en het is zo'n lekker helder verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef WheeleE het volgende:
Argh, wat een conversatie hier...bloederig en vies. Ik ben na een paar regels gestopt met het lezen van dat ONZtopic. Iew...
Het enige dat ik weet over vrouwen die ongesteld zijn is dat je daar nooit grapjes over moet maken. Ik spreek uit ervaring. Het was maar goed dat het over de telefoon ging, anders was ik nu een blinde in een rolstoelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en het is zo'n lekker helder verhaal
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef WheeleE het volgende:
Het enige dat ik weet over vrouwen die ongesteld zijn is dat je daar nooit grapjes over moet maken. Ik spreek uit ervaring. Het was maar goed dat het over de telefoon ging, anders was ik nu een blinde in een rolstoel![]()
.
Zo kom je vanzelf grenzen tegen. Of rek je ze opquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het zit in mijn aard om overal grappen over te maken zonder na te denken over mogelijke consequenties
Lolquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zo kom je vanzelf grenzen tegen. Of rek je ze op.
En ik had nog wel zo mooi een linkje in de laatste post gezet voor jequote:
Ik was niet bijgelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo mooi een linkje in de laatste post gezet voor je
Sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen
Gelukkig is er niet zoveel sneeuw gevallen, maar zal wel flink glad zijn..
Oh en:Nectafiertje,
TT,
Flap
quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen
Gelukkig is er niet zoveel sneeuw gevallen, maar zal wel flink glad zijn..
Oh en:Nectafiertje,
TT,
Flap
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef nectarientje het volgende:
aah, dat is wel een heel lief popje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |