Dan heb je die populaire band Exile nog niet gehoord. Cryin'quote:
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je die populaire band Exile nog niet gehoord. Cryin'
quote:
Ja, dat stond er bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag gedaanen gelezen wat ik ga doen?
Echt, ze hadden vorig jaar een nieuw album uit, alleen maar op tv te zien die ettersquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDoe me dan maar het zielige liedje van The Counting Crows
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, ze hadden vorig jaar een nieuw album uit, alleen maar op tv te zien die etters
Hier, vrolijk nummer.
Dat gok ik ook wel een beetje jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
Adam is geniaal. Als ie niet depressief isMaar het een zal het ander versterken.
Goed idee, van dat bierquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Long December
Ik bler mee. Want zingen kan ik niet
Jaaaaaaaaa. Geweldig nummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso Counting CrowsIk vond deze ook zo lekker vrolijk
En dat konijn
dat is in walloniequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt veel "route degrade" bordjes, maar ik heb serieus een keer een "route non dagrade" bord gezienWe zeiden al, dat "non" vervaagd dan vast in 10 jaar, staat er daarna meteen het goede bord langs de weg
Hun concert was vorig jaar ook tofquote:
Welk liedje is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Long December
Ik bler mee. Want zingen kan ik niet
quote:
Ik ging vroeger elke week naar de docterquote:
quote:
Oh is dat het verschilquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is in wallonie![]()
daar lopen ze 50 jaar achter
en vannacht misschien hij telt vanaf 0.03quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar niet tijdens werktijdendus zeker net nog gedaan
Ik drink geen bier.quote:
Mooi nummer jaquote:
Daar kom ik met grote regelmaat jaquote:
Maar toen sliep ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vannacht misschien hij telt vanaf 0.03
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |