Proberen de schimmel eraf te krijgen? Of overjarige kruidige noten verwijderen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He bah...wat moet ik nou met de zak van een ouwe man?
Geen idee maar je mag hem houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He bah...wat moet ik nou met de zak van een ouwe man?
Ik sla wel een rondje over....quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Proberen de schimmel eraf te krijgen? Of overjarige kruidige noten verwijderen?
tarrels? die zitten niet aan je zak toch ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Proberen de schimmel eraf te krijgen? Of overjarige kruidige noten verwijderen?
Wat toevallig! Ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef tuintegel het volgende:
Muts! haha. Overigens met je haar, wat lukt niet? Ik ben namelijk ook blond van mijzelf
hahahhahahahah (hier komt 'ie) : blonde VROUWENquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff ik kan me haar donker verven wat ik wil, maar mijn blondheid blijft gewoon van kracht.
Ging vandaag zout halen bij de gemeentereiniging in mn pauze. Dus ik heel voorzichtig naar mn werk rijden om mn emmer met zout die voorin stond niet om te laten vallen. So far so good. Om vijf uur ging ik naar huis en het had natuurlijk flink gesneeuwd en ons parkeerterrein zat helemaal onder de sneeuw en mn banden ook. Dus toen ik op de gewone straat reed (die sneeuwvrij was) dacht ik van nou als ik nou even hard rem dan valt al die aangekoekte sneeuw van mn banden, dan glij ik niet zo. En toen had ik een lading zout op de grond van mn auto liggen.
Alles. Na een week ofzo wordt het vanzelf lichter (zelfs binnen een dag zie je het verschil al). Nu valt het in de winter gelukkig nog mee met hoe licht het wordt, al is het nu absoluut niet meer de kleur die mn kapper er van had gemaakt. Zomer's is het helemaal nutteloos om mn haar te verven, binnen een week zit ik weer op donkerblond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef tuintegel het volgende:
Muts! haha. Overigens met je haar, wat lukt niet? Ik ben namelijk ook blond van mijzelf
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahhahahahah (hier komt 'ie) : blonde VROUWTJES
En als je nu eerst rood pigmenteert en daarna een donkere kleur eroverheen? Alleen gaat het je dan nooit meer lukken om naar mooi blond terug te gaan denk ik ... Mijn haar wordt ook wel iets lichter na het verven maar echt geen blond meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alles. Na een week ofzo wordt het vanzelf lichter (zelfs binnen een dag zie je het verschil al). Nu valt het in de winter gelukkig nog mee met hoe licht het wordt, al is het nu absoluut niet meer de kleur die mn kapper er van had gemaakt. Zomer's is het helemaal nutteloos om mn haar te verven, binnen een week zit ik weer op donkerblond.
Kom maar op, als je durft!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef tuintegel het volgende:
Ik neem mijn woorden terug : Mannen mogen geslagen worden , vooral R_B en Flapper
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hahahhahahahah (hier komt 'ie) : blonde VROUWEN
Een chagrijnig, ongesteld zeikwijf op haar pik getrapt.quote:
Hahaha , daag je me uit ? zoekt bokshandschoenenquote:
Dan durf ik helemaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hahaha , daag je me uit ? zoekt bokshandschoenen.
Ik ben anti geweld
chagrijnig klopt soms wel , ongesteld niet , gelukkig niet!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een chagrijnig, ongesteld zeikwijf op haar pik tenen getrapt.
Heb je soms iets tegen ongestelde vrouwen? He? He?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:14 schreef tuintegel het volgende:
chagrijnig klopt soms wel , ongesteld niet , gelukkig niet!!!
Een geweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef nectarientje het volgende:
Heb je soms iets tegen ongestelde vrouwen? He? He?
Een bloederige bende is het toch alquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou een tampon adviseren maar geweer werkt wellicht net zo effectief
Een tampon helpt ongestelde vrouwen maar het helpt niet tegen ongestelde vrouwen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou een tampon adviseren maar geweer werkt wellicht net zo effectief
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tampon helpt ongestelde vrouwen maar het helpt niet tegen ongestelde vrouwen.
true true..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Een tampon helpt ongestelde vrouwen maar het helpt niet tegen ongestelde vrouwen.
Maar tarrels niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef tuintegel het volgende:
maar ik wordt dat heul niet meeren nee dat ga ik niet uitleggen
, Ik vind dat echt een ranzig gesprek ongesteldheid
Sliertjes en bonkjes!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef tuintegel het volgende:
maar ik wordt dat heul niet meeren nee dat ga ik niet uitleggen
, Ik vind dat echt een ranzig gesprek ongesteldheid
Pijnlijke zaak als je die verwijdert en je bilharen zo uit de haarvaatjes worden getrokken.quote:
Ik zal 'm even moeten zoeken maar er is echt een briljant topic over sliertjes en bonkjes. Heb moeten huilen van het lachenquote:
Ik sla even over...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal 'm even moeten zoeken maar er is echt een briljant topic over sliertjes en bonkjes. Heb moeten huilen van het lachen
Ik zie dat ik ook daar een actieve bijdrage heb geleverd.quote:
Zelfs het rode pigment heeft weinig houvast. Ik heb vreemd haarquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En als je nu eerst rood pigmenteert en daarna een donkere kleur eroverheen? Alleen gaat het je dan nooit meer lukken om naar mooi blond terug te gaan denk ik ... Mijn haar wordt ook wel iets lichter na het verven maar echt geen blond meer
Ik wil het niet lezen....maar dat komt omdat het zo fucking veel isquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik kopieer het verkeerde topic
bedoelde deze mannen willen dit niet lezen, GOOR+++
En nergens plaatjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil het niet lezen....maar dat komt omdat het zo fucking veel is
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef tuintegel het volgende:
ik had een plaatje , hij doet het niet
Maar wat is nu een middelbrand? Brandt de hele inrichting uit of staat er alleen een straalkachel af te fikken?quote:03-12-10
20:27:36
PRIO 1 GV 'T FEEST VAN SINTERKLAAS HERENSTRAAT 6 BINNENBRAND (MIDDELBRAND: JA) 7782 CAFE / BAR
Zeg dat! Nog gehoord over de opstootjes in lijn 3?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk thuis, KUT HTM
En nu klaar maken voor de Loco![]()
Welke opstootjes? Op monstersestraat? Omdat iedereen voor lijn 3 daar eruit moest om met 11 verder te gaan richting laan van meerdervoort omdat op de waldeck pyrmontkade een groot gaslek is? En passagiers dan kwaad worden omdat ze eerst een half uur in de tunnel vaststaan en dan eruit gegooid worden omdat 3 niet verder rijdtquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat! Nog gehoord over de opstootjes in lijn 3?
Dan neem je genoeg diazepam inquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
en A_A ik ben jaloers, nu wil ik alsnog , als houten klaas dat dan weer wel..
Monstersestraat is goed! Punt voor de mijnheer met de anale fixatie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke opstootjes? Op monstersestraat? Omdat iedereen voor lijn 3 daar eruit moest om met 11 verder te gaan richting laan van meerdervoort omdat op de waldeck pyrmontkade een groot gaslek is? En passagiers dan kwaad worden omdat ze eerst een half uur in de tunnel vaststaan en dan eruit gegooid worden omdat 3 niet verder rijdtOf omdat gewoon in de ochtendspits en avondspits de vertraging opliep tot een uur?
![]()
Of waren er nog meer opstootjes?
Ik stond bijna op het punt om mijn eigen voertuig in de fik te steken toen ik weer 40 minuten op 1 plaats stond te wachten, helemaal afgeladen met passagiers op een punt waar niemand eruit kanen dus gaat schelden richting mij, middelvingers en kwaad worden
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan neem je genoeg diazepam indan heb je ook genoeg aan 1 alcoholisch drankje
Beslissing van de CVLquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Monstersestraat is goed! Punt voor de mijnheer met de anale fixatie!
Maarre, serieuze vraag... Waarom is het niet mogelijk dat 3 dan tijdelijk de route van 2 of 4 rijdt?
Sneue bedoening! Ook lullig voor de bestuurder dat hij fijntjes mag melden dat er geen bussen worden ingezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beslissing van de CVLwaar alle bestuurders het dus niet mee eens waren
maarja probeer dat maar eens duidelijk te maken. Ook bestuurders zijn kwaad geworden en 3 hebben de CVL de keus gegeven dat: OF ze gaan direct buiten dienst naar binnen OF ze trekken de sleutel eruit en gaan naar huis... ze waren het zat dat de CVL zo zat te klooien en ze meer dan 2 uur na diensttijd nog aan het rijden waren en de CVL geen reserves had gestuurd
Volgende maand kan ik niet ivm werk, 1e maand is pas maart dat ik kanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef tuintegel het volgende:
Volgende 80's 90's doen? dan ga ik ook , ik een heel plan uitgestippeld om mini morgen een grote lach op haar gezicht te toverenO+O+ . Ik heb echt een geweldig kado voor haar ( ze zeurt er al om sinds de afgelopen zomer en heeft er ook een brief aan sinterklaas over geschreven ) .
Ik zie mevrouw kluns met haar rug al struikelend bij mini in bed vallen vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga heel voorzichtig vannacht alle kadootjes om haar bed neerleggen en morgen middag ziet ze de sint nog een keer in een clubgebouw hier in de buurt met haar vriendinnetjes van school en de buurt.
Morgen krijgt ze het Barbievliegtuig en dan nog wat andere barbieaccessoires. Ze heeft als groot voordeel dat ik ook barbiegek ben
![]()
en het is zo'n lekker helder verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef WheeleE het volgende:
Argh, wat een conversatie hier...bloederig en vies. Ik ben na een paar regels gestopt met het lezen van dat ONZtopic. Iew...
Het enige dat ik weet over vrouwen die ongesteld zijn is dat je daar nooit grapjes over moet maken. Ik spreek uit ervaring. Het was maar goed dat het over de telefoon ging, anders was ik nu een blinde in een rolstoelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en het is zo'n lekker helder verhaal
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef WheeleE het volgende:
Het enige dat ik weet over vrouwen die ongesteld zijn is dat je daar nooit grapjes over moet maken. Ik spreek uit ervaring. Het was maar goed dat het over de telefoon ging, anders was ik nu een blinde in een rolstoel![]()
.
Zo kom je vanzelf grenzen tegen. Of rek je ze opquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het zit in mijn aard om overal grappen over te maken zonder na te denken over mogelijke consequenties
Lolquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zo kom je vanzelf grenzen tegen. Of rek je ze op.
En ik had nog wel zo mooi een linkje in de laatste post gezet voor jequote:
Ik was niet bijgelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo mooi een linkje in de laatste post gezet voor je
Sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen
Gelukkig is er niet zoveel sneeuw gevallen, maar zal wel flink glad zijn..
Oh en:Nectafiertje,
TT,
Flap
quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen
Gelukkig is er niet zoveel sneeuw gevallen, maar zal wel flink glad zijn..
Oh en:Nectafiertje,
TT,
Flap
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef nectarientje het volgende:
aah, dat is wel een heel lief popje
Je mag hier langskomen. Maken we een vriendje voor bovenstaande popquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook wel een sneeuwpop maken! Liefhebbers om met mij in het park een pop te gaan maken? Neem ik een sjaal en een neus mee
Kan ik daarna mooi aan de overkant boodschappen doen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
Je mag hier langskomen. Maken we een vriendje voor bovenstaande pop
wachten tot het uitgesneeuwstormt is maar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kan ik daarna mooi aan de overkant boodschappen doen!
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Heb je wel lekker geslapen Flapje?
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef nectarientje het volgende:
Gaat dat nog gebeuren vandaag dan?
anders haal ik hier snel boodschappen en laat ik me insneeuwenquote:
Dat klinkt ook wel als een goed planquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
anders haal ik hier snel boodschappen en laat ik me insneeuwen
Maar dan heb ik geen sneeuwpop gemaakt en dat kan natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:57 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt ook wel als een goed plan
Nee, dat heb ik laatst gechecked toen ik naar Muse ging, ging op dezelfde manier. Ik bel, zeg dat ik 2 rolstoeltickets wil, er wordt naar naam en adres gevraagd, en klaar. Ik krijg een mail met betalingsinstructies en als ik betaal worden de tickets opgestuurd. Het enige dat e randers aan is is dat er "Rolstoel/begeleidersplaats" op staat. Livenationprutsersquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Wenckebach het volgende:
misschien is een rolstoelpas meer gepersonaliseerd dan een gewoon kaartje?
Wacht maar eens tot iemand bereid is te vertellen wat je allemaal verliest na een bevallingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef WheeleE het volgende:
Argh, wat een conversatie hier...bloederig en vies. Ik ben na een paar regels gestopt met het lezen van dat ONZtopic. Iew...
Ik ook..dus ik snel naar de kapper; " zo kapper,..het heeft hard gesneeuwd vannacht" ..waarop hij moest lachen en zei dat het van de laatste anderhalf uur was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:46 schreef Flappekz het volgende:
Wat een schnee
Ja, ik ben net wakker...
Troostje...ik zit ook alleenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Wat een![]()
hier allemaal zeg, zou er haast jaloers van worden. Ik zit weer eens in m'n uppie met het grut
Ik heb het net aan de telefoniste gevraagd, en zij kon me geen goed antwoord geven. Ze zei dat via de het telefoon zeker was dat iemand die een rolstoelplek wil er eentje krijgt, dat het via de website nogal eens misging halverwege het bestelproces. Nu ben ik ICT-er en weet ik dat het onwijze bullshit is dat daar verschil in zit tussen regulier en rolstoelplek. Dat is puur een labeltje in het systeem met bijbehorende beschikbare plekken. Iedereen die besteld heeft evenveel kans op een fout tijdens het bestelproces.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef Wenckebach het volgende:
riekt een beetje naar discriminatie, willen ze een aparte administratie hebben voor rolstoelers, misschien ook voor calamiteiten en beveiligingdat mocht er iets mis gaan je niet in het gedrang achterblijft?
Ik nu ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook..dus ik snel naar de kapper; " zo kapper,..het heeft hard gesneeuwd vannacht" ..waarop hij moest lachen en zei dat het van de laatste anderhalf uur was.
Nu zit ik met een zomer kapsel en ik moet nog boodschappen doen....... dat wordt niets denk ik.
Ik denk dat ik zo stiekem even naar mijn moeder loop en daar de kast leegtrek
[..]
Troostje...ik zit ook alleen
Niet zo ongeduldig jij ehquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hey maar Flap..je zei dat het vanmiddag zou stoppen...maar heb je dat ook aan 'boven' doorgegeven of niet?
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar..... ik moet echt boodschappen doen en ik had er al geen zin in...
Moeten die zich niet inmiddels een weg onder de sneeuw door graven? Of met een snorkel op naar buiten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:29 schreef Wenckebach het volgende:
o en sorry wel 2 teckels in de aanbieding die heeel erg van sneeuw houden
Gewoon 4 kleine tennisracketjes onderbindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Moeten die zich niet inmiddels een weg onder de sneeuw door graven? Of met een snorkel op naar buiten?
Dat kwam ik dus vragen hier, of de trams nog normaal rijden enzo. Sp3c moet namelijk zo nog naar Zoetermeer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef Wenckebach het volgende:
HTM schakelt noodnet in. Veel tramverbindingen vervallen. Meer info over welke lijnen volgt nog.
en dat via twitter, htm website ligt er volledig uit
Van nu.nl:quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kwam ik dus vragen hier, of de trams nog normaal rijden enzo. Sp3c moet namelijk zo nog naar Zoetermeer.
quote:Het Haagse vervoersbedrijf HTM heeft ook veel last van de sneeuw. ''Veel bussen en trams rijden met forse vertraging, ook op de Randstadrail is er vertraging, zei een woordvoerster.
RR rijdt tot CS en niet verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ok tof, er rijdt dus nog wel het één en ander. Bedankt, ik kon niet op de site van HTM komen wegens teveel bezoekers
Dat is niet te merkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
En volgens TV west rijdt de RR welquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:42 schreef Wenckebach het volgende:
Volgens de info van de #HTM zou er helemaal geen RR meer rijden van of naar Zoetermeer, je kan dus beter ander vervoer regelen trams 6, 8, 10, 12, 15, 16 en 19 zijn opgeheven en de hele route VERVALT
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
RR rijdt tot CS en niet verder
Oja net wakker en dikke fail voor HTM
Damn kater![]()
![]()
![]()
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
wat houdt regio 15 in?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef Wenckebach het volgende:
http://bit.ly/dHwRB9 voor een overzicht van de htm
Komt goed uit, heb zin in een wandelingquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef GotC het volgende:
Anyway, rustig hier, na een drukke ochtend. Wel ingesneeuwd.
Kan je beter deze nemen: http://web.inter.nl.net/u(...)/P2000Haaglanden.htmquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Wenckebach het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/ via deze website kan je in de gaten houden wat er aan ambulances en brandweer in haaglanden rijd
Lopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Straks met de bus. Of toch maar lopen. Keuzes, keuzes.
aha! toch nog wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef Wenckebach het volgende:
regio 15 is het gebied wat het korps brandweer/politie/ambulances beslaat van haaglanden.
Gaat best aardig inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef Marvelous het volgende:
@bro,
zo slecht sta je er niet voor met de sint wedstrijd toch?
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handigquote:
Maar toch zijn er te weinig stig fansquote:
Mja, dat maakt het inderdaad wel anders..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handig
Dat sowieso. Maar met de kerstUIstemronde krijgen ze een herkansingquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Maar toch zijn er te weinig stig fans
Een dag te vroeg, barbaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben weg, ons sinterklaasavondje is gekomen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef tuintegel het volgende:
Ik kon jullie een foto van mijn vrolijke sneeuwhond niet onthouden:
[ afbeelding ]
je mag die van mij lenen , hij trekt serieus een slee voort , dus jou moet ie ook voort kunnen trekkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef WheeleE het volgende:
Heeft er iemand nog een paar sledehonden over?
Hoe graag ik je ook zou willen helpen....ik heb écht geen flauw idee. Sorry!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik zit te zoeken voor een kamer in Den Haag en ik zag de Struyck bij Holland Spoor. Zijn de kamers gewillig en moet je geluk hebben om er één te krijgen? Ik heb me net pas aangemeld bij DUWO, dus pas na 10 dagen sta ik pas ingeschreven. Ik zie er nu vier open staan, maar wat is de kans dat ik er één krijg (en hoe lang duurt het)? Heb niet zo heel veel verstand van het hele kamer gebeuren, dus als iemand me me kan helpen
Medequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe graag ik je ook zou willen helpen....ik heb écht geen flauw idee. Sorry!
Strippokerquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb ook echt de ballen verstand van de kamerverhuur in den haag.
Wilde naar Rotterdam vanavond maar los van de vraag of ik er ga komen, twijfel ik of ik vannacht weer terugkom. Blijf wel thuis dus.. Spelletje anyone?
Boooooo, jij speelt valsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef nectarientje het volgende:
Strippoker had ik niet helemaal in gedachten eigenlijk.. hoewel ik denk ik wel win als ik kijk hoeveel ik aanheb
Zou het fietsbaar zijn naar jou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb ook echt de ballen verstand van de kamerverhuur in den haag.
Wilde naar Rotterdam vanavond maar los van de vraag of ik er ga komen, twijfel ik of ik vannacht weer terugkom. Blijf wel thuis dus.. Spelletje anyone?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Markeerstift het volgende:
Hond die een aangereden hond probeert te redden op een snelweg:
Denk ik welquote:
Helaas, hier heb ik ook geen verstand van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik zit te zoeken voor een kamer in Den Haag en ik zag de Struyck bij Holland Spoor. Zijn de kamers gewillig en moet je geluk hebben om er één te krijgen? Ik heb me net pas aangemeld bij DUWO, dus pas na 10 dagen sta ik pas ingeschreven. Ik zie er nu vier open staan, maar wat is de kans dat ik er één krijg (en hoe lang duurt het)? Heb niet zo heel veel verstand van het hele kamer gebeuren, dus als iemand me me kan helpen
Ik twijfel alleen nog of ik puf hebquote:
Ik kan ook wel naar jou wandelen hoorquote:
In het ergste geval moet je blijven slapen op die koude slaapkamer.quote:
Naast mijn naakte lijf onder een warme dekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef AirwiN het volgende:
In het ergste geval moet je blijven slapen op die koude slaapkamer.
Het is wel weer eens tijd om jouw kant op te gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel naar jou wandelen hoorMaar dan moet je nog steeds puf hebben
Ze reageert erg agressief op lepeltje-lepeltjeconstructies is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef nectarientje het volgende:
Naast mijn naakte lijf onder een warme deken![]()
Huuuuuuuuquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval moet je blijven slapen op die koude slaapkamer.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Naast mijn naakte lijf onder een warme deken![]()
Maar bij necta zal ze nix in d'r onderrug voelen prikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze reageert erg agressief op lepeltje-lepeltjeconstructies is mijn ervaring.
Dat mag uiteraard altijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef MissMSX het volgende:
Het is wel weer eens tijd om jouw kant op te gaan
Ik vraag mij af hoe jij dat zo zeker weet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Flappekz het volgende:
Maar bij necta zal ze nix in d'r onderrug voelen prikken
Ik ook....quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij dat zo zeker weet?
Maar je hebt wel gelijkquote:
Neem ik dat meequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard altijdIk heb wel amaretto maar geen cola
![]()
Melk en Nesquickquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef MissMSX het volgende:
Neem ik dat mee
Heb je melk en droste cacaopoeder?
Da's mooi, drink ik zelf dat tonnetje drank wel leegquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef nectarientje het volgende:
ah, we kunnen de sint Bernard binnen houden
Dan neem ik de droste ook mee. Nesquickquote:
Yupquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef nectarientje het volgende:
ah, we kunnen de sint Bernard binnen houden
Ja díe mag je wel deze kant op sturen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's mooi, drink ik zelf dat tonnetje drank wel leeg
T-t-t-t-t-t-t-t-e laat!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Ja díe mag je wel deze kant op sturen hoor
cola en droste dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef nectarientje het volgende:voor de drank
Ik heb wel suiker in huis ja![]()
Ik heb chocoladekruidnootjes ookquote:
Het stotterendemannentopic staat in R&P!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb chocoladekruidnootjes ook
Is dat ook voor dronken mannen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Het stotterendemannentopic staat in R&P!
Kap es ff... Eerst ervoor zorgen dat mijn tieten vanaaf buiten handbereik zijn en dan ook nog met zulke lekkernijen strooien. En wat krijg ik?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb chocoladekruidnootjes ook
entertainment van een cm of 80 lang!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:14 schreef AirwiN het volgende:
Kap es ff... Eerst ervoor zorgen dat mijn tieten vanaaf buiten handbereik zijn en dan ook nog met zulke lekkernijen strooien. En wat krijg ik?
Kom je ook langs?quote:
Een avondje ongestoord porno kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kap es ff... Eerst ervoor zorgen dat mijn tieten vanaaf buiten handbereik zijn en dan ook nog met zulke lekkernijen strooien. En wat krijg ik?
Dat heb ik normaal ook al.quote:
Hm sinds ik kinderen heb kan ik juist nooit meer een avondje ongestoord porno kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een avondje ongestoord porno kijken
Da's andersomquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Atreidez het volgende:
maar wel 24/7 gezien, zo'n foute 2 brothers on the 4th floor clone..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:37 schreef Lovechild het volgende:
Da's andersom![]()
Twenty4seven is uit 1989, 2 Brothers on the 4th Floor uit de jaren 90![]()
Nance (van Popstars enzo) zong vroeger bij die eerste.
Het bandje van Nance was wel een van de eerste bandjes die zo optraden, ook voor 2Unlimited schijnt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]We hadden het er nog over gister en toen dacht ik juist dat Nance bij 2 brothers had gezeten, en dat dat een van de eerste bandjes was die zo optraden .. Weer wat geleerd
Ze zijn biiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjna 18quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm sinds ik kinderen heb kan ik juist nooit meer een avondje ongestoord porno kijkenZe ruiken het, lijkt wel.
Tegen die tijd kunnen zij geen ongestoord porno meer kijken omdat moeders in huis rondwandelt (of is het met een d? )quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn biiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjna 18
Reken maar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen zij geen ongestoord porno meer kijken omdat moeders in huis rondwandelt (of is het met een d? )
Ik ga aan geheelonthouding doen , porno bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Reken maar!![]()
Tot die tijd maar porno doen dan
Rocco's anal adventures is een leuke serie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:59 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga aan geheelonthouding doen , porno bah.
Een vriendinnetje van mij zit in de porno , maar ik heb zelf nog nooit een dvd gezien . Ik taal daar ook niet naar moet ik eerlijk zeggen , vind het niet genant overigens als een ander er wel naar kijkt hoor . Ik kijk liever een leuke serie.
Daar heb ik Admiraal Anaal al voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rocco's anal adventures is een leuke serie.
De Handyman.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef tuintegel het volgende:
Daar heb ik Admiraal Anaal al voor, die stuurt wekelijks een filmpje via zijn mobieltje
Twee stoute meisjes die zonder kaartje reizen worden gestraft door de bestuurder.quote:
Het verklaart anders wel waarom die bestuurderswissel bij de Appelstraat zolang duurt altijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
sicko's
maar voor wie geïnteresseerd is stuur ik wel filmpjes
Op de appelstraat hebben we een strafhok voor zwartrijdersquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verklaart anders wel waarom die bestuurderswissel bij de Appelstraat zolang duurt altijd.
Oh ik vind het wel een leuk onderdeel van...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga aan geheelonthouding doen , porno bah.
Een vriendinnetje van mij zit in de porno , maar ik heb zelf nog nooit een dvd gezien . Ik taal daar ook niet naar moet ik eerlijk zeggen , vind het niet genant overigens als een ander er wel naar kijkt hoor . Ik kijk liever een leuke serie.
Dan ga ik straks zwartrijden , heb je dienst??quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op de appelstraat hebben we een strafhok voor zwartrijders
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan ga ik straks zwartrijden , heb je dienst??
Fuck , niet eens bij nagedacht maar dat is waar ookquote:
Jammer.... geen winterwonderland meerquote:Op zondag 5 december 2010 06:11 schreef GotC het volgende:
Nou, het heeft iig flink gedooid. Niet meer krabben!
Echt wel krabben, zoals iedere ochtend.quote:Op zondag 5 december 2010 06:11 schreef GotC het volgende:
Nou, het heeft iig flink gedooid. Niet meer krabben!
Ja maar daar krijg je geen koude vingers van. In tegendeelquote:Op zondag 5 december 2010 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt wel krabben, zoals iedere ochtend.
Hmm, da's wel een idee eigenlijk....quote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef tuintegel het volgende:
Elke keer als ik naar Fok surf , en ik wil een reactie typen ,dan crasht (noem je dat zo ) de website en moet hij zich herstellen ... zeer irritant! Het is dan ook alleen bij Fok..
Flap , een gebakken eitje?
Ik heb geen spek in huisquote:Op zondag 5 december 2010 12:07 schreef WheeleE het volgende:
Een flinke uitsmijter! Met spek en kaas.
Hier hetzelfde. Runtime fout ofzo en dan moet ie zich herstellen, is iets van de laatste week.quote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef tuintegel het volgende:
Elke keer als ik naar Fok surf , en ik wil een reactie typen ,dan crasht (noem je dat zo ) de website en moet hij zich herstellen ... zeer irritant! Het is dan ook alleen bij Fok..
Flap , een gebakken eitje?
Ik begon al te twijfelen of ik iets gemold had ofzo , maar het is alleen bij Fok , een bugje dusquote:Op zondag 5 december 2010 12:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Runtime fout ofzo en dan moet ie zich herstellen, is iets van de laatste week.
dan maak je er nog 1quote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef Flappekz het volgende:
Toch maar een overheerlijk gebakken eitje met zout, peper en pittige paprikakruiden op superlekker wit vloerbrood genuttigdHet is gewoon jammer dat het op is...
ik heb 1 grote curver box en daar gaat alles in! Salarisstrookjes , paspoorten , rijbewijs maak ik een scan van zodat ik altijd een kopie heb en niet hoef te zoeken . ook belangrijke bonnen (zoals van de ipad , scan ik .quote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik word zo moe van mn moeder en d'r "laatjes".
Had vorig jaar een nieuwe camera gekocht bij de mediamarkt en een maand geleden kap dat stomme ding er ineens mee. (Had het bij mn vorige Sony camera ook, precies hetzelfde probleem). Dus ik op zoek naar het bonnetje....bonnetje natuurlijk nergens te vinden. Mn hele kamer ondersteboven gehaald...geen bon.
Nu heeft mn moeder twee laatjes waar haar "administratie" in zit (m.a.w. als ze post krijgt of er ligt iets wat niet direct weggegooid kan worden in de huiskamer dan verdwijnt het daarin). Zit ze net te froeten in één van die laatjes: "Ey Jill kijk is hier is die bon die je zocht. Oh je had m op 4 december gekocht"
Fuck..ik lees dit nu pas terug... heb ik gewoon een porno discussie gemist!quote:
is er nog veel te ontdekken dan ? Internet , parenclubs , wasteland , dvd's , amateurvideos .quote:Op zondag 5 december 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fuck..ik lees dit nu pas terug... heb ik gewoon een porno discussie gemist!
Afijn, niet lang geleden keek men nog in boekjes...nu hebben we al internet.. wie weet hoe het over een paar jaar gaat.
Ik las westlandquote:Op zondag 5 december 2010 14:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
is er nog veel te ontdekken dan ? Internet , parenclubs , wasteland , dvd's , amateurvideos .
Ik ook hoor. Ik heb één multomap geordend met tabbladen voor verzekeringen, auto, belasting, belangrijke bonnen etc. Daarom irriteert dat laatje me ook zo erg. Als ik dan even iets neerleg van nou dat ruim ik dan straks wel op en dan is het ineens weg. Als je dan specifiek iets zoekt in het laatje vind je het ook niet, pas een paar maanden later als je iets anders zoekt kom je ineens van alles tegen....tis net de Bermuda driehoek.quote:Op zondag 5 december 2010 14:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb 1 grote curver box en daar gaat alles in! Salarisstrookjes , paspoorten , rijbewijs maak ik een scan van zodat ik altijd een kopie heb en niet hoef te zoeken . ook belangrijke bonnen (zoals van de ipad , scan ik .
Ik ben een beetje een controlfreak![]()
![]()
![]()
Oh en ik wil ook een nieuwe digicam , de huidige is niet zo top meer... slaat uit , geeft aan dat de accu leeg is terwijl hij net is opgeladen . Het is ook maar een 6 MP camera. Maar wel al zes jaar oud .
Owh, was dat vandaag?quote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
* zwaait nog even naar den haag!* zo weer op weg naar rijswijk.. Jullie leuke sinterklaas gehad?
Gister gevierd en mini is super verwendquote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
* zwaait nog even naar den haag!* zo weer op weg naar rijswijk.. Jullie leuke sinterklaas gehad?
Oh ja das waae ook, al weer helemaal vergeten.quote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
vanavond bij Peter r de Vries de moord bij Parnassia :
http://www.tvgids.nl/artikel/37953/Dood_in_de_sloot/
Ben wel benieuwd , ik laat echt heel vaak de hond uit daar , toen en nu.quote:Op zondag 5 december 2010 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh ja das waae ook, al weer helemaal vergeten.
was dit gebeurd in die grote parnassia "dorp" bij de monsterseweg bij loosduinen? ik kwam daar regelmatig voor de post, vond het altijd ongemakkelijk om daar rond te lopen, omdat je de ene na de andere vage figuur tegenkwamquote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
vanavond bij Peter r de Vries de moord bij Parnassia :
http://www.tvgids.nl/artikel/37953/Dood_in_de_sloot/
Ik ben er een paar keer geweest , bij iemand op bezoek...man man ik vond het ook niets. Zit je een patatje te eten daar,.. zitten ze je aan te staren alsof het zombies zijn. Brrrr.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
was dit gebeurd in die grote parnassia "dorp" bij de monsterseweg bij loosduinen? ik kwam daar regelmatig voor de post, vond het altijd ongemakkelijk om daar rond te lopen, omdat je de ene na de andere vage figuur tegenkwam
Vervelend he, als de bezoekers je niet op waarde schatten...quote:Op zondag 5 december 2010 17:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest , bij iemand op bezoek...man man ik vond het ook niets. Zit je een patatje te eten daar,.. zitten ze je aan te staren alsof het zombies zijn. Brrrr.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vervelend he, als de bezoekers je niet op waarde schatten...
het merkwaardige is dat in de directe omgeving er ook "gewone" woningen zijn waar families wonen, ik zou het nooit in mijn hoofd halen om daar te willen wonenquote:Op zondag 5 december 2010 17:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest , bij iemand op bezoek...man man ik vond het ook niets. Zit je een patatje te eten daar,.. zitten ze je aan te staren alsof het zombies zijn. Brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |