Nou, happy zal het nooit zijnquote:
Dat zegt helemaal niets. Misschien heb je die genen wel van je vaders kantquote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Voor de pil was het vooral ongeregelmatig, en iets langer dan de nu 3/4 dagen. Verder misschien ietsje heviger, maar ik heb het sowieso vrij licht gehad altijd. Toen mijn moeder in de overgang ging was het gewoon maanden lang ongesteld enzo, dus ik krijg het later allemaal wel terug.
Alsof je anders wel iets had verzonnen.quote:
En dan ook nog gelijk een half uur vertraging. Goed gedaan jongens.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef MissMSX het volgende:
"Het is een sensatie"
Ik word zo verdrietig van dit soort nieuws. 40 jaar geleden gebeurde dit al in Japan
Ja, het gaat echt helemaal nergens over. Hoe bedoel je derdewereldlandquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dan ook nog gelijk een half uur vertraging. Goed gedaan jongens.
Daar is niet iedereen het mee eens anders:quote:
Eigenlijk denk ik dat mijne maar licht is om een andere reden, hormoonspiegel die niet klopt enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets. Misschien heb je die genen wel van je vaders kant
mja, maar toch niet geheel bevredigend..quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen seks is een hele goede anticonceptie, trouwens.
Je bent ook niet een klein beetje vreemdquote:
Als je over een maand niet zwanger blijkt te zijn na een paar overnachtingen in de rukbunker van Q. dan geef ik je gelijk, ok?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen seks is een hele goede anticonceptie, trouwens.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens anders:
Whehehe... ze zei bevredigend.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, maar toch niet geheel bevredigend..
Voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je over een maand niet zwanger blijkt te zijn na een paar overnachtingen in de rukbunker van Q. dan geef ik je gelijk, ok?
Het beddengoed is niet hard ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?
Beter dan het alternatief.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |