Ja, dat is wat mij betreft prima. En dan na 2 dagen mag het weer ophoepelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot 24 december of zo... ik wil ook wel eens een witte Kerst meemaken.
26 december vind ik beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot 24 december of zo... ik wil ook wel eens een witte Kerst meemaken.
jammer, sneeuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week is het allemaal weggesmolten!
hard gewerkt pienquote:
Dat geeft helemaal nietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb wel een diep ongelukkige kat nu
Nergens een plekje om op te liggen zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb wel een diep ongelukkige kat nu
Dat wel, maar stofzuigen vindt ie niet tof, en nu is de vloer nat omdat ik gedweilt hebquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nergens een plekje om op te liggen zekerik ken het
Die zijn erg lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hard gewerkt pien![]()
hoe is het met de pepernoten?
Nou 't is wel een beetje zielig hoorquote:
wil ie gewassen wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft een nieuw plekje. De gootsteen. Wtf.
Als katten zelf gewassen willen worden: you are doing it WRONG!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
quote:
Die van mijn moeder liggen graag in de wastafel in de badkamerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
Ik denk eerder dat het komt omdat ik hem gisteren kaas heb gegeven omdat die in de keuken zat terwijl ik een broodje maakte.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt omdat ik hem gisteren kaas heb gegeven omdat die in de keuken zat terwijl ik een broodje maakte.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt omdat ik hem gisteren kaas heb gegeven omdat die in de keuken zat terwijl ik een broodje maakte.
tot zoquote:
Of ze lekker zullen zijn natuurlijk. De vorm is niet belangrijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarnaar? of ze perfect rond zijn? Nee
koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarnaar? of ze perfect rond zijn? Nee
[..]
totzo, wil je thee of koffie?
komt omdat het vriest, ik vonk ook steedsquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef Panda72 het volgende:
Mijn haar is zo statisch dat ik er uit zie als een ontplofte egel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |