Klinkt goed. Dat is ook zo als je lang in bad hebt gelegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was echt heerlijkBen helemaal warm en soezelig nu
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat is ook zo als je lang in bad hebt gelegen
*note to self, V&A niet volgen, deja vu.quote:
Werkze gfquote:
Wees gerust, de webcam is niet aanwezig.quote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
*note to self, V&A niet volgen, deja vu.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, zo warm word je niet van mij hoor
Niet dat ik weetquote:
Zijn timing was zo opvallend... jij meldt dat je onder de douche vandaan bent, en Trev post dat hij eronder gaat.quote:
fijn is dat hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was echt heerlijkBen helemaal warm en soezelig nu
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaaldquote:
Truequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn timing was zo opvallend... jij meldt dat je onder de douche vandaan bent, en Trev post dat hij eronder gaat.
Jaquote:
Ik zal jou eens opwindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaald
het waanidee dat mannen alleen op de opgespoten botoxpopjes vallen is iets voor PUBquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar opwindend ben ik niet bepaald
Succesquote:
Ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het waanidee dat mannen alleen op de opgespoten botoxpopjes vallen is iets voor PUB
iets makkelijks et is al laatquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrueMaar hij is hier, voor zover ik weet, echt niet
Misschien wil ie me wel ontlopen
[..]
JaWeet alleen nog steeds niets te eten
anders ik wel en ook dat de doodstraf is afgeschaftquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat kan ik hier slecht tegen. het is maar goed dat ik geen rechter ben
Just my two cents.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
@RTL: scootergedoe in nijmegen: beide mannen zeggen dat ze niet de berijder waren. Jammer dan, allebei de zwaarste straf, dat gezeik in dit land
Wat was het dan precies?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
@RTL: scootergedoe in nijmegen: beide mannen zeggen dat ze niet de berijder waren. Jammer dan, allebei de zwaarste straf, dat gezeik in dit land
Ik voel me meteen een stuk opgewondenerquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari draait aan het opwinddingetje.
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders ik wel en ook dat de doodstraf is afgeschaft
Helaas moet ik weer gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me meteen een stuk opgewondener
Oooh, is het dat verhaal. Dan is het helemaal te walgelijk voor woorden. Ik zou het niet erg vinden als een onbekende die 2 idioten afslachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.
Fuck off. Beiden net zo hard schuldig, achter slot en grendel en leg die sleutel maar a la Saw in hun longen. Vuile faalhazen
dat is inderdaad te gek voor woorden :Squote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is belachelijk. Ze doen een overval hier, rijden op een gestolen scooter als een achterlijke door Nijmegen, rijden iemand overhoop en bedreigen ook nog medisch personeel dat ze die wel even komen opzoeken. EN DAN GAAT DE RECHTER MELDEN DAT ER EEN PROBLEEM IS: ZE WETEN NIET WIE ER GEREDEN HEEFT.
Fuck off. Beiden net zo hard schuldig, achter slot en grendel en leg die sleutel maar a la Saw in hun longen. Vuile faalhazen
Fijne avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas moet ik weer gaan![]()
Fijne avond iedereen
Ze zouden naar een kamp moeten worden gestuurdquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Excuses, daarom is het maar goed dat ik geen rechter ben, kan er zo slecht tegen dat dit soort debielen nog strafverlichting krijgen
ergens boven in rusland ofzo met - 30quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zouden naar een kamp moeten worden gestuurd
Laat ze maar 40 jaar werken in embarmelijke omstandigheden
Lijkt me een mooie locatiequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ergens boven in rusland ofzo met - 30
Fijne avond vraariquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas moet ik weer gaan![]()
Fijne avond iedereen
Ik kan daar ook heel slecht tegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Excuses, daarom is het maar goed dat ik geen rechter ben, kan er zo slecht tegen dat dit soort debielen nog strafverlichting krijgen
Geen idee. Ik heb al tijden dat kutnummer van Keisha in mijn kop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |