Maar het is toch zo, hier gingen ze goed zaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fuck me, neem het niet zo serieus zeg
ik heb alleen maar vissenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had een hond en een kat.Waren super lief samen. De hond zelfs liever voor de kat dan andersom.
Maar ik heb niets met honden en zou er nooit meer 1 nemen. Als ik ooit een vriend krijg die er 1 wil, mag die er ook mooi zelf voor zorgen.
Doen genoeg mensen. Tenzij je in een buurt woont waar dat wellicht niet verplicht isquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze zeker eens moeten doen ja.
Mijn TT's zijn geen feitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is toch zo, hier gingen ze goed zaan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had een hond en een kat.Waren super lief samen. De hond zelfs liever voor de kat dan andersom.
Maar ik heb niets met honden en zou er nooit meer 1 nemen. Als ik ooit een vriend krijg die er 1 wil, mag die er ook mooi zelf voor zorgen.
ik betaal geen hondenbelastingquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar wordt genoeg hondenbelasting voor betaald en mensen moeten het opruimen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik betaal geen hondenbelasting
Jij woont toch ook niet in Nederland? Heb je wel een hondquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik betaal geen hondenbelasting
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
Dus dat heb ik even voor hem geregeld vandaag..
WoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bazengordijn
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze vriendjes zijn marijke? [ afbeelding ]Ik heb plastic wompers en een Yoshi
En ik vind dat alles vriendjes moet kunnen zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ojaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zouden alleen seks hebben toch? Je bent te oud voor een relatie.
Ook hier moeten ze dat ongetwijfeld doen... maar iets verplichten is een, iets handhaven met een boete van een paar honderd euro is twee... en ambtenaren kunnen vaak slecht tellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doen genoeg mensen. Tenzij je in een buurt woont waar dat wellicht niet verplicht is
ik heb er 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij woont toch ook niet in Nederland? Heb je wel een hond
en verder dus nog een kat en 4 kippenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn onze Harrie en Ben
ik op de bank.quote:
Tsja, maar dat is met wel meer zaken natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook hier moeten ze dat ongetwijfeld doen... maar iets verplichten is een, iets handhaven met een boete van een paar honderd euro is twee... en ambtenaren kunnen vaak slecht tellen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik op de bank.
* Pheno zet webcam weer uit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik op de bank.
* Pheno zet webcam weer uit.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel verwacht dat je Ben Mata had genoemd...
'Mata, Harrie, kom hier!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |