Scherp.quote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, we zijn nu in het oog van de storm.
Ongeldudig!quote:
Care, maar toch is het mooi.quote:
Zeker, jeugdsentimentquote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ongeldudig!
Dit zongen op school altijd vroeger, was wel gezellig
Ja, want zo voor de hand liggend was het natuurlijk allemaal niet.quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, jeugdsentimentAlleen 10 jaar later begreep ik pas waar het echt om draaide
Stalletje, kindje, liedjes. Indoctrinatie
!
Ik volg de strekking van jouw post niet helemaal geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, want zo voor de hand liggend was het natuurlijk allemaal niet.
Maar goed, sommigen snappen Habermas, Hegel, Kant of Weber tien jaar later, anderen weer kerstliedjes.
Zeker. De kinderen hebben pakjes uitgepakt en hoe burgerlijk hebben we daarna gegourmet.Nu effe fokken mijn schoonmoeder doet de afwas (wasmachine staat al vol, te lui om hem uit te laden), kinderen gaan naar bed. Vanavond sushi, haring, snacks en bier.quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohjee, een Sinterklaasbeschermer.
Plezierige avond!quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeker. De kinderen hebben pakjes uitgepakt en hoe burgerlijk hebben we daarna gegourmet.Nu effe fokken mijn schoonmoeder doet de afwas (wasmachine staat al vol, te lui om hem uit te laden), kinderen gaan naar bed. Vanavond sushi, haring, snacks en bier.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeker. De kinderen hebben pakjes uitgepakt en hoe burgerlijk hebben we daarna gegourmet.Nu effe fokken mijn schoonmoeder doet de afwas (wasmachine staat al vol, te lui om hem uit te laden), kinderen gaan naar bed. Vanavond sushi, haring, snacks en bier.
EDIT: en fok! want ze willen boer zoekt vrouw kijken. Ik ben in de minderheid als man zijndequote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Besef wel wat de verstrekkende gevolgen hiervan zijn geweest.quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik ben blij dat ik die ellende als kind nooit heb moeten doorstaan.
Die kinderen hoeven vast de afwas niet te doen. Nee, daar hoef je vast geen medelijden mee te hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik ben blij dat ik die ellende als kind nooit heb moeten doorstaan.
Wat?quote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
Besef wel wat de verstrekkende gevolgen hiervan zijn geweest.
Schoonmoeder hequote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die kinderen hoeven vast de afwas niet te doen. Nee, daar hoef je vast geen medelijden mee te hebben.
Wil je dat ik je analyseer? Dan zal je me nog wat meer moeten vertellen.quote:
Wat is een avond vol negers en slavendrijvers die kadootjes brengen zonder samen gesubsidieerde TV kijken?quote:Op zondag 5 december 2010 20:12 schreef betyar het volgende:
[..]
EDIT: en fok! want ze willen boer zoekt vrouw kijken. Ik ben in de minderheid als man zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |