Nee, ik heb niet zo op (pseudo) psychologen, maar volgens mij zijn er weinig gevolgen van Sinterklaas niet meemaken. 99,99% lukt het prima zonder.quote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wil je dat ik je analyseer? Dan zal je me nog wat meer moeten vertellen.
Boer zoekt vrouw...quote:Op zondag 5 december 2010 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is een avond vol negers en slavendrijvers die kadootjes brengen zonder samen gesubsidieerde TV kijken?
Jij mag nog zingen, ik moet zelfs stil houden als we de sint binnen zingen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:21 schreef TomLievense het volgende:
Wij hebben gisteren ook suprises gedaan. Ik moest de Internationale zingen, maar ik kan absoluut niet zingen.Al met al toch een hele gezellige avond gehad.
Zo slecht?quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij mag nog zingen, ik moet zelfs stil houden als we de sint binnen zingen.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:23 schreef Arglist het volgende:
Sinterklaas brengt tegenwoordig mobiele telefoon, spelcomputers, laptops en enig ander technologisch geavanceerd werktuig.
Ik kreeg nieuwe ski's van de Sint. Lekker ouderwets.
Ik ook, maar Lego is niet meer wat 't geweest is. Toen Lego ook ineens hightech begon te worden eind jaren 90 hield ik het ook daarmee voor gezien.quote:
Dat was meccanoquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lego is niet meer wat 't geweest is. Toen Lego ook ineens hightech begon te worden eind jaren 90 hield ik het ook daarmee voor gezien.
Zeker niet. Meccano was meer voor de werktuigbouwkundigen. Lego begon ineens door te slaan met rare systeempjes en gingen zich op het 'buitenaardse' richten. Helaas.quote:
Soms hadden ze snorren. Soms hadden ze een headset.quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar alle mannetjes nog hetzelfde lachgezichtje hadden.
En een JP Kapselquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar alle mannetjes nog hetzelfde lachgezichtje hadden.
Meccano was/is gewoon goed en leuk spul. Echt leuk auto's bouwen met een batterij motor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zeker niet. Meccano was meer voor de werktuigbouwkundigen. Lego begon ineens door te slaan met rare systeempjes en gingen zich op het 'buitenaardse' richten. Helaas.
Ik begrijp niet dat dit wordt opgevoerd als betoog tegen linkse slapheid. Het gaat hier om de democratie, dat is geen links verschijnsel.quote:De brief die gisteren op de Podium-pagina onder de kop Slappe Nederlander werd gepubliceerd, zal bij menig lezer nogal provocerend zijn overgekomen. Maar je kunt deze korte tekst ook in de categorie ongemakkelijke waarheid opnemen.
De briefschrijver is een jonge Marokkaan die bondig en helder uitlegt hoe er vanuit zijn familie en gemeenschap tegen de Nederlandse samenleving wordt aangekeken: slap en zwak. De meeste Marokkanen snappen niets van democratie. Wie bij ons de macht heeft, overlegt niet.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef betyar het volgende:
Gaan die vrouwen nog eisen dat ik koffie voor ze moet gaan halen..... Want ik volg het toch niet. Zeg ik zet hem dan op pauze. Nog nooit zo'n boze blikken gezien.
Jij maakte een aantal opmerkingen waarmee ik het geheel eens was.quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Arglist het volgende:
Er zijn ook een aantal verschillen tussen 'de Nederlandse samenleving' en de 'democratie'. Ik snap persoonlijk niet wat hij met die zin wil zeggen.
Dat zou echt gaaf zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er überhaupt wel gelovige FOK!kers?
quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn.
Maakt niet uit of het een Oudere/Jongere is
Ouderejongere? Is die gelovig? Tis een rooie rakker hoor:Pquote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn.
Maakt niet uit of het een Oudere/Jongere is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |