quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Redux het volgende:
krabbé, die kan ik wel waarderen, en roel ooken kim
Ik kan haar me werkelijk waar niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Asskimo het volgende:
Leuk, Man in the mirror. Ben benieuwd. Heb vorige week niet gezien, is zij oke???
Tis zo'n lekkere snuifbuis die jongen, ik pasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Waylon echt zooooooooooo vreselijk lekker gewoon he![]()
![]()
Ja, Man in the mirror.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Deckard het volgende:
Man in the mirror is een zeiknummer zeg.. Komt er nog een leuk nummer?
ik vind em er altijd zo grauw uit zienquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Waylon echt zooooooooooo vreselijk lekker gewoon he![]()
![]()
hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef JustD1984 het volgende:
Bart lijkt op mijn soort van `ex` nu vriend van miss montreal
Wendy zit boordevol handige nieuwtjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt blij dat we via Wendy weten dat Meike elke dag zingt.
Ook op twitterquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef slvrbld het volgende:
Nog steeds geen reclame?Dat moet straks vast en zeker gecompenseerd worden met extra veel reclames.
dat welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Thermo18 het volgende:
Chasing cars
Die hebben we niet vaak genoeg gehoord.
Er heerscht een grote Bart fanclub op Fokquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet nooit of jullie nou sarcastisch zijn of niet als jullie zeggen dat Bart leuk is
Dat denk ik niet. of beter gezegd, er vallen geen miljoen kijkers af, dus hetz al ze roestenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat er teveel reclame was en daardoor afhakende kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |