Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar maak ik me geen zorgen om. Ik heb morgen een andere baan als ik dat wilquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar soms he..is een beetje zekerheid ook wel fijn[/ouwelullenmodus]
Komt meer door de mensen die ik ken van drama class hier in Londenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je snel in de kinderzorg
echt waaaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
Daar maak ik me geen zorgen om. Ik heb morgen een andere baan als ik dat wil
Ik heb nog nooit een dag zonder werk gezeten
Het gaat ook om de mensen, niet om hoe oud ze zijnquote:Komt meer door de mensen die ik ken van drama class hier in Londen
Gaat om mijn leeftijd over 11/12 dagenquote:
Ik werk hier voor een bepaald gezin. In dit geval voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. Er zijn altijd gezinnen hier op zoek naar ervaren mensen die geregistreerd staan bij Ofsted.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt waaaar?
hoe doe je dat?
[..]
Het gaat ook om de mensen, niet om hoe oud ze zijn
Ja, stuk rustiger nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef Enfermera het volgende:
'loIs het hier al wat rustiger geworden? Het ging me net ff wat te snel
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef Enfermera het volgende:
Enfermerelquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef Enfermera het volgende:
ben jij ook in december jarigquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat om mijn leeftijd over 11/12 dagen
Ja, op 14 decemberquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij ook in december jarig
Ahquote:
MPGquote:
Da cagonitquote:
Ja, het is daar natuurlijk ook echt gewoon een enorme marktquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk hier voor een bepaald gezin. In dit geval voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. Er zijn altijd gezinnen hier op zoek naar ervaren mensen die geregistreerd staan bij Ofsted.
Ja, dat is helemaal waar. Leeftijd is op zich ook niet belangrijk. Ik doe er meestal vaag over omdat mensen soms bepaalde verwachtingen hebben of zich een bepaald beeld vormen
Dasnienemaal!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
[..]
MPG
Begin jij ook al XD
[..]
Da cagonit![]()
XD
Ja, de markt is hier bizar. Toen ik op zoek ging naar iets anders kon ik uit 5 banen kiezen. Dat is wel leuk alleen is het moeilijk omdat je nooit weet wat je echt kiest zeg maar. De ouders zijn niet de makkelijkste mensen om tevreden te stellen zeg maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is daar natuurlijk ook echt gewoon een enorme markt![]()
I know, ik deed eerst ook altijd vaag, en toen dacht ik ach, what the heck.
Ik ben ik, doe het er maar mee
Je doet zo van 'XD'quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
[..]
MPG
Begin jij ook al XD
[..]
Da cagonit![]()
XD
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je doet zo van 'XD'.
Cute.
En ja, ik begin ook![]()
.
Dat kan ik me voorstellen, en je wilt het natuurlijk helemaal geweldig doen, maar dat lijkt me best lastig nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:33 schreef Stuart het volgende:
Ja, de markt is hier bizar. Toen ik op zoek ging naar iets anders kon ik uit 5 banen kiezen. Dat is wel leuk alleen is het moeilijk omdat je nooit weet wat je echt kiest zeg maar. De ouders zijn niet de makkelijkste mensen om tevreden te stellen zeg maar
Ja, daar heb je gelijk in. Zo denk ik er nu ook maar meer en meer over
Ik vind luchtkussens leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, en je wilt het natuurlijk helemaal geweldig doen, maar dat lijkt me best lastig nog![]()
Dus als je nou eens begint met denken dat je helemaal niet te oud bent.
Ja, hooguit voor in de ballenbak bij Ikea, volgens Ikea.
Maar ook daar is een oplossing voor
Ja, die zijn ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind luchtkussens leuk
De 'bekendste' persoon waar ik ooit ben geweest voor werk was Richard Ashcroft maar die zullen veel mensen in NL niet eens kennen![]()
Ja, precies. Hij is bekend van The Verve wat ik toffe muziek vindquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook helemaal geweldig![]()
En ehm..wie?
Google vertelde me net hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:41 schreef Stuart het volgende:
Ja, precies. Hij is bekend van The Verve wat ik toffe muziek vind
Nee, dat was nogal een vreemde situatie waarbij je regelmatig de pers voor de deur hebt staan. Dat is nogal overdreven hier zeg maar en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Google vertelde me net hetzelfde![]()
Maar daar ben je niet gaan werken?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, op 14 december
Jij ook deze maand
Woohoo, wat leuk zo dicht bij elkaarquote:
Maar dat maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:42 schreef Stuart het volgende:
Asa Butterfield zit op dezelfde drama school als ik, dat is de 'bekendste' persoon die ik persoonlijk ken in Londen. Verder ken ik geen 'beroemdheden' ofzo
jij dinsdag en ik donderdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, wat leuk zo dicht bij elkaar
Ja, soms denken mensen dat je hier allerlei bekende mensen leert kennen ofzo maar dat is niet zo. Ik weet wel waar je ze kunt 'spotten' maar dat boeit mij totaal niet. Geen behoefte aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat maakt ook niet uit.
Dat zijn allemaal ook maar gewoon mensen
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij dinsdag en ik donderdag
Gfquote:
bij mij nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Die week is mijn laatste werkweek van dit jaar
enferquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
Mooi zo![]()
Jij bent altijd van de wiki hè?
Ik zie regelmatig Jan Vain (ja, ik weet het, Vayne) in het echt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soms denken mensen dat je hier allerlei bekende mensen leert kennen ofzo maar dat is niet zo. Ik weet wel waar je ze kunt 'spotten' maar dat boeit mij totaal niet. Geen behoefte aan
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig Jan Vain (ja, ik weet het, Vayne) in het echt.
Wil je me nu aanraken?
Nee, getsie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
Ja
Ken je hem ook persoonlijk? Ik wil namelijk piano leren spelen
In NL zag ik regelmatig Ruud Gullit, Jan Smit, Renee de Haan en nog een stel en ik heb 6 jaar bij Giel (MIchiel) Beelen in de klas gezeten. Maar goed, lekker boeie
Een vriend van mij van drama kan naar een liedje luisteren en het dan gewoon spelen op de piano. Dat is echt zoooooooooo tof. Ik zou dat ook graag willen kunnen. Ik kan geen enkel instrument bespelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, getsie.
Maar ik ken wel iemand die geweldig piano speelt![]()
En ach, de koningin poept ook gewoon hoor
Wat is agrumquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, als jullie ergens 'knapperige agrumsmaak' op zien staan, hebben jullie dan zoiets van ooooooooh, dat wil ik?
Ja, dat kan die ik ken dus ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:49 schreef Stuart het volgende:
Een vriend van mij van drama kan naar een liedje luisteren en het dan gewoon spelen op de piano. Dat is echt zoooooooooo tof. Ik zou dat ook graag willen kunnen. Ik kan geen enkel instrument bespelen
Ik zou heel wantrouwend kijken en me afvragen wat agrum isquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, als jullie ergens 'knapperige agrumsmaak' op zien staan, hebben jullie dan zoiets van ooooooooh, dat wil ik?
Haha jaquote:
Wattes?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, weer wat geleerd.quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou heel wantrouwend kijken en me afvragen wat agrum is...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou heel wantrouwend kijken en me afvragen wat agrum is...
quote:Agrum is een versnijding van het sap van citrusfruit
Waarom dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
Zo'n toffe clip. Ik voel me soms net zo'n lompe boer![]()
Omdat het hier vaak erg druk is en mensen tegen elkaar aanlopen en dan kom ik soms in zo'n bui dat ik ook niet meer opzij ga en gewoon terugbeukquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
HahaNouja, ik zal er maar aan moeten wennen gok ik
![]()
Een versnijding van het sap van citrusfruit?quote:
quote:Top 100 van donderdag 2 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 298 Symphonic
08. 293 LovelyLady
12. 237 Pheno
13. 235 suikertaartje
15. 232 TheFamousMan
16. 220 pgrferrari
18. 212 Muck
20. 200 MPG
27. 161 Trevland
75. 092 goldfinger1963
88 081 Pien85
95. 078 Giertje
95. 078 wel.o.k
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En, ja, wen er maar aan...
Het is dat je al bezet bent...
Dat is een sport toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het hier vaak erg druk is en mensen tegen elkaar aanlopen en dan kom ik soms in zo'n bui dat ik ook niet meer opzij ga en gewoon terugbeuk
Dat klinkt zuurquote:
Mengen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een versnijding van het sap van citrusfruit?
EhBen ik de enige die dat niet begrijpt?
Hoe 'versnijd' je sap?
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een sport toch?
Ik doe dat ook altijd in de stad en in volle kroegen.
Kijken wie er wint. Meestal ben ik dat
quote:
Ja, geen ideeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een versnijding van het sap van citrusfruit?
EhBen ik de enige die dat niet begrijpt?
Hoe 'versnijd' je sap?
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een sport toch?
Ja, maar de wind wint het nog van jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik vlieg dan vaak een meter opzij
ben jij blij dat ik niet in zwolle ga stappenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een sport toch?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het hier vaak erg druk is en mensen tegen elkaar aanlopen en dan kom ik soms in zo'n bui dat ik ook niet meer opzij ga en gewoon terugbeuk
Knapperig sap?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, geen ideeeeeeeeeeeeeeeeee!
En knapperig is het ook al niet
Gelijk spartelend op de grondquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik vlieg dan vaak een meter opzij
dat doe ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij blij dat ik niet in zwolle ga stappen
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar de wind wint het nog van jou![]()
Het is bij mij zelfs zo erg dat als ik zie dat iemand op me afloopt ik me zo hou dat we keihard tegen elkaar aanbeuken. En als ze dan wat zeggen dat ik heel verontwaardigd kijk alsof het alleen schuld isquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik deed dat normaal ook als ik met de trein ging, wil best opzij gaan, maar niet teveel. Dus dan ook beuken. Sinds ik last heb van mn schouder doe ik dat niet meer, auw.
Vies knapperig agrumsapquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik deed dat normaal ook als ik met de trein ging, wil best opzij gaan, maar niet teveel. Dus dan ook beuken. Sinds ik last heb van mn schouder doe ik dat niet meer, auw.
[..]
Knapperig sap?LOL
Overdrijven is ook een kunstquote:
Was maar een grapje joh. Ooh, groot maar vrij licht dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Maar met 1,85 en 65 kg win ik dat gebeuk niet vaak![]()
...
Tja... Jij gaat liever iemand 'voorlezen'quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet meer.
ik ben een saaie doos geworden
DAT!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is bij mij zelfs zo erg dat als ik zie dat iemand op me afloopt ik me zo hou dat we keihard tegen elkaar aanbeuken. En als ze dan wat zeggen dat ik heel verontwaardigd kijk alsof het alleen schuld is
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vies knapperig agrumsap![]()
![]()
![]()
Het is kauwgom trouwens, go figure
Dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was maar een grapje joh. Ooh, groot maar vrij licht dus
Ik lees elke dag iemand voor, meerdere keren vaak zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
Tja... Jij gaat liever iemand 'voorlezen'...
Daar heb je hubby natuurlijk voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DAT!![]()
![]()
Maarja, verleden tijd voor mij. Mn man doet het nu voor meAls we samen ergens heengaan, dat is
![]()
[..]
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanWtf is dat voor spul ?!
Suikervrije kauwgom met knapperige agrumsmaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Enfermera het volgende:
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanWtf is dat voor spul ?!
Stu!quote:
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.
Bij dezequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.
Klinkt als: niet te vretenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikervrije kauwgom met knapperige agrumsmaak
Jeeeeeejquote:
Super gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Hoe was het?
quote:
Echt welquote:
Goodquote:
Meisje!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt welBeschermende oerman met knuppel enzo
![]()
![]()
Marijkjeee
Ja, eventjes, maandag moet hij operatie nummer tweequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Super gaaf![]()
En gezellig
Hoe is het daar?Hoorde van Bianc dat meneer taart had getwitterd
dat ie misschien morgen naar huis mocht?
Hier ook wel een beetje koud jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoodHere not bad too
A little bit cold
Ja, dat twitterde die jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eventjes, maandag moet hij operatie nummer twee
quote:
Ik luister nuquote:
Mooi nummer jaquote:
Geen idee nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat twitterde die jaMaar wel klote.... Hopelijk is het dan ook klaar.... Hoe laat mag je em halen morgen? Of hoor je dat morgen pas?
Kut hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik weet niet eens of het uberhaupt wel doorgaat, wist de doktermeneer ook nog niet...
Hoiiiiiquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat we een keer een meidendag moeten doen, wat vind jij?
He gats, nog een? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eventjes, maandag moet hij operatie nummer twee
* suikertaartje biedt schouder aan..of twee..en/ of armenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje biedt schouder aan..of twee..en/ of armen
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut hoorNou ja, als ik iets kan doen dan bel je maar ja?
En als het uitkomt wil ik nog steeds een kopje koffie komen doen
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiiiii
Oehhhhhhhhhhhhhhh heeeeullll strak plan![]()
![]()
![]()
[..]
He gats, nog een? Hoe dat zo?![]()
Omdat nabloeding nummer 13 inmiddels een feit is en ze nu toch echt even goed willen kijken..lekker op tijd he?quote:
* Marijkezwolle ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje biedt schouder aan..of twee..en/ of armen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaMorgen hier komen, je cadeautje is er
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en en en Marijke?
Ga je de 17e mee Stuart van Schiphol halen en dan koffie drinken bij LL?
Ik bijt niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar, ik durf niet zo goed
quote:
Ehm ja, halloooooo, IK ben het hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat weet ik ook wel
Maar ik ben steeds weer wat snel emotioneel enzo... straks moet ik huilen
Dat mag toch gewoon bij ST?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dat weet ik ook wel
Maar ik ben steeds weer wat snel emotioneel enzo... straks moet ik huilen
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moeten we maar een keertje plannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Jeuj
![]()
Hoe is het daar? Heb je nachtdienst of ben je gewoon vrij?
Okeequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm ja, halloooooo, IK ben het hoor![]()
Dezequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, nu kan ik alleen maar nog naar dit soort muziek luisteren. De volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, nu kan ik alleen maar nog naar dit soort muziek luisteren. De volgende:
Lijkt me super gezelligquote:
Noooooooesquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat nabloeding nummer 13 inmiddels een feit is en ze nu toch echt even goed willen kijken..lekker op tijd he?
15:55 toch, Stu?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me super gezelligHoe laat komt Stu aan?
Joahquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moeten we maar een keertje plannen
Ja, had gister vrij en vanavond (wat het is immers al vrijdag) ga ik idd de nacht in
3 nachtjes, maandag kom ik eruit en dan woensdag weer overdag werkenDus ja.
En hoe ist met jou meis?
Z'n neus-schotje, dat stond scheef waardoor snurken, smakken en moeilijk ademen enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Noooooooes13? Wtf?
En ze weten niet waar het vandaan komt? Is wel gestopt? En waar was ie nou ook alweer aan geopereerd..? amandelen?
Ja! Ja! Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Noooooooes13? Wtf?
En ze weten niet waar het vandaan komt? Is wel gestopt? En waar was ie nou ook alweer aan geopereerd..? amandelen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahIk vond jou echt zo tof he
![]()
Dus volgens mij wordt dat doldwaas gezellig
quote:
Ohja preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Z'n neus-schotje, dat stond scheef waardoor snurken, smakken en moeilijk ademen enzoGeloof ik
Okeee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Ja! NeeNu even wel
Tussenschotje rechtgezet en poliep verwijderd..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Thanks!![]()
Lief.
Jij bent ook tof
Vooral hoe je wegduikt voor foto's
XD
Jaaaaaaaaazekers![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
En dan kan ik je toch een kerstkaartje geven, zonder dat je je adres hoeft te geven
Psies!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Enfermera het volgende:
Okeee.Maar raar joh, al die nabloedingen. Dus ze gaan nou toch maar ff kijken voordat jullie ze gaan aanklagen?
Hihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, wegduiken is mijn specialiteit
En he, iemand die het zo lang volhoudt in de keuken is![]()
![]()
Jij bent écht niet te fotograferenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, wegduiken is mijn specialiteit
En he, iemand die het zo lang volhoudt in de keuken is![]()
![]()
Ik heb die cdquote:
Ja precies.. Oh fijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies!
Eigenlijk heeft ie nu dubbele tampons in zijn neusgaten en wil de doktermeneer die onder narcose verwijderen, zodat hij kan kijken of hij iets kan vinden dat die bloedingen veroorzaakt..
Wij zijn niet raarquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi
Hahahaha![]()
Ik snap niet waarom die anderen zo moeilijk deden hoor, zo raar zijn jullie niet.
Of ligt het wellicht aan mij, dat ik ook zo raar ben?
![]()
![]()
Ohja zo zit het natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zijn niet raarDe rest is dat natuurlijk
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom opquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent écht niet te fotograferen.
Ik heb nog steeds geen toffe foto voor op mijn foon als jij belt.
Geen idee hoe het kan, maar, ehm... RESTECP!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi
Hahahaha![]()
Ik snap niet waarom die anderen zo moeilijk deden hoor, zo raar zijn jullie niet.
Of ligt het wellicht aan mij, dat ik ook zo raar ben?
![]()
![]()
Niet als je niet wegduiktquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom op
Normaal zijn ftwquote:
qft!quote:
Jawel hoorquote:
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoerquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, maar, ehm... RESTECP!
Prove it!quote:
Die was echt tof jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoer![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was een gelukstrefferquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoer![]()
![]()
![]()
[..]
Want? Je realiseert je dat het al vrijdag is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:18 schreef MPG het volgende:
OMG... Whaaaaaaaaaaaaa! Stressss! Paniek!!!!!!!
Vet tochquote:
Aangezien ik niet oud ben, mag ik hier naar luisterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
Aangezien ik oud ben mag ik ook hier nog naar luisteren
Nee, dat het zondag sinterklaas is en dat ik nog cadeaus moet fixenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Want? Je realiseert je dat het al vrijdag is?![]()
[..]
Vet toch
De breakfast clubquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
En als ik nou morgen word neergestoken in Hackney (the Murder mile) dan deze:
Ach ja, maar doe dat anders maar gewoon nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
En als ik nou morgen word neergestoken in Hackney (the Murder mile) dan deze:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De breakfast club![]()
En Simple Minds
![]()
Zoooooo een goede filmquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De breakfast club![]()
En Simple Minds
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat het zondag sinterklaas is en dat ik nog cadeaus moet fixen!
Ja, nou, lach er maar mee...quote:
Aangezien ik ook krankjorem ben mag ik deze graag luisterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
Aangezien ik gek ben, mag ik hier naar luisteren
Ook kauwgom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
Tintelende groene munt vind ik dan wel weer erg spannend klinken
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoooooo een goede filmO+O+O+O+O+O+O+O+OO+O+
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isWe hebben die film wel 5 keer samen gekeken
En ik vergeet hem ook nooit
Hoe kom je aan al die spannende kauwgompjes?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isWe hebben die film wel 5 keer samen gekeken
En ik vergeet hem ook nooit
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenquote:
Nee, niks sorry. Ik had misschien niet sommige liedjes moeten plaatsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenIk dacht nog, hier had hij ook wel bij willen zijn... Van die momenten heb ik soms nog, echt suf
En sorry dat ik daar nu over begin
Aangezien ik benieuwd ben naar je reactie wil ik deze even aanzetten:quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik ook krankjorem ben mag ik deze graag luisteren
I am the walrus, cookoocachoo!!!
Ja, ik lach. Joh je hebt nog 2 dagen. Of moet je echt een hele surprise doen en alles? Ik ben blij dat ik dat gezeik niet heb eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, lach er maar mee...![]()
WHAAAAAA. STRESS. PANIEK.
Succes en trusten!quote:
Die vond ik ook tof jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Stuart het volgende:
Toen ik nog een kleine Stu was vond ik deze al goed
Is okeequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niks sorry. Ik had misschien niet sommige liedjes moeten plaatsen![]()
![]()
![]()
wat was hij lief hequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenIk dacht nog, hier had hij ook wel bij willen zijn... Van die momenten heb ik soms nog, echt suf
En sorry dat ik daar nu over begin
Heb een iPod vol met die muziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik ook tof jaEn The Bangles
En Madonna natuurlijk
En bedankt he Lalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aangezien ik benieuwd ben naar je reactie wil ik deze even aanzetten:
Nee, alleen cadeautjes, en inpakken en gedichten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik lach. Joh je hebt nog 2 dagen. Of moet je echt een hele surprise doen en alles? Ik ben blij dat ik dat gezeik niet heb eerlijk gezegdLekker nachtdienst
![]()
[..]
Succes en trusten!
Fijn dromen schattepatatjequote:
Ohhh joh, komt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, alleen cadeautjes, en inpakken en gedichten...
Truste![]()
![]()
Jaquote:
Trustenquote:
Dat komt goedquote:
Coolquote:
quote:
Gute Nacht Liebchenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
En bedankt he Lalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Geeft niet, soms is dat gewoon zo en dan is hij er toch ergens stiekem wel bijquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk vond het opeens zo stom... en volle concertzaal, zat ik daar even een traantje weg te pinken
Muts dat ik ben
trusten stuartquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen met Jennifer Rush
Sweet dreams allemaal![]()
![]()
![]()
Lucky manquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en dan zing ik nu even deze mee, inclusief accent![]()
slaap ze MPGquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:34 schreef MPG het volgende:
En nu écht écht de mand in.
Slaap lekker lieverds!![]()
![]()
Lucky Jenniferquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
chips jullie gaan echt als een speer vandaag![]()
even een burgertje bakken en het is 2 pagina's verder
Ja, ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, soms is dat gewoon zo en dan is hij er toch ergens stiekem wel bij
ik moet gelukkig ook werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik lach. Joh je hebt nog 2 dagen. Of moet je echt een hele surprise doen en alles? Ik ben blij dat ik dat gezeik niet heb eerlijk gezegdLekker nachtdienst
![]()
Ja, heel mooi, maar van die moet ik altijd huilenquote:
voor dit tijdstip gaat het super snelquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaVoor midden in de nacht gaat het nog vrij snel
Ik ook, maar dat verhaal van laatst was te bizar om verbeelding te zijnquote:
Welk verhaal van laatst?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verhaal van laatst was te bizar om verbeelding te zijn
Van dat ik de hele dag op mijn werk al werd achtervolgd door hem en jij precies toen ook over hem begonquote:
Oh ja, dat was freakyquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van dat ik de hele dag op mijn werk al werd achtervolgd door hem en jij precies toen ook over hem begon
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mag nog een enorm cadeau inpakken voor zondag
Ja, daarom is het ook gewoon zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat was freakyDat hebben we al eens eerder gehad... En als ik over hem droom, praat ik altijd met hem, dus dan denk ik stiekem maar dat ie er echt even was
huh?quote:
dat is leukquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook gewoon zo
Voor wat?quote:
Woahhh!!! COOL!!!quote:
Them lasy schmuckquote:
quote:
quote:
slaperdquote:
Zo zit ik stiekem ook op de bankquote:
sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hihihihi
gf wordt blij van een speelboerderij
Hoe kom je aan die kauwgom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
tintelende groene munt is vet lekker man
Nee, geen sorry, moet je trots op zijnquote:
nee, weet je hoe schattig?quote:
3 asoburgers en 2 broodjes bierham en de rest van de bokkepootjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heb je allemaal gegeten dan?
ik ben niet schattigquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
3 asoburgers en 2 broodjes bierham en de rest van de bokkepootjes
Oeh dan heb ik die misschien ook welquote:
Mannen en hun mannelijheidquote:
Ja, ik word wel wat slaperig nu ja.quote:
Hihi ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo zit ik stiekem ook op de bankEn het is best koud in huis
Geen zin in fokken.. iets met nieuw template en onstabiel op linuxquote:
ik ben een gevaarlijke oversekte aso opaquote:
watjequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik word wel wat slaperig nu ja.![]()
.
je houdt van speelgoedboerderijtjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben een gevaarlijke oversekte aso opa
Ik ga denk ik ook lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik word wel wat slaperig nu ja.![]()
[..]
Hihi ja?Ik vind het ook
terwijl de verwarming toch echt aanstaat. Magoed, moet volgens mij gewoon gaan slapen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben een gevaarlijke oversekte aso opa
Bij de vorige gids alquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor
[..]
Oeh dan heb ik die misschien ook wel
Oh ja, die heb ik ook jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij de vorige gids al
http://www.5gum.nl
XD Ik werk onregelmatiger dan jij hequote:
Hihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook lekkerEn dan nog even ds-spelletjes spelen
[..]
![]()
Ik ga ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga lekker slapen![]()
dag snoetjes![]()
ssssstttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je houdt van speelgoedboerderijtjes
jij valt op oversekste aso opa'squote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sssssttttttttttttttttttt![]()
daar gaat mijn reputatie
trusten suikertjequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga lekker slapen![]()
dag snoetjes![]()
het leukste is om met zo'n uk dan boerderijtje te spelenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij valt op oversekste aso opa's
dat is waarquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik werk onregelmatiger dan jij he![]()
dat ben ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alleen moet de opa wel 50- zijn
ik quote je even hoor, schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het leukste is om met zo'n uk dan boerderijtje te spelen
dat is echt een mooi nummerquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet 30!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Met jullie op de chat voel ik me soms weleens 30 jaar oud :$.
je wil voorkomen dat ik het weghaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik quote je even hoor, schat
nee johquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil voorkomen dat ik het weghaal
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Met jullie op de chat voel ik me soms weleens 30 jaar oudjong :$.
als ik ooit mod wordt verwijder ik het gewoonquote:
bonbonsquote:
nooit dus..quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik ooit mod wordt verwijder ik het gewoon
daar ben ik wel bang voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nooit dus..
en dan ben je toch al lang vergeten waar het stond
Goed puntquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nooit dus..
en dan ben je toch al lang vergeten waar het stond
ik quote je even hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik wel bang voor![]()
tegen die tijd ben ik allang dement
maar mijn edit staat er niet bijquote:
het ging ook om het demente gedeeltequote:Op vrijdag 3 december 2010 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar mijn edit staat er niet bij
shit dat was ik al vergetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het ging ook om het demente gedeelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |