Ik vind Kim ook beter dan Ben. Hoewel ik de Simply Red versie van Ben wel goed vond, maar zijn battle was echt niet goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vond zijn Simply Red versie echt over the top. En in The Battle was Ben zwak.
ja dat was weer een briljant optreden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:44 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind Kim ook beter dan Ben. Hoewel ik de Simply Red versie van Ben wel goed vond, maar zijn battle was echt niet goed.
is idd niet erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet helemaal... helemaal omdat ze pas als laatste moest
De laatste krijgt toch juist altijd stemmen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... als het een beetje goed klinktquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
De laatste krijgt toch juist altijd stemmen?
Ik ken de tactiek welzo'n beetje, wat nu veilig is staat straks in de sing-offquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Face it: jij bent gewoon saaiquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Raffa bij de gays
Met haar extravagante poses
daar is het wel zo'n type voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Raffa bij de gays
Met haar extravagante poses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |