quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Ripley het volgende:
ook gemaildgeen idee alleen wat zo'n vipkaart verder inhoudt
Neuhquote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef Ripley het volgende:
ah okayen die actiecodes, levert dat nog wat op? Ik doe even hebberig
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
als ik maar bij de eerste 50 zit. vind ze verschrikkelijk maar mijn vriendin is er helemaal gek van
Die komen er heel snel aan, gaan we nu aan beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef Loontjah het volgende:
Al een idee wanneer die 50 een mail krijgen met de code
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was te vroeg met zeuren. Yay, ik mag ook!![]()
I know, maar dan ga ik eerst naar de Primark en daarna naar het centrum.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
De Primark zit ongeveer 15 autominuten verder
Tnxquote:
De eerste 50 early birds krijgen een mailtje terug met daarin een actiecode. (De actiecode krijg je per mail. Met die mail ga je naar Shoe Club, (150 meter bij de outlet vandaan) en daar kan je die mail omwisselen voor een vip card.)quote:Maar wat houdt zo'n actiecode dan eigenlijk in?
Ook na 5 dec maak je kans op kaarten of actiecodes. Elke dag tot 23 dec:quote:En moet je dan dagelijks gaan mailen om een kans te maken of wat?
I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
De Primark zit ongeveer 15 autominuten verder
Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Melochan het volgende:
[..]
I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das prima
Hoop mensen die naar Primark gaan trouwens
I knowquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens.
Ik ben nog nooit wezen winkelen in R'dam. Maar ik heb niet komende donderdag maar die week erop waarschijnlijk vrij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Melochan het volgende:
[..]
I knowBen er al best vaak geweest hoor, maar Rotterdam is niet echt mijn stad zegmaar, dus ik ga liever naar Amstelveen/Hoofddorp ofzo. Maar nu dus die VIP kaartjes, dus goede reden om maar weer eens die kant op te gaan. Waarschijnlijk ga ik woensdag, nu al zin in
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Brechtje het volgende:
Morgen met yvonne superleuke UGGs aanschaffen!!![]()
Hee je bent ook een Gleekquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit wezen winkelen in R'dam. Maar ik heb niet komende donderdag maar die week erop waarschijnlijk vrij.
Hoe duur waren zequote:Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:o9QJ1NEtj3L1XM:http://www.ugg.eu.com/ima(...)d.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe uggies!![]()
Die onderste zijn leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:o9QJ1NEtj3L1XM:http://www.ugg.eu.com/ima(...)d.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe uggies!![]()
Hoedjes en handschoenen, verzorgingssetje zijn er allemaal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Leuk verslag Yvonne, ik ben het wel met ivetje eens dat het op de foto's erg rommelig uitzag. Maar ik geloof direct dat er zat leuks te vinden is, van Assem heeft zeker een naam hoog te houden. Ik wil eigenlijk geen Uggs meer kopen omdat ik vorig seizoen 2 paar gekocht heb en die dingen toch centen kostenIk moet echter toch een nieuw verzorgingssetje hebben en wil zeker wel een kijkje nemen
Als ze dan ook nog eens hoedjes en misschien wel handschoenen hebben, vrees ik toch het ergste voor m'n portomonee
Ik wil niet bashen ofzo, maar waarom kom je hier nou verkondigen dat je die Ugg outlet helemaal niks vindt? Hou het lekker voor jezelf. En heel Fok! weet inmiddels wel dat je naar SF gaat. Zet het anders in je sig, dan weet iedereen dat meteen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:43 schreef ivetje het volgende:
En nu...nu kan je leuk shoppen in een winkel met pantoffels, instappers en een stel ingezakte uggs? En ow ja...een berg accessoires. Naar wat ik ervan heb gehoord is het eigenlijk niet de moeite. En wat ik gezien heb op de pics eigenlijk ook niet. Modellen die eruit zagen alsof ze al lang en breed gedragen waren (waarschijnlijk het pasmodel uit de winkel), veel...heel veel pantoffels en modellen die niemand wil. En kleuren die je ook niet will zoals blauw en roze. Ik ben zelf onwijs fan van deze laarzen, maar om nou helemaal naar rotterdam te rijden voor een paar ingezakte, roze uggsNee, dan bestel ik ze wel weer uit amerika.
mailen!@quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef fenixs het volgende:
zijn er nog vip left-overs voor mij![]()
ik zie deze topic nu pas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het doen hé? Je gaat gewoon weer een stukje schrijven voor fok!', mijn zoon is me aan het jennen. 'Ga nou maar naar school met je koude pootjes', jen ik terug.
'Waarom heb je nou die zwarte aan mama? Die andere zijn veel leuker', zegt mijn jongste zoon. Hij heeft gelijk, ik trek ze weer uit. Ik ben gezegend met 2 paar Uggs. Zwarte Classic Talls en Espresso Knightsbridge. Het laatste paar leek uit te draaien op een rampenplan.
Ik zat al een poosje op de website van Shopbop te kijken. Op fok! heb ik gelezen wat er bij komt qua kosten wanneer ik een paar in de USA bestel. Ik kocht wel eerder spullen in het land waar veel dingen goedkoper zijn, maar dit gaat via UPS. En dat is nieuw voor me. Maar ik bestel ze, tof. Binnenkort geen koude voetjes meer pour moi.
We volgen de zending online, het is best grappig. Oudste rekent uit hoeveel km de Uggs reizen voordat ze mijn voetjes komen verwennen. Dan opeens een briefje in de bus, ik was niet thuis. Verdorie, ik werk 's ochtends. Hopelijk komt hij morgen 's middags.
De volgende dag zit ik met m'n neus tegen het raam gekleeft aangezien m'n bel stuk is. Wanneer ik even in de keuken ben zie ik de wagen langzaam weer wegrijden. Ik klop hard op het raam, ren op m'n sokken naar buiten. 'Wacht!! Ik ben wel thuis! Kom hier met die Uggs!'. De chauffeur rolt met zijn ogen, iets zegt me dat ik niet de enigste ugg-maniac ben. Braaf betaal ik iets van 37 euro. Ik ben nu officieel een Ugg-bezitter.
Op wolkjes loop ik, na een dag weet ik al dat ik er nog een paar erbij wil. Ze lopen waanzinnig lekker, en om nou elke dag dezelfde boots te dragen is ook zo wat. Ik ben ijdel, ik geef het toe.
Op fok! post ivetje een foto van haar nieuwste paar. Roseberry's. Ik vind ze niet echt mooi, maar de kleur wel. Ik ben op slag verliefd. Ik ga zoeken naar een ander model, en vind de boots van mijn dromen. 'Hey! Je hebt vorige maand nog een paar gekocht en je hebt geen geldboom in de tuin!', roept de verstandige ik in mij me toe. 'Ik kijk alleen maar even!', roept de Ugg-aholic in mij terug.
Ik kijk. En ik kijk. En ik koop. Yes! Binnenkort mijn 2e paar Uggs in huis! Drie dagen, hooguit.
De eerste dag ben ik niet thuis. De 2e dag wel, immers heb ik nu vakantie. Maar het sneeuwt enorm, de wegen in dit dorp vrijwel onbegaanbaar. Ik zit sip naar buiten te kijken, geen UPS. Volgens de trackcode is de zending wegens weersomstandigheden vertraagt. Het zal wel, ik wil gewoon mijn Uggs. Diep in mijn hart vind ik de chauffeur een mietje, dat beetje sneeuw kan heus geen kwaad. Dat ik mijn eigen auto niet eens uit het parkeervak krijg zonder sneeuw te ruimen wis ik voor het gemak maar even uit m'n geheugen.
De volgende dagen hetzelfde verhaal. En dan, opeens; 'chauffeur is onderweg'. Ik blijf thuis, de hele dag zo besluit ik. Echter hebben de jongens een feest, en dus moet ik even een kwartiertje weg om ze weer op te halen. En ja hoor, de chauffeur heeft een briefje in de bus gegooid. Precies toen ik even weg was.
Ik vloek en besluit boodschappen te gaan doen. De auto glibbert richting de supermarkt, het is echt enorm druk overal. Dan zie ik de UPS bus een stuk verderop staan. Zo hard als ik kan ren ik op m'n zwarte Uggs naar de bus. 'Stop!!!! Wacht!!!'. De man rolt wederom met zijn ogen. Ik kijk in mijn portomonee. Leeg. 'Kan ik pinnen?', nee dus. 'Kun je nog eens langsrijden thuis, het geld ligt op m'n kast'. Hij schudt zijn hoofd, heeft het druk deze laatste dag voor kerst. Ik denk koortsachtig na. Als ik ze nu niet mee kan krijgen, word het volgend jaar voordat ik ze heb. Immers ga ik volgende week naar Parijs.
'Misschien kun je daar pinnen', zegt hij. Hij wijst naar de woningbouw. 'Wel opschieten, want ik heb het druk', bromt hij nog. Ik ren naar binnen. Pinnen kan niet, natuurlijk niet. Dan ren ik langs de UPS bus naar de overkant, naar de Fixet terwijl ik 'ik kom eraan, niet wegrijden!!' roep. Ik besluit een willekeurig iets bij de kassa te pakken, te betalen en extra geld te pinnen. Een lipbalsem, hij kost 7 euro zo kom ik later verbijsterd achter. Zeven euro voor een lipbalsem, bij een doe-het-zelf zaak nog wel?!
'Heb je niet kleiner?', jengelt de chauffeur wanneer ik hem hijgend een briefje van 50 euro overhandig. Ik word boos, mijn vinger zwaait heen en weer voor zijn neus. 'Moet je luisteren, ik moet m'n Uggs hebben, en jij je geld. Je hebt vast wel wisselgeld'. Hardhandig duwt hij de doos in m'n handen. Yes! Ik heb ze!
Eenmaal thuis zitten ze toch een beetje krap. Nee hé? M'n tenen zitten tegen de voorkant. Deze had ik duidelijk een maatje groter nodig dan de Classic Talls. Ik besluit ze op Marktplaats te verkopen en bestel een nieuw paar bij Shopbop. De chauffeur komt laat in de middag aan en zegt dat hij voortaan maling heeft aan mijn expres leveringen. Immers moeten die voor 12 uur 's ochtends geleverd zijn en ik ben toch nooit thuis 's ochtends. Ik ben hem dankbaar, immers was ik vanmorgen weer werken.
Blij ben ik. Het andere paar met dikke winst op Marktplaats verkocht en deze passen perfect.
'Wat gaat die rits stroef', denk ik nog. Krak. Mijn hart slaat over, mijn ademhaling stokt. Ik heb de rits kapot getrokken. Ik hap naar lucht, de laars is stuk. Hij is echt stuk. Ik fiets snel naar de schoenenmaker die nonchalant reageerd. 'Die is niet meer te maken, garantie gevalletje toch zeker?' Het huilen staat me nader dan het lachen, ik kan ze moeilijk terugsturen naar Amerika. Ik mail naar Shopbop, zij adviseren me te mailen met Ugg Australia.
Direct krijg ik een antwoord terug. Ik mag kiezen; of m'n geld terug of een nieuw paar Uggs. Maar deze zijn niet meer leverbaar, dus ik zou een ander paar uit moeten kiezen. Maar dat wil ik niet, ik wil m'n Knightsbridge Espresso. Dan maar m'n geld terug. De boots mag ik houden, maar daar kan ik weinig mee.
Ze zijn overal uitverkocht. Dan, op een mooie, stralende ochtend; bij shopbop in de uitverkoop. Alleen in mijn maat. Ik bestel ze direct, met de excuus-kortingsbon van shopbop. Direct zijn ze weer uitverkocht. De UPS man rolt wéér met zijn ogen, en vraagt me of ik een handeltje begonnen ben.
Ik doe ze aan, en verbeeld me 'hallelujah' gezang te horen terwijl engelen hun licht op me neer laten stralen. Ik dans door de sneeuw, lachend wacht ik 2 uur tot de jongens klaar zijn met tennissen. Andere mensen rillen en beven. Ze klagen over koude voeten en bevroren tenen. Maar ik niet.
Ik heb immers Uggs. Mijn met bloed, zweet en tranen verkregen Uggs. En daarom vind ik dat ik VIP kaarten verdien, een Ugg-aholic zijn is hard werken.
Mijn bootsMet rechts die ene met kapotte rits.
![]()
Even mailenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef fenixs het volgende:
zijn er nog vip left-overs voor mij![]()
ik zie deze topic nu pas..
Ik weet niet wat voor rotvoeten jij hebt, maar ik heb een echte klotelinkervoet, altijd verdikt, bij de minste druk op het gewricht meteen ontstoken, en ik kan je verzekeren dat UGGs volledig aan m'n rotpoot voldoet, zalig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef m@x het volgende:
Ik heb geen leuk verhaal. Ik wil alleen heel graag bij die winkel kijken of daar een beetje behoorlijke winterlaarzen te vinden zijn voor mijn rotvoeten. Voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd
Net zolang als de Outlet open is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Tot wanneer is die VIP card eigenlijk geldig?
De Outlet is tot eind deze maand open hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef IrCute het volgende:
Weet niet zeker of het mag, maar ik heb een vip kaartje gewonnen en ik zou eigenlijk deze week gaan, maar ik moet dus de hele week werken en heb geen tijd om naar Rotterdam te gaan.![]()
Is er iemand die mijn vipkaartje wil hebben en in ruil daarvoor een ugg care kitje voor mij wil meenemen(uiteraard betaal ik ervoor + de verzendkosten) tenzij blijkt dat die kit dezelfde prijs heeft online als in de winkel, dan is het voordeliger om 'm online te bestellen![]()
Dus wie mij het eerst PM't en zeker weten naar de outlet gaat en evt. een care kit voor mij wil meenemen mag mijn vip kaartje hebben!
Weet ik, maar ik woon aan de andere kant van nederland en deze week zou de enige week zijn waar ik niet zou hoeven te werken tot het einde van het jaar, maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
De Outlet is tot eind deze maand open hoor.
Ach, da's vervelendquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik woon aan de andere kant van nederland en deze week zou de enige week zijn waar ik niet zou hoeven te werken tot het einde van het jaar, maar dat is dus niet zo.
Ze laten +/- 100 mensen toen in de winkel zelf om het beheersbaar te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een card gewonnen met m'n verhaaltjeMaar ik heb nog geen idee wanneer ik zal gaan. Ik neem aan dat het retedruk is in de winkel zelf ook (in het weekend bedoel ik dan) of valt dat wel mee?
Ok, dan ga ik eens in het weekend, dan heb ik wat meer tijd. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze laten +/- 100 mensen toen in de winkel zelf om het beheersbaar te houden.
Het gaat ook in golven, daarom hebben Brechtje en ik ook echt de tijd genomen, loop eerst even rond, de meeste mensen vliegen meteen op de kasten af en dan komt het rommelig over.
Plekje op de banken inpikken en rustig zoeken.
Idem ditoquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Footprint het volgende:
Mijn mailtje is ook onderweg! Niet zo'n mooi verhaal als van de mensen hierboven, maar wie niet waagt wie niet wint.
Jij mag heul niet winnen, dadelijk moet ik nog mee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Footprint het volgende:
Mijn mailtje is ook onderweg! Niet zo'n mooi verhaal als van de mensen hierboven, maar wie niet waagt wie niet wint.
is weggegeven, dus geen pm's meer aubquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef IrCute het volgende:
Weet niet zeker of het mag, maar ik heb een vip kaartje gewonnen en ik zou eigenlijk deze week gaan, maar ik moet dus de hele week werken en heb geen tijd om naar Rotterdam te gaan.![]()
Is er iemand die mijn vipkaartje wil hebben en in ruil daarvoor een ugg care kitje voor mij wil meenemen(uiteraard betaal ik ervoor + de verzendkosten) tenzij blijkt dat die kit dezelfde prijs heeft online als in de winkel, dan is het voordeliger om 'm online te bestellen![]()
Dus wie mij het eerst PM't en zeker weten naar de outlet gaat en evt. een care kit voor mij wil meenemen mag mijn vip kaartje hebben!
Zulke rotvoeten dat de keuze zo ongeveer verplicht op Dr. Martens viel als trouwschoenenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rotvoeten jij hebt, maar ik heb een echte klotelinkervoet, altijd verdikt, bij de minste druk op het gewricht meteen ontstoken, en ik kan je verzekeren dat UGGs volledig aan m'n rotpoot voldoet, zalig!
Deze schoenen zijn ook ideaal trouwens voor rotpoten:
http://www.mag.nl/home_mag
Tuuk mag je op Uggs binnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook kaartjes! Fotoverslag volgt.
Klein vraagje. Is er een aparte ingang of rij?
En mag je op uggs naar binnen?
Oh wat schattig, die wil ik!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
Alleen de komende drie dagen krijg je gratis sleutelhangers bij iedere aankoop! Kleine Uggsjes aan je sleutelbos is weer eens wat anders![/b]
thanx, ik snap dat je de rij voorbij mag, maar ik vroeg me af of er dan een aparte rij was ofzo, maar het zal zichzelf wel wijzen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk mag je op Uggs binnen.
Met je VIP kaartje mag je dus de rij voorbij hè.
Ja, dat las ik, raar hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef amaranta het volgende:
Bij de sample sale in Amsterdam mocht je dus niet op uggs naar binnen, vandaar mijn vraag
volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...quote:
Goede vragen, het lijkt me dat pinnen wel kan, cc waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
Nog 1 laatste vraag, kun je daar pinnen?
En mijn buuv vraagt of er een max aantal is.
echt waar? wat raar johquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...
Pinnen jazeker, cc ook, en limiet zou ik niet weten. ik zag ze met stapels de winkel uitlopen.quote:
In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je tassen nog eens voor je weggaat.quote:
Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je taasen nog eens voor je weggaat.
Heb je ze al gezien dan? Is er een foto van? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die sleutelshangers echt té tof gewoon![]()
Ja, mag ook weleens gezegd worden!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.
Cutequote:
Ik hield mijn (kleine) tassie op en zei iets als 'Hier passen geen Uggs in hoor' en hij stopte heel zijn gezicht er in om zogenaamd te checkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mag ook weleens gezegd worden!
Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.quote:Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef ruffian het volgende:
Ik ga morgen even checken met mijn VIP kaartje, maar krijgen VIPers nu nog iets leuks?
De rij is inmiddels weg (en hoor ook de leuke modellen)
De classics waren anders wel weg, ja de roze en blauwe kleurtjes lagen er voldoende.quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.
Oh najah! Lekker danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gisteren gegaan.
Wij braaf naar shoeblabla voor die vippas. Winkel dicht
Ze waren de uitverkoop die vandaag in zou gaan, aan het voorbereiden.
Wij kloppen.
Zij nee schudden.
Wij nog harder kloppen.
Uiteindelijk deur open.
En met een, er staat toch geen rij. Werden we weggestuurd.
Er stond indd geen rij. Binnen stond de muziek een tikje te hard.
Wij naar binnen. Binnen 2 seconden stond de roodharige Ahmet (ik-ben-maar-een-uitzendkracht-die-eigenlijk-niet-van-uggs-houdt) bij ons om ons te helpen.
Uiteindelijk hielp hij ons aan 3 paar Amberlee's.
En 1 paar sloffen voor Oma.
Heb nog even getwijfeld of grijze classic cardys. En wilde evt het kindermodel (met de gekleurde knopen) aanschaffen, maar de zool voelde echt heel dun.
Dus uiteindelijk niet gedaan.
Vandaag had een van mijn leerlingen grijze cardys aan...en even baalde ik...
Dus misschien....heel misschien.... bestel ik zel alsnog via de site van van Assem.
169 euro...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh najah! Lekker danGelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..
Ze hadden Amberlee's?! Hoeveel kostten die?
Een oplettende Fok!ker had me hier al op geattendeerd, na een twitter conversatie kregen we een mailtje die we eventueel aan de bewaker konden laten zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh najah! Lekker danGelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..
Ze hadden Amberlee's?! Hoeveel kostten die?
En dat je dan vorig weekend een sleutelhanger kreegquote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
Je hebt er inderdaad niks meer aan. Die verkoper zei ook dat het alleen de 1e dagen leuk was, om zo de rij voorbij te lopen.
Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:01 schreef amaranta het volgende:
hoezo 10% korting? extra nog?
Ik heb 'alleen maar' 50% korting op de laarzen gehad.
Ik heb het kaartje dus nietquote:Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
Ach ja, tis gewoon funEn een hebbekaartje
Ik ben dinsdag geweest.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Ik denk dat ze het dan over het weekend heeft gehad, want ik heb die korting namelijk wel gehad.
Wowquote:
Er staat *op de originele verkoopprijs onder, dus het lijkt me dat het op wat ze normaal kosten isquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Mylene het volgende:
Verkoopprijs outlet? Of wat ze normaal kosten?
Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebbenquote:
De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebben.
Aha, oké! Bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.
Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"quote:
Ik heb anders gewoon korting gehad op de care kitquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef ruffian het volgende:
[..]
Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"
Heeft toch al geen nut meer? Ik zit te denken om nog donderdag of vrijdag even te gaan kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb m'n vip kaarten nog niet ontvangen, heeft al bijna geen nut meer
Maat 7. En dan de 'lichtgrijze'. Ze zijn niet echt lichtgrijs, maar je hebt 2 varianten waarvan er een donkerder is dan de ander. Ik bedoel de lichtste.quote:Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat die outlet deze week wel leeggeroofd wordt. Het is maar de vraag wat ze morgen nog hebben als ik erheen ga. Als ik eraan denk zal ik voor je kijken amaranta, welke maat? Dan kan ik ff checken of ze er nog een paar hebben liggen, wellicht is het dan wel de moeite.
Vertel, vertel, vertel! Ligt er nog wat? Hoe duur zijn de classis cardy's, als ze ze hebben? Ik hoop dat ze nog iets hebben voor een lekker prijsje. Ik moet er morgen maar eens heen!quote:Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Nice! Ik ga er morgen heen, hoop dat ze dan nog enigszins iets hebben liggen...Wil eventueel nog classic cardy's, die zwart met gouden ofzo. Vermoed alleen dat er vandaag zo'n enorme run op komt dat het een verloren zaak is
de helft van de helft. Ik geloof 35 euro dus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel! Ligt er nog wat? Hoe duur zijn de classis cardy's, als ze ze hebben? Ik hoop dat ze nog iets hebben voor een lekker prijsje. Ik moet er morgen maar eens heen!
Oeps, my bad! Verkeerd gelezen.quote:
Lekker! Hoop dat ik er heen kan. Enne, heeft men nog iets aan de VIP-kaarten?quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:
de helft van de helft. Ik geloof 35 euro dus.
Nee, toch jammer als je ze gewonnen hebtquote:Op maandag 27 december 2010 16:02 schreef ruffian het volgende:
[..]
Heeft toch al geen nut meer? Ik zit te denken om nog donderdag of vrijdag even te gaan kijken.
Maar de VIP kaarten hebben nu dus wel weer zin. Moet je voor de gein eens googlen op laatste week outlet en aanschouw de rij die er vandaag stondquote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, toch jammer als je ze gewonnen hebtIk heb alleen morgen nog tijd deze week..
Goed dat ik die heb dan! In mijn geval eerst naar de Shoe Club dus. Ik hoop echt dat ze nog leuke, klassieke modellen hebben in mijn maat.quote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat weet ik wel zeker! Zag net een foto van de rij van vandaag. Bizar.
Heren modellen zeker over geslagen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Amaranta, het is helaas verloren zaak. Er ligt echt bijna niks meer en al helemaal geen standaard Cardy's...
Ik heb uiteindelijk een paar Argyle Cardy's knit gekocht in het lichtbruin, voor 43 euro![]()
Die waren er nog genoeg overigens.
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook wel leuk vinden. Maar ik heb nog altijd m'n fok! kaarten niet binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef anisoptera het volgende:
Vond het stiekem wel leuk om door te mogen lopen terwijl er 100000 mensen in de rij stonden.
Inderdaad! Echt te gek voor woorden, stuk of 7 dozen per persoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat denk ik ook wel. Zag veel meiden lopen met die normale cardy's. Lichtbruin en zwart/goud. Mensen lieten ook echt niet meer los. Ik stond daar met 1 doos bij de kassa en overal om me heen serieus mensen met 7 schoenendozen.
Eigenlijk hadden ze een maximum te kopen aantal moeten instellen vind ik, zo spreid je de kans dat anderen ook nog iets leuks vinden. En dan de laatste 2 dagen zonder maximum oid.
Jammer dat de kaart nog niet binnen is. Weet niet welke modellen jij leuk vindt, maar de outlet heeft eigenlijk helemaal geen groot aanbod.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook wel leuk vinden. Maar ik heb nog altijd m'n fok! kaarten niet binnenNiet dat het nog nodig is, heb echt geen tijd meer de rest van de week.
Zal wel aan mij liggen maar dat vind ik dus gewoon sneu. Koop wat je voor jezelf, of eventueel een vriendin, wilt hebben maar ga geen dozen vol meenemen en ze doorverkopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
Dr staat het een en ander op marktplaats....
http://kopen.marktplaats.(...)earch.x=0&search.y=0
Er zijn er toch echt naar je gegaan, weird.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook wel leuk vinden. Maar ik heb nog altijd m'n fok! kaarten niet binnenNiet dat het nog nodig is, heb echt geen tijd meer de rest van de week.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
Dr staat het een en ander op marktplaats....
http://kopen.marktplaats.(...)earch.x=0&search.y=0
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dat vind ik dus gewoon sneu. Koop wat je voor jezelf, of eventueel een vriendin, wilt hebben maar ga geen dozen vol meenemen en ze doorverkopen.
Staan er genoeg tussen die ik had willen hebben en waar ik gister tig mensen mee zag zeulen.
Daarom leek zo'n maximum me dus handig.
Vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar dat vind ik dus gewoon sneu. Koop wat je voor jezelf, of eventueel een vriendin, wilt hebben maar ga geen dozen vol meenemen en ze doorverkopen.
Staan er genoeg tussen die ik had willen hebben en waar ik gister tig mensen mee zag zeulen.
Daarom leek zo'n maximum me dus handig.
Ja ik kreeg een mailtje van Iteejer.. Kan gebeuren, de post is een zooitje de laatste tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er toch echt naar je gegaan, weird.
Vandaag nog even geweest en het is enorm druk, wel nog steeds gezellig met die DJ enzo.
Er zijn nog Argyles en her en der nog wat verdwaald spul, nog veel teenslippers en klompen. En toch liepen er mensen met bergen dozen.
Nu wilde ik toch die Argyles al hebben dus was het nu leuk scoren.
Al met al geslaagde aktie.
Dat kan van Assem wel willen, maar volgens mij moet Radicals of Ugg daar ook toestemming voor geven. En dat zie ik zo snel niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een mailtje van Iteejer.. Kan gebeuren, de post is een zooitje de laatste tijd![]()
Jammer inderdaad dat er geen maximum was, mensen maken er misbruik van op deze manier. Misschien gaan ze dit nu vaker doen, 1 keer per jaar ofzo.. Ik denk dat van Assem goed te spreken kan zijn over deze outlet
ik heb zelf niet met uggs maar er zitten mooie laarzen bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef amaranta het volgende:
Zijn dat Uggs??? Oh, ik wist niet dat Ugg ook mooie laarzen had
Kreeg ik laatst te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |