond zo alles op 'n rijtje.
Ah, weet het nu:quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
1. Kim
2. dingetje die ene met die lichte kleding.
3. Weetniet.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar hele voorkomen al bilspleetjeukopwekkend, en daar komt dan nog bij dat ik haar gezang niet om aan te horen vind, maar verder heb ik niks tegen haar.
quote:
Matig? Ik vond de eerste liveshow tussen hun slechterquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Matige avond zo alles op 'n rijtje.
inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ben gaat het nog moeilijk krijgen tegen Kim in de laatste rondes
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Koenquote:
Dat zullen ze bij The Voice wel zo regelen ja, anders is er niks aan...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Kim vanavond veel beter dan met dat Justin Timberlake nummer vorige week, hoop dat ze dit zo vasthoudtquote:
Ik vind Kim beter dan Benquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij The Voice wel zo regelen ja, anders is er niks aan...
Ben is natuurlijk verruit de beste, maarja, nu al een winnaar aanwijzen kan ook weer niet he
Raf had toch met Kane gezongen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap het niet, waarom mag niet iedereen nog een keer met een gastartiest zingen?
Raf en Kim zijn nog niet geweest...
Rafaella was de vorige keer toch al?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap het niet, waarom mag niet iedereen nog een keer met een gastartiest zingen?
Raf en Kim zijn nog niet geweest...
getver nee zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef Zehra het volgende:
Ik blijf bij mijn eerste top 3:
1 - Raffaela
2 - Kim
3 - Leonie
Ja, inderdaad Ben - Kim en dan Pearl & Leoniequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Zou een waardige finale zijn in ieder geval.
Dat roep ik al de hele avond en vorige week ookquote:
Van mij mag ze ook wegquote:
quote:
Oh niet gelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roep ik al de hele avond en vorige week ookBen benieuwd of het klopt
Leonie eruit en Shary-An blijven?quote:
Ik ook. Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vond zijn Simply Red versie echt over the top. En in The Battle was Ben zwak.quote:
quote:
Denk je niet? Ze is normaal gesproken zo plat als een dubbeltje. Ik zie iets aan haar buik.quote:
Leonie was echt goed, en Bart was ook niet de slechtstequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leonie eruit en Shary-An blijven?
Zou best kunnen... maar niet echt logisch qua planning. X Factor komt er ook weer aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk je niet? Ze is normaal gesproken zo plat als een dubbeltje. Ik zie iets aan haar buik.
Ik vond hem vorige week leuk, maar niet werelds, Kim blaaste alles weg vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vond zijn Simply Red versie echt over the top. En in The Battle was Ben zwak.
Ray en Charlotte/Nysinna aubquote:
Anne was vorige keer verreweg de beste, dus die moet zeker blijven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Anne heeft heel veel geluk dat Ray zo bagger is. Daarom heeft ze nog een kansje, al gun ik het haar niet.
Graag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leonie eruit en Shary-An blijven?
zal er zo eens oplettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk je niet? Ze is normaal gesproken zo plat als een dubbeltje. Ik zie iets aan haar buik.
blaastequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorige week leuk, maar niet werelds, Kim blaaste alles weg vanavond![]()
En Ben is ook keren daarvoor veel minder geweest...
Alsof haar dat iets kan schelen met een kinderwensquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen... maar niet echt logisch qua planning. X Factor komt er ook weer aan
Zulk soort dingen plan je niet altijd iBenny.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen... maar niet echt logisch qua planning. X Factor komt er ook weer aan
jajaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Zehra het volgende:
[..]
Anne was vorige keer verreweg de beste, dus die moet zeker blijven.
Ze is net bevallen man. Natuurlijk is ze niet al weer een paar maanden zwanger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar als je 40 bent valt er weinig meer te plannen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ik heb de show gekeken (zonder FOK!) en die twee vond ik gewoon de minste.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je doet echt alles om mij te fucken he
anders verzint haar baas wel watquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof haar dat iets kan schelen met een kinderwensKan prima presenteren met zwangere buik, deed ze al eerder
dat snap ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zulk soort dingen plan je niet altijd iBenny.
Dochter is al een maand of 8 hoor en ze is 40, die wacht niet meer langquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze is net bevallen man. Natuurlijk is ze niet al weer een paar maanden zwanger.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
net bevallen? lizzy is al bijna 1 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Tsjah, dat heb je met Jennifer ook, maarja. Ik kijk nu the voice en dan gaat hij bij mij ff niet om de lekkere wijvenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nyssina is gewoon té lekker om eruit te sturen.
Februari alweer hoor, kan best.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wat? Leonie de slechtste?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Volgens twitter waren Nyssina en Leonie het minste van de avond
Heb je detwitter stemmen opgeteld ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
http://www.thevoiceofholland.com/quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je detwitter stemmen opgeteld ofzo?
En dan denk je dat ze nu al weer 3 maanden of meer zwanger is? Ga fietsen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dochter is al een maand of 8 hoor en ze is 40, die wacht niet meer lang
Nyssina mag ook wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
"You use...skincream from....the Euroknaller."![]()
![]()
![]()
Inderdaad, al die 0 tot 7 jarigen die nu nog tv kijken raken allemaal in de war zoquote:
Ze kan alleen het Anouk typetje (slecht) nadoen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
Anne moet er in blijven. Niet alleen omdat ik al drie weken achtereen in m'n prono roep dat ze gaat winnen.Maar gewoon, omdat Jeroen haar genaaid heeft met die liedkeuze. Druk effe verder die Anouk-stempel op haar. Ze kan veel beter en veel (ik ga het woord zeggen) eigenheidser.
Inderdaad. Verrassing van de avond voor mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Zehra het volgende:
[..]
Belachelijk. Leonie was echt fantastisch
Jup, ze gaf al aan haast te hebben want ze voelde zich al te oud voor een derde, maar wilde wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Zehra het volgende:
[..]
En dan denk je dat ze nu al weer 3 maanden of meer zwanger is? Ga fietsen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Inderdaad, al die 0 tot 7 jarigen die nu nog tv kijken raken allemaal in de war zo!
Geen idee, ik heb haar optreden al zover mogelijk weggestopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Leonie was hartstikke goed. Ze was toch van Man In The Mirror?
Zo lekker is die Nyssina niet . Bah, mannen met slechte smaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, dat heb je met Jennifer ook, maarja. Ik kijk nu the voice en dan gaat hij bij mij ff niet om de lekkere wijven
T'is een combinatie hè.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, dat heb je met Jennifer ook, maarja. Ik kijk nu the voice en dan gaat hij bij mij ff niet om de lekkere wijven
Kun je dat daar vinden ja? Ga die nu niet ook openen, trekt mijn laptop niet met dit zware forumquote:
Ik heb gewoon een andere mening, ik vond haar niks, klaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij hebt een andere show gezien blijkbaar
Jaloerse vrouwen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo lekker is die Nyssina niet . Bah, mannen met slechte smaak
Yup...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je dat daar vinden ja? Ga die nu niet ook openen, trekt mijn laptop niet met dit zware forum
Hebben ze ook wat meer buitenlandse dingen ipv alleen BN'ers, ja toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Vind de tv kantine dit jaar stukken beter dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Die darth vader en George Michael in die cellen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Vind de tv kantine dit jaar stukken beter dan vorig jaar
zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef Thermo18 het volgende:
Dit is echt een van de beste afleveringen van de tv-kantine
Ik vind Kim ook beter dan Ben. Hoewel ik de Simply Red versie van Ben wel goed vond, maar zijn battle was echt niet goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vond zijn Simply Red versie echt over the top. En in The Battle was Ben zwak.
ja dat was weer een briljant optreden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:44 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind Kim ook beter dan Ben. Hoewel ik de Simply Red versie van Ben wel goed vond, maar zijn battle was echt niet goed.
is idd niet erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet helemaal... helemaal omdat ze pas als laatste moest
De laatste krijgt toch juist altijd stemmen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... als het een beetje goed klinktquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
De laatste krijgt toch juist altijd stemmen?
Ik ken de tactiek welzo'n beetje, wat nu veilig is staat straks in de sing-offquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Face it: jij bent gewoon saaiquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Raffa bij de gays
Met haar extravagante poses
daar is het wel zo'n type voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Raffa bij de gays
Met haar extravagante poses
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Face it: jij bent gewoon saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |