dat is gemiddeldquote:
wat is er met jequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet maar eens even gaan lunchen.
De pilletjes werken niet
smakelijk STquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet maar eens even gaan lunchen.
De pilletjes werken niet
14,3 is gemiddeldquote:
Niet op FOK! Ga naar PUB/SEX en KPD en ze antwoorden allemaal 40+ in slappe toestand.quote:
preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op FOK! Ga naar PUB/SEX en KPD en ze antwoorden allemaal 40+ in slappe toestand.
nee, marijke dr poes speelde met mijn wurmquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je speelt wel met Marijke haar poes?
fijn daar houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
En toen begon het weer grote vlokken te sneeuwen.
ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Naar de Mac geweest zonet met collega's. Volgende keer laat ik mij niet meer overhalen om mee te gaan. Ik heb liever iets echt lekkers dan die smakeloze zooi van de Mac.
quote:
mcchiken plus patat er op is jummie, de rest is blergiequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Naar de Mac geweest zonet met collega's. Volgende keer laat ik mij niet meer overhalen om mee te gaan. Ik heb liever iets echt lekkers dan die smakeloze zooi van de Mac.
en het vult ook nog niet eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Lekker danquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
En toen begon het weer grote vlokken te sneeuwen.
gelukkig welquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week is het allemaal weggesmolten!
En hopelijk blijft het dan voor lange tijd weg die zooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week is het allemaal weggesmolten!
Als de mc chicken supervers is dan vind ik het ook wel lekker want dan is de kip nog lekker knapperig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
mcchiken plus patat er op is jummie, de rest is blergie
Tot 24 december of zo... ik wil ook wel eens een witte Kerst meemakenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hopelijk blijft het dan voor lange tijd weg die zooi
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als de mc chicken supervers is dan vind ik het ook wel lekker want dan is de kip nog lekker knapperig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |