SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat toch dat mensen gewoon superbekende oldies niet kennen?quote:
Die man van fuck you, toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Deckard het volgende:
Ik hoop dat er nog iemand komt vanavond die zuiver gaat zingen.
The Baseballs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Deckard het volgende:
Dan moet je haar twitteren.quote:
Ik kende het ook neitquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Is het raar om dit liedje niet te kennen dan?!
Kim misschien wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Deckard het volgende:
Ik ken het ook niet en ik ben geen jonkie. Niet mijn stijl waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen gewoon superbekende oldies niet kennen?
Als je ooit Sky Radio hebt geluisterd welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Is het raar om dit liedje niet te kennen dan?!
Dat is Jan Smit bij mij ook niet, maar dan ken ik het nog welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet en ik ben geen jonkie. Niet mijn stijl waarschijnlijk.
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Die man met die sax had het vijf over negen.
ZOu het echt live zijn?
Voor jou geen toastjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno, je bent gewoon een verkapte Whitney Houston-fan!
Dat is geen superbekende oldie. Dat is gewoon een suf nummer van een cokesnuifster.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen gewoon superbekende oldies niet kennen?
Ach so. Dat verklaart het dan.Skyquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je ooit Sky Radio hebt geluisterd wel
'Maaike zingt?', Wendy? Meike toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |