Nee, dat heb ik laatst gechecked toen ik naar Muse ging, ging op dezelfde manier. Ik bel, zeg dat ik 2 rolstoeltickets wil, er wordt naar naam en adres gevraagd, en klaar. Ik krijg een mail met betalingsinstructies en als ik betaal worden de tickets opgestuurd. Het enige dat e randers aan is is dat er "Rolstoel/begeleidersplaats" op staat. Livenationprutsersquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Wenckebach het volgende:
misschien is een rolstoelpas meer gepersonaliseerd dan een gewoon kaartje?
Wacht maar eens tot iemand bereid is te vertellen wat je allemaal verliest na een bevallingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef WheeleE het volgende:
Argh, wat een conversatie hier...bloederig en vies. Ik ben na een paar regels gestopt met het lezen van dat ONZtopic. Iew...
Ik ook..dus ik snel naar de kapper; " zo kapper,..het heeft hard gesneeuwd vannacht" ..waarop hij moest lachen en zei dat het van de laatste anderhalf uur was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:46 schreef Flappekz het volgende:
Wat een schnee
Ja, ik ben net wakker...
Troostje...ik zit ook alleenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Wat een![]()
hier allemaal zeg, zou er haast jaloers van worden. Ik zit weer eens in m'n uppie met het grut
Ik heb het net aan de telefoniste gevraagd, en zij kon me geen goed antwoord geven. Ze zei dat via de het telefoon zeker was dat iemand die een rolstoelplek wil er eentje krijgt, dat het via de website nogal eens misging halverwege het bestelproces. Nu ben ik ICT-er en weet ik dat het onwijze bullshit is dat daar verschil in zit tussen regulier en rolstoelplek. Dat is puur een labeltje in het systeem met bijbehorende beschikbare plekken. Iedereen die besteld heeft evenveel kans op een fout tijdens het bestelproces.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef Wenckebach het volgende:
riekt een beetje naar discriminatie, willen ze een aparte administratie hebben voor rolstoelers, misschien ook voor calamiteiten en beveiligingdat mocht er iets mis gaan je niet in het gedrang achterblijft?
Ik nu ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook..dus ik snel naar de kapper; " zo kapper,..het heeft hard gesneeuwd vannacht" ..waarop hij moest lachen en zei dat het van de laatste anderhalf uur was.
Nu zit ik met een zomer kapsel en ik moet nog boodschappen doen....... dat wordt niets denk ik.
Ik denk dat ik zo stiekem even naar mijn moeder loop en daar de kast leegtrek
[..]
Troostje...ik zit ook alleen
Niet zo ongeduldig jij ehquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hey maar Flap..je zei dat het vanmiddag zou stoppen...maar heb je dat ook aan 'boven' doorgegeven of niet?
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar..... ik moet echt boodschappen doen en ik had er al geen zin in...
Moeten die zich niet inmiddels een weg onder de sneeuw door graven? Of met een snorkel op naar buiten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:29 schreef Wenckebach het volgende:
o en sorry wel 2 teckels in de aanbieding die heeel erg van sneeuw houden
Gewoon 4 kleine tennisracketjes onderbindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Moeten die zich niet inmiddels een weg onder de sneeuw door graven? Of met een snorkel op naar buiten?
Dat kwam ik dus vragen hier, of de trams nog normaal rijden enzo. Sp3c moet namelijk zo nog naar Zoetermeer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef Wenckebach het volgende:
HTM schakelt noodnet in. Veel tramverbindingen vervallen. Meer info over welke lijnen volgt nog.
en dat via twitter, htm website ligt er volledig uit
Van nu.nl:quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kwam ik dus vragen hier, of de trams nog normaal rijden enzo. Sp3c moet namelijk zo nog naar Zoetermeer.
quote:Het Haagse vervoersbedrijf HTM heeft ook veel last van de sneeuw. ''Veel bussen en trams rijden met forse vertraging, ook op de Randstadrail is er vertraging, zei een woordvoerster.
RR rijdt tot CS en niet verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ok tof, er rijdt dus nog wel het één en ander. Bedankt, ik kon niet op de site van HTM komen wegens teveel bezoekers
Dat is niet te merkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
En volgens TV west rijdt de RR welquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:42 schreef Wenckebach het volgende:
Volgens de info van de #HTM zou er helemaal geen RR meer rijden van of naar Zoetermeer, je kan dus beter ander vervoer regelen trams 6, 8, 10, 12, 15, 16 en 19 zijn opgeheven en de hele route VERVALT
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
RR rijdt tot CS en niet verder
Oja net wakker en dikke fail voor HTM
Damn kater![]()
![]()
![]()
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
wat houdt regio 15 in?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef Wenckebach het volgende:
http://bit.ly/dHwRB9 voor een overzicht van de htm
Komt goed uit, heb zin in een wandelingquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef GotC het volgende:
Anyway, rustig hier, na een drukke ochtend. Wel ingesneeuwd.
Kan je beter deze nemen: http://web.inter.nl.net/u(...)/P2000Haaglanden.htmquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Wenckebach het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/ via deze website kan je in de gaten houden wat er aan ambulances en brandweer in haaglanden rijd
Lopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Straks met de bus. Of toch maar lopen. Keuzes, keuzes.
aha! toch nog wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef Wenckebach het volgende:
regio 15 is het gebied wat het korps brandweer/politie/ambulances beslaat van haaglanden.
Gaat best aardig inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef Marvelous het volgende:
@bro,
zo slecht sta je er niet voor met de sint wedstrijd toch?
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handigquote:
Maar toch zijn er te weinig stig fansquote:
Mja, dat maakt het inderdaad wel anders..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handig
Dat sowieso. Maar met de kerstUIstemronde krijgen ze een herkansingquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Maar toch zijn er te weinig stig fans
Een dag te vroeg, barbaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben weg, ons sinterklaasavondje is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |