Jij bent écht niet te fotograferenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, wegduiken is mijn specialiteit
En he, iemand die het zo lang volhoudt in de keuken is![]()
![]()
Ik heb die cdquote:
Ja precies.. Oh fijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies!
Eigenlijk heeft ie nu dubbele tampons in zijn neusgaten en wil de doktermeneer die onder narcose verwijderen, zodat hij kan kijken of hij iets kan vinden dat die bloedingen veroorzaakt..
Wij zijn niet raarquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi
Hahahaha![]()
Ik snap niet waarom die anderen zo moeilijk deden hoor, zo raar zijn jullie niet.
Of ligt het wellicht aan mij, dat ik ook zo raar ben?
![]()
![]()
Ohja zo zit het natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zijn niet raarDe rest is dat natuurlijk
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom opquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent écht niet te fotograferen.
Ik heb nog steeds geen toffe foto voor op mijn foon als jij belt.
Geen idee hoe het kan, maar, ehm... RESTECP!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi
Hahahaha![]()
Ik snap niet waarom die anderen zo moeilijk deden hoor, zo raar zijn jullie niet.
Of ligt het wellicht aan mij, dat ik ook zo raar ben?
![]()
![]()
Niet als je niet wegduiktquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom op
Normaal zijn ftwquote:
qft!quote:
Jawel hoorquote:
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoerquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's, ik sta er 9 van de 10 keer toch stom op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, maar, ehm... RESTECP!
Prove it!quote:
Die was echt tof jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoer![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was een gelukstrefferquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik vond die ene van 'I whip my hair back & forth' wel stoer![]()
![]()
![]()
[..]
Want? Je realiseert je dat het al vrijdag is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:18 schreef MPG het volgende:
OMG... Whaaaaaaaaaaaaa! Stressss! Paniek!!!!!!!
Vet tochquote:
Aangezien ik niet oud ben, mag ik hier naar luisterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
Aangezien ik oud ben mag ik ook hier nog naar luisteren
Nee, dat het zondag sinterklaas is en dat ik nog cadeaus moet fixenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Want? Je realiseert je dat het al vrijdag is?![]()
[..]
Vet toch
De breakfast clubquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
En als ik nou morgen word neergestoken in Hackney (the Murder mile) dan deze:
Ach ja, maar doe dat anders maar gewoon nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
En als ik nou morgen word neergestoken in Hackney (the Murder mile) dan deze:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De breakfast club![]()
En Simple Minds
![]()
Zoooooo een goede filmquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De breakfast club![]()
En Simple Minds
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat het zondag sinterklaas is en dat ik nog cadeaus moet fixen!
Ja, nou, lach er maar mee...quote:
Aangezien ik ook krankjorem ben mag ik deze graag luisterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
Aangezien ik gek ben, mag ik hier naar luisteren
Ook kauwgom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
Tintelende groene munt vind ik dan wel weer erg spannend klinken
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoooooo een goede filmO+O+O+O+O+O+O+O+OO+O+
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isWe hebben die film wel 5 keer samen gekeken
En ik vergeet hem ook nooit
Hoe kom je aan al die spannende kauwgompjes?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die film zit voor mij onlosmakelijk vast aan mijn beste vriend die er niet meer isWe hebben die film wel 5 keer samen gekeken
En ik vergeet hem ook nooit
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenquote:
Nee, niks sorry. Ik had misschien niet sommige liedjes moeten plaatsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenIk dacht nog, hier had hij ook wel bij willen zijn... Van die momenten heb ik soms nog, echt suf
En sorry dat ik daar nu over begin
Aangezien ik benieuwd ben naar je reactie wil ik deze even aanzetten:quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik ook krankjorem ben mag ik deze graag luisteren
I am the walrus, cookoocachoo!!!
Ja, ik lach. Joh je hebt nog 2 dagen. Of moet je echt een hele surprise doen en alles? Ik ben blij dat ik dat gezeik niet heb eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, lach er maar mee...![]()
WHAAAAAA. STRESS. PANIEK.
Succes en trusten!quote:
Die vond ik ook tof jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:28 schreef Stuart het volgende:
Toen ik nog een kleine Stu was vond ik deze al goed
Is okeequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niks sorry. Ik had misschien niet sommige liedjes moeten plaatsen![]()
![]()
![]()
wat was hij lief hequote:Op vrijdag 3 december 2010 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog heel erg aan em denkenIk dacht nog, hier had hij ook wel bij willen zijn... Van die momenten heb ik soms nog, echt suf
En sorry dat ik daar nu over begin
Heb een iPod vol met die muziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik ook tof jaEn The Bangles
En Madonna natuurlijk
En bedankt he Lalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aangezien ik benieuwd ben naar je reactie wil ik deze even aanzetten:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |