Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder typt een mailtje en heeft een engels toetsenbord op der werk laptop. Roept ze keihard: "Waar zit me sterretje!?"![]()
![]()
Doe ik dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent wel een meisje dat van de hak op de tak springt
ik haat niet, picknicken isquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een kei lief overtrek.Niet haten.
niet eens pepernoten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
Rustig aan hoor, het is nog vroegquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Muffins. Bakken. Maar nu nog geen zin.
pepernoten muffinsquote:
ik heb hem helemaal afgeluisterdquote:
Weet ze dat na zoveel jaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
![]()
Blue berry bluequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu heerlijke verse blueberry muffins![]()
![]()
Zozoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net even buiten gespeeld
lekker met sneeuwballen gegooit!
nu sneeuwt het niet meer
ohh.. en we hebben een nieuw documentation control systeem...
nu nog uitzoeken hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |