RR rijdt tot CS en niet verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ok tof, er rijdt dus nog wel het één en ander. Bedankt, ik kon niet op de site van HTM komen wegens teveel bezoekers
Dat is niet te merkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
En volgens TV west rijdt de RR welquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:42 schreef Wenckebach het volgende:
Volgens de info van de #HTM zou er helemaal geen RR meer rijden van of naar Zoetermeer, je kan dus beter ander vervoer regelen trams 6, 8, 10, 12, 15, 16 en 19 zijn opgeheven en de hele route VERVALT
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
RR rijdt tot CS en niet verder
Oja net wakker en dikke fail voor HTM
Damn kater![]()
![]()
![]()
SNEEUW![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
HYPER
![]()
![]()
IK WORD ALTIJD DRUK VAN SNEEUW
![]()
![]()
![]()
wat houdt regio 15 in?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef Wenckebach het volgende:
http://bit.ly/dHwRB9 voor een overzicht van de htm
Komt goed uit, heb zin in een wandelingquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef GotC het volgende:
Anyway, rustig hier, na een drukke ochtend. Wel ingesneeuwd.
Kan je beter deze nemen: http://web.inter.nl.net/u(...)/P2000Haaglanden.htmquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Wenckebach het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/ via deze website kan je in de gaten houden wat er aan ambulances en brandweer in haaglanden rijd
Lopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Straks met de bus. Of toch maar lopen. Keuzes, keuzes.
aha! toch nog wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef Wenckebach het volgende:
regio 15 is het gebied wat het korps brandweer/politie/ambulances beslaat van haaglanden.
Gaat best aardig inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef Marvelous het volgende:
@bro,
zo slecht sta je er niet voor met de sint wedstrijd toch?
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handigquote:
Maar toch zijn er te weinig stig fansquote:
Mja, dat maakt het inderdaad wel anders..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder onze 'bagage' zou ik dat wel doen ja, maar met is wat minder handig
Dat sowieso. Maar met de kerstUIstemronde krijgen ze een herkansingquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Maar toch zijn er te weinig stig fans
Een dag te vroeg, barbaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben weg, ons sinterklaasavondje is gekomen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef tuintegel het volgende:
Ik kon jullie een foto van mijn vrolijke sneeuwhond niet onthouden:
[ afbeelding ]
je mag die van mij lenen , hij trekt serieus een slee voort , dus jou moet ie ook voort kunnen trekkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef WheeleE het volgende:
Heeft er iemand nog een paar sledehonden over?
Hoe graag ik je ook zou willen helpen....ik heb écht geen flauw idee. Sorry!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik zit te zoeken voor een kamer in Den Haag en ik zag de Struyck bij Holland Spoor. Zijn de kamers gewillig en moet je geluk hebben om er één te krijgen? Ik heb me net pas aangemeld bij DUWO, dus pas na 10 dagen sta ik pas ingeschreven. Ik zie er nu vier open staan, maar wat is de kans dat ik er één krijg (en hoe lang duurt het)? Heb niet zo heel veel verstand van het hele kamer gebeuren, dus als iemand me me kan helpen
Medequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe graag ik je ook zou willen helpen....ik heb écht geen flauw idee. Sorry!
Strippokerquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb ook echt de ballen verstand van de kamerverhuur in den haag.
Wilde naar Rotterdam vanavond maar los van de vraag of ik er ga komen, twijfel ik of ik vannacht weer terugkom. Blijf wel thuis dus.. Spelletje anyone?
Boooooo, jij speelt valsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef nectarientje het volgende:
Strippoker had ik niet helemaal in gedachten eigenlijk.. hoewel ik denk ik wel win als ik kijk hoeveel ik aanheb
Zou het fietsbaar zijn naar jou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb ook echt de ballen verstand van de kamerverhuur in den haag.
Wilde naar Rotterdam vanavond maar los van de vraag of ik er ga komen, twijfel ik of ik vannacht weer terugkom. Blijf wel thuis dus.. Spelletje anyone?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Markeerstift het volgende:
Hond die een aangereden hond probeert te redden op een snelweg:
Denk ik welquote:
Helaas, hier heb ik ook geen verstand van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik zit te zoeken voor een kamer in Den Haag en ik zag de Struyck bij Holland Spoor. Zijn de kamers gewillig en moet je geluk hebben om er één te krijgen? Ik heb me net pas aangemeld bij DUWO, dus pas na 10 dagen sta ik pas ingeschreven. Ik zie er nu vier open staan, maar wat is de kans dat ik er één krijg (en hoe lang duurt het)? Heb niet zo heel veel verstand van het hele kamer gebeuren, dus als iemand me me kan helpen
Ik twijfel alleen nog of ik puf hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |