Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar de wind wint het nog van jou![]()
Het is bij mij zelfs zo erg dat als ik zie dat iemand op me afloopt ik me zo hou dat we keihard tegen elkaar aanbeuken. En als ze dan wat zeggen dat ik heel verontwaardigd kijk alsof het alleen schuld isquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik deed dat normaal ook als ik met de trein ging, wil best opzij gaan, maar niet teveel. Dus dan ook beuken. Sinds ik last heb van mn schouder doe ik dat niet meer, auw.
Vies knapperig agrumsapquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik deed dat normaal ook als ik met de trein ging, wil best opzij gaan, maar niet teveel. Dus dan ook beuken. Sinds ik last heb van mn schouder doe ik dat niet meer, auw.
[..]
Knapperig sap?LOL
Overdrijven is ook een kunstquote:
Was maar een grapje joh. Ooh, groot maar vrij licht dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Maar met 1,85 en 65 kg win ik dat gebeuk niet vaak![]()
...
Tja... Jij gaat liever iemand 'voorlezen'quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet meer.
ik ben een saaie doos geworden
DAT!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is bij mij zelfs zo erg dat als ik zie dat iemand op me afloopt ik me zo hou dat we keihard tegen elkaar aanbeuken. En als ze dan wat zeggen dat ik heel verontwaardigd kijk alsof het alleen schuld is
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vies knapperig agrumsap![]()
![]()
![]()
Het is kauwgom trouwens, go figure
Dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was maar een grapje joh. Ooh, groot maar vrij licht dus
Ik lees elke dag iemand voor, meerdere keren vaak zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef MPG het volgende:
Tja... Jij gaat liever iemand 'voorlezen'...
Daar heb je hubby natuurlijk voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DAT!![]()
![]()
Maarja, verleden tijd voor mij. Mn man doet het nu voor meAls we samen ergens heengaan, dat is
![]()
[..]
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanWtf is dat voor spul ?!
Suikervrije kauwgom met knapperige agrumsmaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Enfermera het volgende:
Whuttttttt. Ik snap er nou helemaal niks meer vanWtf is dat voor spul ?!
Stu!quote:
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.
Bij dezequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik. Ik zit te wachten op jouw bericht dat je veilig thuis bent gekomen.
Klinkt als: niet te vretenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikervrije kauwgom met knapperige agrumsmaak
Jeeeeeejquote:
Super gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Hoe was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |