Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mijn registratie tijd was 22.22 op 20-04 2004quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:
Dat klinkt goed al zou ik niet weten waar te beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
![]()
[quote] \
Dat is het lekkerst
Ik ben u buitengewoon erkentelijkquote:
Lees: ik ben net zo lui als die britten.quote:
Dat is wel heel negatief Phenoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees: ik ben net zo lui als die britten.
Kloontjequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo wel muffins maken. Even een kloontje stil houden.
Ik ga zo topics eruit halen.quote:
Simpel gehakt kruiden zoals je dat lekker vind daar een ei, doorheen doen en paneermeel. Worstjes van het gehakt maken en dat worstje op bladerdeeg leggen. Goed dubbelvouwen, met ei bestrijken en ongeveer 25 minuten in de oven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed al zou ik niet weten waar te beginnen
Klinkt heerlijk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Simpel gehakt kruiden zoals je dat lekker vind daar een ei, doorheen doen en paneermeel. Worstjes van het gehakt maken en dat worstje op bladerdeeg leggen. Goed dubbelvouwen, met ei bestrijken en ongeveer 25 minuten in de oven.
Zo simpel he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Simpel gehakt kruiden zoals je dat lekker vind daar een ei, doorheen doen en paneermeel. Worstjes van het gehakt maken en dat worstje op bladerdeeg leggen. Goed dubbelvouwen, met ei bestrijken en ongeveer 25 minuten in de oven.
ja het is niet alsof je een perfect soufle moet makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi is zie nu dat er staat simpel gehakt kruiden. Moest zijn Simpel. Gehakt kruiden.quote:
hehe ik vond het zo grappig. wist niet dat je ook ingewikkeld gehakt hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi is zie nu dat er staat simpel gehakt kruiden. Moest zijn Simpel. Gehakt kruiden.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
Goldfinger is een pot!
http://www.vuurwerkcrew.n(...)?p=313733#post313733
Dat is nuttig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga eens wat nuttigs doen ofzo?
Hij kan hier nog wel komen stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga eens wat nuttigs doen ofzo?
of hier even dweilenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan hier nog wel komen stofzuigen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is niet alsof je een perfect soufle moet maken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehe ik vond het zo grappig. wist niet dat je ook ingewikkeld gehakt had
Vroeger was er hier op het forum om 22.22 een spelletje wie dan het meest kon posten alleen om die tijdquote:
Ow, hier ging het altijd om het maken van de Elite Post.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger was er hier op het forum om 22.22 een spelletje wie dan het meest kon posten alleen om die tijd
en hoe hield je dat bij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger was er hier op het forum om 22.22 een spelletje wie dan het meest kon posten alleen om die tijd
Arcee of dolle_hond hield dat bijquote:
Ik geloof niet dat ik je begrijpquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, hier ging het altijd om het maken van de Elite Post.
De Elite Post, oftwel exact om 13.37 uur posten.quote:
quote:
vanwaar die tijd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
De Elite Post, oftwel exact om 13.37 uur posten.
Oooh, leetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
De Elite Post, oftwel exact om 13.37 uur posten.
dan moet je het vlechtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehe ik vond het zo grappig. wist niet dat je ook ingewikkeld gehakt had
quote:
L = 1 E = 3 en T = 7quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar waaaaaaarooooooom nooooouuuuu die tijhijjjjjjjjd?
1337 staat voor leetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar waaaaaaarooooooom nooooouuuuu die tijhijjjjjjjjd?
Valt nu wel mee tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
Wrom gaan jullie nou zo sneeeheellllllll
dat vraag ik m e al dagen afquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
ik gebruik mijn wachtwoorden om in te loggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik gebruik dat bij mijn wachtwoorden trouwens i.c.m. andere tekens zoals $ of #
bedankt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1337 staat voor leet
En hier lees je alles over leet
Aldus Elite
ee-leet
quote:
Sjaak Bralquote:
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik mijn wachtwoorden om in te loggen
of aan te melden
ik doe dat ook bij voorkeur met wachtwoorden van anderequote:
Voor overdag vind ik het nog vrij snelquote:
XDquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vraag ik m e al dagen af![]()
ja ik ja, spam koning pezu
Ik dacht dat je dat wel lekker vondquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
Zeker jezelf uitgeroepenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vraag ik m e al dagen af![]()
ja ik ja, spam koning pezu
Heel goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe dat ook bij voorkeur met wachtwoorden van andere
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel lekker vond.
Of wil je liver zacht en teder?
mooooooooooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de puntjes hebben een beetje krul en mijn haar is meteen zoveel korter.Ik laat het toch maar gewoon stijl.
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, grotersquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de puntjes hebben een beetje krul en mijn haar is meteen zoveel korter.Ik laat het toch maar gewoon stijl.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
tettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het ook:quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, groters![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, groters![]()
quote:
*zucht*quote:
whahahahahaha goeien grapquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
Doe ik dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springt
ik haat niet, picknicken isquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een kei lief overtrek.Niet haten.
niet eens pepernoten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
Rustig aan hoor, het is nog vroegquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
pepernoten muffinsquote:
ik heb hem helemaal afgeluisterdquote:
Weet ze dat na zoveel jaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
![]()
Blue berry bluequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu heerlijke verse blueberry muffins![]()
![]()
Zozoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net even buiten gespeeld
lekker met sneeuwballen gegooit!
nu sneeuwt het niet meer
ohh.. en we hebben een nieuw documentation control systeem...
nu nog uitzoeken hoe het werkt
omdat ik je de afgelopen 2 maanden niet heb zien posten hier?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu heerlijke verse blueberry muffins![]()
![]()
je hebt je te weinig laten zien?quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
![]()
Whehe. Ja, cursis is niet nodigquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net even buiten gespeeld
lekker met sneeuwballen gegooit!
nu sneeuwt het niet meer
ohh.. en we hebben een nieuw documentation control systeem...
nu nog uitzoeken hoe het werkt
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat ik je de afgelopen 2 maanden niet heb zien posten hier?
cursUsquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ja, cursis is niet nodig. Bij ons op de zaak ook niet. Je moet wel vanaf dag 1 foutloos werken met het nieuwe ERP-systeem, maar een uurtje uitleg kun je vergeten
...
SAP zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ja, cursis is niet nodig. Bij ons op de zaak ook niet. Je moet wel vanaf dag 1 foutloos werken met het nieuwe ERP-systeem, maar een uurtje uitleg kun je vergeten
...
Maar hij kwam hier vaakquote:
cursor!quote:
Jep sorry , het is toch dominant aanwezig die krul.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
new generation strikes againquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij kwam hier vaak!
Net als eer-ik, Lenny, Sym, OA, Muck, Pheno en de rest van de oude garde...
Ik wil ook een surprise maken. Maar wij doen niet aan sinterklaas en ik heb geen geld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef TheFamousMan het volgende:
ik moet aan m'n surprise gaan werken, maar ben nog te moe en te koud
paiper, sjowquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij kwam hier vaak!
Nee. Erger.quote:
heheheh.. SAP is een heeel ander verhaal.quote:
ik steek nooit geld in surprisesquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een surprise maken. Maar wij doen niet aan sinterklaas en ik heb geen geld.
Ja, ik kwam in de voorlopers. Verleden tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij kwam hier vaak!
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij kwam hier vaak!
Sym, OA, Muck en Pheno zijn er nog hoorquote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sym, OA, Muck en Pheno zijn er nog hoor
quote:
dan open je dit als vast tabblad, en dan post je lekker meequote:
je zal toch echt pepernoten moeten pakken Pieñata!quote:
Geloof me dat wil je niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan open je dit als vast tabblad, en dan post je lekker mee![]()
Dat heb ik toch vanmorgen al gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je zal toch echt pepernoten moeten pakken Pieñata!
Hij kan spammen als de gekstequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef JortK het volgende:
Al ben ik het spammen wel een beetje verleerd
Horrorsint gezien, ik sla deze sint overquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En bedankt Sinterklaas voor het uber toffe cadeau!!!!Ik upload nu een kiekje
En waarom ben ik niet benaderdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een bedanktopic voor gulle Fok!kers
Daar had ik ook last van. Ik was ongeveer 3 jaar niet actief hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef JortK het volgende:
Al ben ik het spammen wel een beetje verleerd
Tofquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als we het over de kwaliteitspamposter hebben!quote:
Wat kunnen Fok!-ers toch liev zijn!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we het over de kwaliteitspamposter hebben!
pics!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nieuw hier. Maar ik ben lievvvvvv.
Ja, ik ga iedereen een PM sturen en vragen wat er lopende isquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Te lui om pro-actief zelf wat te doen
Niet met mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Oh. En met de helft heb ik al in andere SC's gezeten.
doe ik toch echt alquote:
Ik ben ook nieuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nieuw hier. Maar ik ben lievvvvvv.
Omdat omdat weet ik nietquote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef JortK het volgende:
Het sneeuwt hier echt fucking hard in Den Haag.
Goed puntquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Te lui om pro-actief zelf wat te doen
Geld is snel hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat omdat weet ik nietIk denk omdat je het niet op tijd voor de Sinterklaas hier had kunnen krijgen, want ik hoorde pas maandag dat ze zonder cadeautjes zat
Je moet wat.quote:
neejoh! die komt hier aardig vaakquote:
Geen idee, ze zal wel balen dat ik hier weer post of zo, dat was de laatste stand van zaken eind vorig jaar.quote:
Maar het ging niet om geldquote:
Vertel mij watquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
POWN
![]()
![]()
dat is echt erg, die interface
Hou mij erbuiten want ik doe hier niet aan meequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Zo hebben jullie in eens haast of zo?
Kloonquote:
Gelukkig. Als je dit leest LL, graag meer pics in de PMquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neejoh! die komt hier aardig vaak
nee hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Zo hebben jullie in eens haast of zo?
nee, gewoon sluitenquote:
goudkuipje!quote:
dat was gemeenquote:
Stoute pinguinquote:
Okayquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ging niet om geldHet ging om leuke kleine dingen die mensen toch nog hadden liggen en die zo een nieuw leven krijgen en dit gezin een super leuke avond bezorgen
PANIEK!!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef JortK het volgende:
Sinds kort Nespresso op de zaak trouwens
Nah, zo ben ik nietquote:
FOTOquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En bedankt Sinterklaas voor het uber toffe cadeau!!!!Ik upload nu een kiekje
Ik ben heul geen kloonquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Kloon
[..]
Gelukkig. Als je dit leest LL, graag meer pics in de PM
quote:
Jij en welk legerquote:
Maar als je nog dingetjes hebt liggen die je kwijt wilt? Dan neem je die over 2 weken toch mee, hebben ze alvast leuke dingen voor de kerstquote:
Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatquote:
Dat begrijp ik best. Dan is het ook niet leuk meer eigenlijkquote:
Jij knuffelt alleen met pinguins, jij legt ze niet over de kniequote:
Surequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je nog dingetjes hebt liggen die je kwijt wilt? Dan neem je die over 2 weken toch mee, hebben ze alvast leuke dingen voor de kerstEn ik had het ook niet echt hier geroepen, ja maar heel even. Had meer een oproep gedaan in FHF, dus vandaar
Maar de volgende keer vraag ik je okee?
![]()
Linuxquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatdoor de nieuwe interface
en MarijkeZwolle![]()
Onder Linux gaat het hier anders beter dan onder windhoosquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatdoor de nieuwe interface
en MarijkeZwolle![]()
Ik heb er geen last van hoor onder Linux, dus volgens mij ligt het aan jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en MarijkeZwolle![]()
Je weet waar en tegen wie je dit nu zegtquote:
Dat viel ook tegen. Het zal mijn deo zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij knuffelt alleen met pinguins, jij legt ze niet over de knie...
Mac.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder Linux gaat het hier anders beter dan onder windhoos
Fixedquote:
quote:
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet waar en tegen wie je dit nu zegt?
Windhoos fanboy
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn mac trouwens helemaal niet fijn. Wil weer een normaal PC'tje.
Als je knuffels had willen hebben dan had je dat gewoon mogen vragen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel ook tegen. Het zal mijn deo zijn
Waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn mac trouwens helemaal niet fijn. Wil weer een normaal PC'tje.
Het boeit me allemaal geen zak. Als ik maar internet heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...
Vind ik ook maar mijn baas nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wordt tijd dat je het weekend in gaat
Daarom heb ik ook 3 pcs en 2 laptops voor mezelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je knuffels had willen hebben dan had je dat gewoon mogen vragen hoor![]()
Ik geef namelijk niet zomaar knuffels, want niet iedereen waardeert dat he
Jou heb ik ook geknuffeldquote:
Voor school + programma's installeren is Windows Vista in ieder geval géén aanrader!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen zak. Als ik maar internet heb.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar naar huis. Voordat sneeuwminnend Nederland en masse op de snelweg gaat genieten van de sneeuw. Stilstaand, omdat het kan.
Google maar eens op Steve Ballmerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Vooral aan Windows Vista trouwens, welke kamerplant heeft dat ooit uitgevonden
Weekend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar naar huis. Voordat sneeuwminnend Nederland en masse op de snelweg gaat genieten van de sneeuw. Stilstaand, omdat het kan.
Werkschuw tuigquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Stuur 't ff hierheen danquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef JortK het volgende:
Het sneeuwt hier echt fucking hard in Den Haag.
Wat balen zeg, dat je na 6 maanden nog steeds niet gewend bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een half jaartje nu. Het went gewoon niet. Ik ben veel beter/sneller met een windows.
Tuxxyquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjulliewel KSCers die op de meet waren
Goede reisquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Daaristie danquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, wat issie tofquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
snel ga je aftrekken en kom klaar in je dvd drivequote:
http://store.apple.com/nl/browse/guide/windowsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een half jaartje nu. Het went gewoon niet. Ik ben veel beter/sneller met een windows.
Jaquote:
Ja he?quote:
Dank je dat we mochten komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo snel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
snel ga je aftrekken en kom klaar in je dvd drive
[img][img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGke3Y1JoYICZYfpSZrNeNxbXUj18iY-r8EhTXNGw1PNI_fPswEg[/img]quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
snel ga je aftrekken en kom klaar in je dvd drive
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjulliewel KSCers die op de meet waren SinterKSClaas
Windows draaien op een macquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/guide/windows
Hoe draai ik windows op een mac
Dat wist ik al schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn over 2 weken weer
[..]
Ja he?![]()
Maar nu hoef ik dus niet meer op jacht
Koop dan geen mac.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/guide/windows
Hoe draai ik windows op een mac
omdat ie nu een stijfje geeft na dat gemeld te hebbenquote:
waarom faal ik altijd met plaatjes postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGke3Y1JoYICZYfpSZrNeNxbXUj18iY-r8EhTXNGw1PNI_fPswEg]afbeelding[/url] ]
[/img]
zo'n hoofd had ik er eigenlijk best wel in gedachten
Nee, deze kwam met de postquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Of ze zijn bij mij binnen geweest om het te jatten. Het stond naast mijn Kirbies.
Tux
My idea. Als je moet 'wennen' aan een machine dan they are doing it WRONG!quote:
quote:
Ik hoop dat je andere kwaliteiten hebtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom faal ik altijd met plaatjes posten
Omdatquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom faal ik altijd met plaatjes posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
alles went... behalve een ventquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
My idea. Als je moet 'wennen' aan een machine dan they are doing it WRONG!
Nee, zal Nienkje van het weekend eens vragenquote:
plaatjes tekenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hihihi, ja da's waar ook natuurlijk
![]()
[..]
Ik hoop dat je andere kwaliteiten hebt![]()
bis Spätah!quote:
Ik heb een boekje: Alles went behalve een tentquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles went... behalve een vent![]()
Ajuus pinguinquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
OmdatIs'nt that cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ohja hihi dat kan ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een boekje: Alles went behalve een tent
waar de Fok! zoek jij op, als je op Dumpert bent?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:20 schreef JortK het volgende:
Heerlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)an_algemeen_nut.html
watwat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zal Nienkje van het weekend eens vragen![]()
Staat in de toppers manquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar de Fok! zoek jij op, als je op Dumpert bent?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
OmdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Neen, ik ben totaal niet technisch, ik faal sowieso met alles wat met cijfers, formules of met elektronica te maken heeft...quote:
Hoe en wat over 2 weken, koffie drinken met Stuquote:
Poor puttycatquote:
Haha oke.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe en wat over 2 weken, koffie drinken met StuEn LL
En ik geloof Muck ook als ik het goed begrepen heb
quote:
ik hou deze nog wel even een paar maandjesquote:
quote:
die is toch gewoon ge-PS't?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die kwam ik ook tegen ja
Of deze dan:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:3qjTbJ5i1ZRHMM:http://http://current.com/http://www.doingitwrong.com/wrong/20070710-231950.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ben dol op mijn DSquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DS, die moet ik ook nog ergens hebben liggen
*Jaloers isquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe en wat over 2 weken, koffie drinken met StuEn LL
En ik geloof Muck ook als ik het goed begrepen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |