1337 staat voor leetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar waaaaaaarooooooom nooooouuuuu die tijhijjjjjjjjd?
Valt nu wel mee tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
Wrom gaan jullie nou zo sneeeheellllllll
dat vraag ik m e al dagen afquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
ik gebruik mijn wachtwoorden om in te loggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik gebruik dat bij mijn wachtwoorden trouwens i.c.m. andere tekens zoals $ of #
bedankt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1337 staat voor leet
En hier lees je alles over leet
Aldus Elite
ee-leet
quote:
Sjaak Bralquote:
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik mijn wachtwoorden om in te loggen
of aan te melden
ik doe dat ook bij voorkeur met wachtwoorden van anderequote:
Voor overdag vind ik het nog vrij snelquote:
XDquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vraag ik m e al dagen af![]()
ja ik ja, spam koning pezu
Ik dacht dat je dat wel lekker vondquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Enfermera het volgende:
Zeker jezelf uitgeroepenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vraag ik m e al dagen af![]()
ja ik ja, spam koning pezu
Heel goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe dat ook bij voorkeur met wachtwoorden van andere
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel lekker vond.
Of wil je liver zacht en teder?
mooooooooooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de puntjes hebben een beetje krul en mijn haar is meteen zoveel korter.Ik laat het toch maar gewoon stijl.
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, grotersquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de puntjes hebben een beetje krul en mijn haar is meteen zoveel korter.Ik laat het toch maar gewoon stijl.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
tettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het ook:quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, groters![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik zag iets anders. Iets, nou ja, groters![]()
quote:
*zucht*quote:
whahahahahaha goeien grapquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
Doe ik dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springt
ik haat niet, picknicken isquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een kei lief overtrek.Niet haten.
niet eens pepernoten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
Rustig aan hoor, het is nog vroegquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
pepernoten muffinsquote:
ik heb hem helemaal afgeluisterdquote:
Weet ze dat na zoveel jaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
![]()
Blue berry bluequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu heerlijke verse blueberry muffins![]()
![]()
Zozoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net even buiten gespeeld
lekker met sneeuwballen gegooit!
nu sneeuwt het niet meer
ohh.. en we hebben een nieuw documentation control systeem...
nu nog uitzoeken hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |