Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die vind ik juist leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook welbehalve jack russels
die vind ik echt irritant
Gewoon, omdat ik honden niet leuk vind... ze stinken, je moet ze uitlaten... ze blaffen de buurt wakker en ze bijten in je hand als jebij de vijver als vierjarig jochie brood aan het voeren bent aan de eendjesquote:
ik echt nietquote:
Ja, die krabben je niet helemaal open. Luisteren uitstekend en halen een stok op die je voor ze weggooitquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik honden niet leuk vind... ze stinken, je moet ze uitlaten... ze blaffen de buurt wakker en ze bijten in je hand als jebij de vijver als vierjarig jochie brood aan het voeren bent aan de eendjes. Katten zijn dus vele malen leuker
.
Jack Russelquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is maar een toffe Jack, en dat is Jack Bauer!.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is maar een toffe Jack, en dat is Jack Bauer!.
Nuttig, wil je van een stok af, krijg je dat kreng weer terugquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die krabben je niet helemaal open. Luisteren uitstekend en halen een stok op die je voor ze weggooit
Ja, tegen vervuilingquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nuttig, wil je van een stok af, krijg je dat kreng weer terug.
Jack Bauer >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jack Russelquote:
veel plezierquote:
Daar wordt genoeg hondenbelasting voor betaald en mensen moeten het opruimenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ondertussen vervuilen die beesten wel de stoep....
Fuck me, neem het niet zo serieus zegquote:
Zouden ze zeker eens moeten doen jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar wordt genoeg hondenbelasting voor betaald en mensen moeten het opruimen
Maar het is toch zo, hier gingen ze goed zaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fuck me, neem het niet zo serieus zeg
ik heb alleen maar vissenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had een hond en een kat.Waren super lief samen. De hond zelfs liever voor de kat dan andersom.
Maar ik heb niets met honden en zou er nooit meer 1 nemen. Als ik ooit een vriend krijg die er 1 wil, mag die er ook mooi zelf voor zorgen.
Doen genoeg mensen. Tenzij je in een buurt woont waar dat wellicht niet verplicht isquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze zeker eens moeten doen ja.
Mijn TT's zijn geen feitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is toch zo, hier gingen ze goed zaan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had een hond en een kat.Waren super lief samen. De hond zelfs liever voor de kat dan andersom.
Maar ik heb niets met honden en zou er nooit meer 1 nemen. Als ik ooit een vriend krijg die er 1 wil, mag die er ook mooi zelf voor zorgen.
ik betaal geen hondenbelastingquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar wordt genoeg hondenbelasting voor betaald en mensen moeten het opruimen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik betaal geen hondenbelasting
Jij woont toch ook niet in Nederland? Heb je wel een hondquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik betaal geen hondenbelasting
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
Dus dat heb ik even voor hem geregeld vandaag..
WoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bazengordijn
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze vriendjes zijn marijke? [ afbeelding ]Ik heb plastic wompers en een Yoshi
En ik vind dat alles vriendjes moet kunnen zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ojaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zouden alleen seks hebben toch? Je bent te oud voor een relatie.
Ook hier moeten ze dat ongetwijfeld doen... maar iets verplichten is een, iets handhaven met een boete van een paar honderd euro is twee... en ambtenaren kunnen vaak slecht tellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doen genoeg mensen. Tenzij je in een buurt woont waar dat wellicht niet verplicht is
ik heb er 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij woont toch ook niet in Nederland? Heb je wel een hond
en verder dus nog een kat en 4 kippenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn onze Harrie en Ben
ik op de bank.quote:
Tsja, maar dat is met wel meer zaken natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook hier moeten ze dat ongetwijfeld doen... maar iets verplichten is een, iets handhaven met een boete van een paar honderd euro is twee... en ambtenaren kunnen vaak slecht tellen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik op de bank.
* Pheno zet webcam weer uit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik op de bank.
* Pheno zet webcam weer uit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel verwacht dat je Ben Mata had genoemd...
'Mata, Harrie, kom hier!'
Het was echt heerlijkquote:
Klinkt goed. Dat is ook zo als je lang in bad hebt gelegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was echt heerlijkBen helemaal warm en soezelig nu
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat is ook zo als je lang in bad hebt gelegen
*note to self, V&A niet volgen, deja vu.quote:
Werkze gfquote:
Wees gerust, de webcam is niet aanwezig.quote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
*note to self, V&A niet volgen, deja vu.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, zo warm word je niet van mij hoor
Niet dat ik weetquote:
Zijn timing was zo opvallend... jij meldt dat je onder de douche vandaan bent, en Trev post dat hij eronder gaat.quote:
fijn is dat hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was echt heerlijkBen helemaal warm en soezelig nu
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaaldquote:
Truequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn timing was zo opvallend... jij meldt dat je onder de douche vandaan bent, en Trev post dat hij eronder gaat.
Jaquote:
Ik zal jou eens opwindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaald
het waanidee dat mannen alleen op de opgespoten botoxpopjes vallen is iets voor PUBquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaald
Succesquote:
Ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het waanidee dat mannen alleen op de opgespoten botoxpopjes vallen is iets voor PUB
iets makkelijks et is al laatquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrueMaar hij is hier, voor zover ik weet, echt niet
Misschien wil ie me wel ontlopen
[..]
JaWeet alleen nog steeds niets te eten
anders ik wel en ook dat de doodstraf is afgeschaftquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat kan ik hier slecht tegen. het is maar goed dat ik geen rechter ben
Just my two cents.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
@RTL: scootergedoe in nijmegen: beide mannen zeggen dat ze niet de berijder waren. Jammer dan, allebei de zwaarste straf, dat gezeik in dit land
Wat was het dan precies?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
@RTL: scootergedoe in nijmegen: beide mannen zeggen dat ze niet de berijder waren. Jammer dan, allebei de zwaarste straf, dat gezeik in dit land
Ik voel me meteen een stuk opgewondenerquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari draait aan het opwinddingetje.
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders ik wel en ook dat de doodstraf is afgeschaft
Helaas moet ik weer gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me meteen een stuk opgewondener
Oooh, is het dat verhaal. Dan is het helemaal te walgelijk voor woorden. Ik zou het niet erg vinden als een onbekende die 2 idioten afslachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.
Fuck off. Beiden net zo hard schuldig, achter slot en grendel en leg die sleutel maar a la Saw in hun longen. Vuile faalhazen
dat is inderdaad te gek voor woorden :Squote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.
Fuck off. Beiden net zo hard schuldig, achter slot en grendel en leg die sleutel maar a la Saw in hun longen. Vuile faalhazen
Fijne avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas moet ik weer gaan![]()
Fijne avond iedereen
Ze zouden naar een kamp moeten worden gestuurdquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Excuses, daarom is het maar goed dat ik geen rechter ben, kan er zo slecht tegen dat dit soort debielen nog strafverlichting krijgen
ergens boven in rusland ofzo met - 30quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zouden naar een kamp moeten worden gestuurd
Laat ze maar 40 jaar werken in embarmelijke omstandigheden
Lijkt me een mooie locatiequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ergens boven in rusland ofzo met - 30
Fijne avond vraariquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas moet ik weer gaan![]()
Fijne avond iedereen
Ik kan daar ook heel slecht tegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Excuses, daarom is het maar goed dat ik geen rechter ben, kan er zo slecht tegen dat dit soort debielen nog strafverlichting krijgen
Geen idee. Ik heb al tijden dat kutnummer van Keisha in mijn kop.quote:
Filet americain is niet eens zo heel slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
Straks toastjes, brie met honing, filet en guacemole, die ik nog moet maken. 1 avond in de week moet dat kunnen
in de VS is levenslang ook echt levenslangquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan daar ook heel slecht tegenHoe ontzettend vrijblijvend dit land eigenlijk wel niet is... Wordt je in Amerika voor de rest van je leven veroordeeld, mag je in NL je straf uitzitten, betekent dat dat je meteen vrij komt
Laat em lekker in de VS zitten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat het flips was
Nu echt weg
Welk nummer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb al tijden dat kutnummer van Keisha in mijn kop.
Hier in sommige gevallen ook, maar helaas niet vaak genoeg....quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
in de VS is levenslang ook echt levenslang
wie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb al tijden dat kutnummer van Keisha in mijn kop.
* Zet webcam aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even douchen, even wat opwarming voor de spieren
Tot later en geniet ervanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even douchen, even wat opwarming voor de spieren
mwah hier krijg je vaak tbs en we weten allemaal hoe lek dat wel niet isquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in sommige gevallen ook, maar helaas niet vaak genoeg....
Ja, laatst zo'n criminoloog " we moeten niet vergeten dat TBS geen gevangenis is"quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah hier krijg je vaak tbs en we weten allemaal hoe lek dat wel niet is
joh het is toch ook een vakantieoordquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laatst zo'n criminoloog " we moeten niet vergeten dat TBS geen gevangenis is"![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nic was sterker dan ze dacht![]()
brak zo een radiator knop af
niet echtquote:
Dat was naar aanleiding van berichten dat ze van alles mee de TBSkliniek in konden smokkelen etc....quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
joh het is toch ook een vakantieoord
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heerlijk gegetenNu nog ff lekker relaxen voor ik moet werken, heb het rijk voor me alleen, manlief is sporten
Nu nog moeten gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heerlijk gegetenNu nog ff lekker relaxen voor ik moet werken, heb het rijk voor me alleen, manlief is sporten
wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
Nee, okee, handig is andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt![]()
is zo'n thermostaatknop![]()
gelukkig had ik nog een reserve liggen
mja zoiets heb ik ook wel gezien maar dan over bajes in amerikaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van berichten dat ze van alles mee de TBSkliniek in konden smokkelen etc....
23:15 begin ik, dus ik ga iets van kwart voor thuis wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van berichten dat ze van alles mee de TBSkliniek in konden smokkelen etc....
[..]
HeerlijkHoe laat moet je werken?
Andijviestamppot met slavinkquote:
oew das lekker heb ik lang niet meer gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
23:15 begin ik, dus ik ga iets van kwart voor thuis weg![]()
Jij nog wat kunnen verzinnen om te eten?Of gewoon niets gegeten?
![]()
[..]
Andijviestamppot met slavink
Lekker, dus je hebt nog even voor jezelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
23:15 begin ik, dus ik ga iets van kwart voor thuis weg![]()
Jij nog wat kunnen verzinnen om te eten?Of gewoon niets gegeten?
![]()
[..]
Andijviestamppot met slavink
pizza wat heb je erop zitten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, dus je hebt nog even voor jezelf
Ik heb nu net de pizza in de over geschovenHeb 45 minuten onder een warme douche gestaan
Kaasquote:
Op jullie slechte wegen vind ik dat niet zo gekquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben benieuwd of er vanavond volk hier naar toe komt![]()
een beetje sneeuw en het hele land ligt in kreukels
de wegen zijn niet slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kaas![]()
En tomaat
[..]
Op jullie slechte wegen vind ik dat niet zo gek
Nee, wij ook niet, vandaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew das lekker heb ik lang niet meer gehad
Ja iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, dus je hebt nog even voor jezelf
Ik heb nu net de pizza in de over geschovenHeb 45 minuten onder een warme douche gestaan
lekkerquote:
binnenkort maar weer eens bij pa en ma eten dan maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet, vandaar![]()
[..]
Ja idd![]()
Haha![]()
Ach, zo kan het ook toch?
Lekker, pizza
In Belgie hebben jullie super slechte wegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de wegen zijn niet slecht
de belgen kunnen/durven niet te rijden
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 20:03 uur
01. 231 Marijkezwolle
02. 208 goldfinger1963
03. 187 Stuart
04. 143 Pheno
05. 133 suikertaartje
06. 127 MPG
07. 105 pgrferrari
08. 087 LovelyLady
09. 069 Giertje
10. 065 Enfermera
11. 065 Myraela
12. 063 cablegunmaster
13. 062 wel.o.k
14. 048 TheFamousMan
15. 048 Trevland
16. 046 Panda72
17. 044 Pien85
18. 037 JortK
19. 032 PeZu
20. 028 DaMart
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet, vandaar![]()
[..]
Ja idd![]()
Haha![]()
Ach, zo kan het ook toch?
Lekker, pizza
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Belgie hebben jullie super slechte wegenZelfs zulke slechte wegen dat er een bord bij gezet wordt als het niet zo is
vertel mij watquote:
Duhquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering trev had toch gelijk
[..]
ja maar ik heb hele dag gewerktquote:
jij hebt ook mee gespamtquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duhmaar hoe de F kom ik aan 48 posts
niet de hele dagquote:
nou ja van 7 tot kwart voor 4 in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook mee gespamt![]()
[..]
niet de hele dag
Je hebt veel "route degrade" bordjes, maar ik heb serieus een keer een "route non dagrade" bord gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet gezien
Maar niet tijdens werktijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook mee gespamt![]()
[..]
niet de hele dag
Ikkequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
nope beetje werken en effe bij ouders langsquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee. Ik zou vandaag naar Hackney gaan maar dat is afgezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heb je gepland staan?quote:
Lekker relaxed dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope beetje werken en effe bij ouders langs
en jij?
Wat is Hackney?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Ik zou vandaag naar Hackney gaan maar dat is afgezegd
Een wijk in Oost Londen waar ik naar een beer festival zou gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is Hackney?Het zegt me vaag ergens iets, maar wat
oew okee gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gepland staan?
[..]
Lekker relaxed dus
Ik ga morgen logeren bij een vriendin
Oeh, niet mijn dingquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.directlyrics.c(...)usic-video-news.html
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een wijk in Oost Londen waar ik naar een beer festival zou gaan
Morgen hier met de Fam gaan we wokken i.p.v. Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gepland staan?
[..]
Lekker relaxed dus
Ik ga morgen logeren bij een vriendin
Ik zit niet naar de foto's van de meet te kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik voelde me trouwens bekeken, geen idee waarom.
Nee, mijn ook nietquote:
Sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik voelde me trouwens bekeken, geen idee waarom.
Zeker gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee gezellig
en wanneer kom je hier logeren dan
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is het
Balen he, dat dat niet doorging
quote:
Eloquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
Snel een ander nummer zoeken om in mijn hoofd te hebben
whahaha duh was ook maar een garpjequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker gezellig
EhmZullen we elkaar eerst maar eens gewoon zien voor we het over logeren hebben?
![]()
Snap ik tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha duh was ook maar een garpje
mooi niet iedereen snapt mijn humor somsquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMorgen eet ik bij een vriendin en zondag bij paps en mams
Hopelijk maandag dan weer gewoon koken
![]()
Voor de Japanse touchquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi niet iedereen snapt mijn humor soms
Ja, komt een beetje door m'n hoofdquote:
Eenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niets aan de hand
![]()
[..]
Ja, komt een beetje door m'n hoofdMaar komt goed
Gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen hier met de Fam gaan we wokken i.p.v. Sinterklaas![]()
![]()
[..]
Ik zit niet naar de foto's van de meet te kijken
Dankjequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eenom je hoofd weer wat rustiger te maken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niets aan de hand
![]()
[..]
Ja, komt een beetje door m'n hoofdMaar komt goed
Dan heb je die populaire band Exile nog niet gehoord. Cryin'quote:
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je die populaire band Exile nog niet gehoord. Cryin'
quote:
Ja, dat stond er bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag gedaanen gelezen wat ik ga doen?
Echt, ze hadden vorig jaar een nieuw album uit, alleen maar op tv te zien die ettersquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDoe me dan maar het zielige liedje van The Counting Crows
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, ze hadden vorig jaar een nieuw album uit, alleen maar op tv te zien die etters
Hier, vrolijk nummer.
Dat gok ik ook wel een beetje jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
Adam is geniaal. Als ie niet depressief isMaar het een zal het ander versterken.
Goed idee, van dat bierquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Long December
Ik bler mee. Want zingen kan ik niet
Jaaaaaaaaa. Geweldig nummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso Counting CrowsIk vond deze ook zo lekker vrolijk
En dat konijn
dat is in walloniequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt veel "route degrade" bordjes, maar ik heb serieus een keer een "route non dagrade" bord gezienWe zeiden al, dat "non" vervaagd dan vast in 10 jaar, staat er daarna meteen het goede bord langs de weg
Hun concert was vorig jaar ook tofquote:
Welk liedje is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Long December
Ik bler mee. Want zingen kan ik niet
quote:
Ik ging vroeger elke week naar de docterquote:
quote:
Oh is dat het verschilquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is in wallonie![]()
daar lopen ze 50 jaar achter
en vannacht misschien hij telt vanaf 0.03quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar niet tijdens werktijdendus zeker net nog gedaan
Ik drink geen bier.quote:
Mooi nummer jaquote:
Daar kom ik met grote regelmaat jaquote:
Maar toen sliep ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vannacht misschien hij telt vanaf 0.03
en een groot verschilquote:
Vorig jaar was ik voor mijn doen op een concertfrenzyquote:
Veel plezier gierquote:
rammstein in gelredome?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik voor mijn doen op een concertfrenzy
U2, Counting Crows en Rammstein. En U2 was eigenlijk het minst. Wel tof, maar het was een ingestudeerde show, niets verrassends.
Adam kan een concert zo klein maken, een bijzonder man.
En Rammstein. Ja, Rammstein is juist ver-assend. Meine LiebeDe dag erop kon ik niet meer praten, stembanden aan gort
Rammstein was inderdaad super gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
U2, Counting Crows en Rammstein. En U2 was eigenlijk het minst. Wel tof, maar het was een ingestudeerde show, niets verrassends.
En Rammstein. Ja, Rammstein is juist ver-assend. Meine LiebeDe dag erop kon ik niet meer praten, stembanden aan gort
Ik heb je niet gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
rammstein in gelredome?
was ik ook vooraan
Klinkt heerlijkquote:
Leeszequote:
Nice!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De bank is voor mij al voldoende.quote:
STquote:
die ga ik 4 feb in utrecht zien en nu ben ik echt wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
Dat voorprogramma was overigens harder dan Rammstein zelf
Hoi Trevquote:
Is het ookquote:
Voor mij nietquote:
Wil je ook?quote:
Hi hunquote:
gfquote:
fijne avond giertjequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ga ik 4 feb in utrecht zien en nu ben ik echt weg
wat heb je gegeten myr ?quote:
lessiequote:
lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spinazie, aardappeltjes en speklapje.
Nouquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lessie
en weer bijgekomen van het traplopen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
[..]
Is het ook![]()
Hoi liefje![]()
![]()
heb je al foto's gemaakt?
[..]
Voor mij niet
[..]
Wil je ook?
[..]
Hi hun![]()
[..]
gf![]()
Ik heb al thee, thanksquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
[..]
Is het ook![]()
Hoi liefje![]()
![]()
heb je al foto's gemaakt?
[..]
Voor mij niet
[..]
Wil je ook?
[..]
Hi hun![]()
[..]
gf![]()
Ik heb kruidnotenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb al thee, thanks![]()
![]()
Maar als je nog iets te snoepen hebt?
Ik heb roomboterspeculaaspicolientjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb al thee, thanks![]()
![]()
Maar als je nog iets te snoepen hebt?
Oh, chocoladekruidnoten heb ik ook nogquote:
dus wel lekker een relaxte vakantie gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou![]()
Maar ik heb gisteren en eergisteren wel lekker kunnen zwemmen in het hotel
Ja hoorquote:
Oehhhquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kruidnotenen een chocolade letter
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb roomboterspeculaaspicolientjes
Das niet handig, hoe laat moet je werken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehhhIk heb net al mn kruidnoten op
Ja, heb nog een zakje maar das voor op mn werk
![]()
[..]
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kippen zullen morgen blij zijn
vriendjequote:
Jawelquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das niet handig, hoe laat moet je werken?
het is vandaag wel heel kalmquote:
Denk je dat je genoeg kruidnootjes hebt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel23:15 moet ik werken, gezellig toch, zakje kruidnootjes voor mij en mn collega?
![]()
Hoop dat het rustig genoeg is dat we ff kunnen zitten en kruidnootjes kunnen eten
gewoon iedereen plat spuiten. Morfine dan, stelletje perverselingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel23:15 moet ik werken, gezellig toch, zakje kruidnootjes voor mij en mn collega?
![]()
Hoop dat het rustig genoeg is dat we ff kunnen zitten en kruidnootjes kunnen eten
ik ookquote:
Hierzie kijkdanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende: Maar ik heb gistermiddag ook nog heerlijk op het balkon van het hotel een biertje zitten drinken
![]()
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeldquote:
Ook na doorslikken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeld
Tof hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorlekker gezwommen, beetje getreind, goed gegeten
en gedronken
En met de gladdigheid viel het gelukkig wel mee omdat het ZO koud was. Maar ik heb gistermiddag ook nog heerlijk op het balkon van het hotel een biertje zitten drinken
Maar na een half uurtje werd het toch wel echt TE koud
Voor 1 nacht in ieder geval welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk je dat je genoeg kruidnootjes hebt?
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectieverquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon iedereen plat spuiten. Morfine dan, stelletje perverselingen
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen johquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 1 nacht in ieder geval welMorgen zie ik wel weer verder XD
[..]
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectiever![]()
Hier zijn ze vaak te snel opquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 1 nacht in ieder geval welMorgen zie ik wel weer verder XD
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen joh![]()
vier doosjes
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker hoor
Het ziet er koud uit daar. Dus dat blijft koelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik vind het nog wel mee vallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een hele apotheek meegekregen joh![]()
vier doosjes
Ja, hier ook. Tis goed dat sinterklaas weer voorbij is straks. Magoed, dan komt kerst weer met van alles natuurlijkquote:
Ah, ze zeuren ook niet als ze genoeg morfine hebben. of de bel net buiten bereik leggen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Nou, dan zal ik eerder een slaapmiddel gebruiken dan morfine, dat is effectiever![]()
Blij als het weer januari isquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Tis goed dat sinterklaas weer voorbij is straks. Magoed, dan komt kerst weer met van alles natuurlijk
HHAHA ja de bel buiten bereik leggen, daar maken we idd ook wel eens grapjes overquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ze zeuren ook niet als ze genoeg morfine hebben. of de bel net buiten bereik leggen.
Medicijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest nog opschieten ja, het vroor een graad of 8 daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei, uw bier wordt tijdens het drinken verder gekoeld
Dat deed ik ook toen ik er in lagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HHAHA ja de bel buiten bereik leggen, daar maken we idd ook wel eens grapjes over
Gelukkig hebben we meestal niet van die gebakjes liggen, of ze moeten heel erg in de war zijn, maar dan gaan ze meestal eerder dwalen over de gang dan de bel indrukken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Medicijnen
Ja, ik snap dat het medicatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde idd welke.
Oeh, diazepamMaar is wel verslavend.
Wat, grapjes maken? Of dwalen?quote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ehm, nou ik heb ook een Strongbow om de chocola weg te spoelen. Obviouslyquote:
beidequote:
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het medicatie isIk bedoelde idd welke.
Oeh, diazepamMaar is wel verslavend.
Volgens mij kan ik er maar beter niet zijnquote:[..]
Wat, grapjes maken? Of dwalen?
Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou ik heb ook een Strongbow om de chocola weg te spoelen. Obviously
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
beideIk was de jongste die op de hartafdeling lag
Zelfs als ik ziek ben drink ik gewoon. Alleen niet als ik in het ziekenhuis ligquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
Die bedoelde ikik was al bang dat je ziek was
Hoezo niet, alleen omdat ze het er niet schenken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik ziek ben drink ik gewoon. Alleen niet als ik in het ziekenhuis lig
Ja, precies om die redenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, alleen omdat ze het er niet schenken?
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Volgens mij kan ik er maar beter niet zijn
[..]
Die bedoelde ikik was al bang dat je ziek was
Ik bedoelde meer in het gebruik er vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsEn hoe vaker je het gebruikt, hoe minder goed het werkt. En ja, door mn werk weet ik er zoveel van
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een opa op de verdieping die helemaal van t padje was. Lag de hele nacht te roepen "ZUSTER!! ZUSTER!!!.... Ooooh... ZUSSS TERRR!!!!"
die hebben ze toen maar apart gelegd ergens
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een opa op de verdieping die helemaal van t padje was. Lag de hele nacht te roepen "ZUSTER!! ZUSTER!!!.... Ooooh... ZUSSS TERRR!!!!"
die hebben ze toen maar apart gelegd ergens
Ja dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het gebruik er van
dat heb ik ook gehad ja, diazepam. Tof spul. Godverju wat doet dat pijn, kramp in je rugspierenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, gekregen toen mn spieren in kramp schoten in mn nek en ook in mn rug. Helpt je spieren te ontspannen, maar het is een rustgevend + kalmerend middel wat ook je emoties afvlakt. Alles eindigend op -pam is dat enigzinsEn hoe vaker je het gebruikt, hoe minder goed het werkt. En ja, door mn werk weet ik er zoveel van
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen denken dat ze op volle snelheid de hoek om kunnen rijden over een verse laag sneeuw op de weg... het werd een hoek van ruim 180 graden.
Hoere. Sneeuwt het alweer ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen denken dat ze op volle snelheid de hoek om kunnen rijden over een verse laag sneeuw op de weg... het werd een hoek van ruim 180 graden.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Dan had je maar een andere beroep moeten kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.
Ja precies.. Nouja, dat is idd nog steeds wat vooral oudere mensen zeggen tegen me, maar ook andere patiënten... Je bent altijd 'zuster'.XD
Okequote:
Skilsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Zal ik jou op de slee voorttrekken? Laat ik je ook rondjes draaien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |