Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatquote:
Dat begrijp ik best. Dan is het ook niet leuk meer eigenlijkquote:
Jij knuffelt alleen met pinguins, jij legt ze niet over de kniequote:
Surequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je nog dingetjes hebt liggen die je kwijt wilt? Dan neem je die over 2 weken toch mee, hebben ze alvast leuke dingen voor de kerstEn ik had het ook niet echt hier geroepen, ja maar heel even. Had meer een oproep gedaan in FHF, dus vandaar
Maar de volgende keer vraag ik je okee?
![]()
Linuxquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatdoor de nieuwe interface
en MarijkeZwolle![]()
Onder Linux gaat het hier anders beter dan onder windhoosquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alle linux gebruikers op Fok! die klagen dat het traag gaatdoor de nieuwe interface
en MarijkeZwolle![]()
Ik heb er geen last van hoor onder Linux, dus volgens mij ligt het aan jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en MarijkeZwolle![]()
Je weet waar en tegen wie je dit nu zegtquote:
Dat viel ook tegen. Het zal mijn deo zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij knuffelt alleen met pinguins, jij legt ze niet over de knie...
Mac.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder Linux gaat het hier anders beter dan onder windhoos
Fixedquote:
quote:
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet waar en tegen wie je dit nu zegt?
Windhoos fanboy
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn mac trouwens helemaal niet fijn. Wil weer een normaal PC'tje.
Als je knuffels had willen hebben dan had je dat gewoon mogen vragen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel ook tegen. Het zal mijn deo zijn
Waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn mac trouwens helemaal niet fijn. Wil weer een normaal PC'tje.
Het boeit me allemaal geen zak. Als ik maar internet heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...
Vind ik ook maar mijn baas nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wordt tijd dat je het weekend in gaat
Daarom heb ik ook 3 pcs en 2 laptops voor mezelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, ik heb haat aan windows, maar m'n vader vind het handig, en ik heb ook geen zin om die hele computer te formatteren etc...
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je knuffels had willen hebben dan had je dat gewoon mogen vragen hoor![]()
Ik geef namelijk niet zomaar knuffels, want niet iedereen waardeert dat he
Jou heb ik ook geknuffeldquote:
Voor school + programma's installeren is Windows Vista in ieder geval géén aanrader!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen zak. Als ik maar internet heb.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar naar huis. Voordat sneeuwminnend Nederland en masse op de snelweg gaat genieten van de sneeuw. Stilstaand, omdat het kan.
Google maar eens op Steve Ballmerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Vooral aan Windows Vista trouwens, welke kamerplant heeft dat ooit uitgevonden
Weekend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar naar huis. Voordat sneeuwminnend Nederland en masse op de snelweg gaat genieten van de sneeuw. Stilstaand, omdat het kan.
Werkschuw tuigquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Stuur 't ff hierheen danquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef JortK het volgende:
Het sneeuwt hier echt fucking hard in Den Haag.
Wat balen zeg, dat je na 6 maanden nog steeds niet gewend bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een half jaartje nu. Het went gewoon niet. Ik ben veel beter/sneller met een windows.
Tuxxyquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjulliewel KSCers die op de meet waren
Goede reisquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
Daaristie danquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, wat issie tofquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
snel ga je aftrekken en kom klaar in je dvd drivequote:
http://store.apple.com/nl/browse/guide/windowsquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een half jaartje nu. Het went gewoon niet. Ik ben veel beter/sneller met een windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |