Ja, dat las ik, raar hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef amaranta het volgende:
Bij de sample sale in Amsterdam mocht je dus niet op uggs naar binnen, vandaar mijn vraag
volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...quote:
Goede vragen, het lijkt me dat pinnen wel kan, cc waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
Nog 1 laatste vraag, kun je daar pinnen?
En mijn buuv vraagt of er een max aantal is.
echt waar? wat raar johquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...
Pinnen jazeker, cc ook, en limiet zou ik niet weten. ik zag ze met stapels de winkel uitlopen.quote:
In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je tassen nog eens voor je weggaat.quote:
Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je taasen nog eens voor je weggaat.
Heb je ze al gezien dan? Is er een foto van? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die sleutelshangers echt té tof gewoon![]()
Ja, mag ook weleens gezegd worden!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.
Cutequote:
Ik hield mijn (kleine) tassie op en zei iets als 'Hier passen geen Uggs in hoor' en hij stopte heel zijn gezicht er in om zogenaamd te checkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mag ook weleens gezegd worden!
Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.quote:Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef ruffian het volgende:
Ik ga morgen even checken met mijn VIP kaartje, maar krijgen VIPers nu nog iets leuks?
De rij is inmiddels weg (en hoor ook de leuke modellen)
De classics waren anders wel weg, ja de roze en blauwe kleurtjes lagen er voldoende.quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.
Oh najah! Lekker danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gisteren gegaan.
Wij braaf naar shoeblabla voor die vippas. Winkel dicht
Ze waren de uitverkoop die vandaag in zou gaan, aan het voorbereiden.
Wij kloppen.
Zij nee schudden.
Wij nog harder kloppen.
Uiteindelijk deur open.
En met een, er staat toch geen rij. Werden we weggestuurd.
Er stond indd geen rij. Binnen stond de muziek een tikje te hard.
Wij naar binnen. Binnen 2 seconden stond de roodharige Ahmet (ik-ben-maar-een-uitzendkracht-die-eigenlijk-niet-van-uggs-houdt) bij ons om ons te helpen.
Uiteindelijk hielp hij ons aan 3 paar Amberlee's.
En 1 paar sloffen voor Oma.
Heb nog even getwijfeld of grijze classic cardys. En wilde evt het kindermodel (met de gekleurde knopen) aanschaffen, maar de zool voelde echt heel dun.
Dus uiteindelijk niet gedaan.
Vandaag had een van mijn leerlingen grijze cardys aan...en even baalde ik...
Dus misschien....heel misschien.... bestel ik zel alsnog via de site van van Assem.
169 euro...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh najah! Lekker danGelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..
Ze hadden Amberlee's?! Hoeveel kostten die?
Een oplettende Fok!ker had me hier al op geattendeerd, na een twitter conversatie kregen we een mailtje die we eventueel aan de bewaker konden laten zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh najah! Lekker danGelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..
Ze hadden Amberlee's?! Hoeveel kostten die?
En dat je dan vorig weekend een sleutelhanger kreegquote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
Je hebt er inderdaad niks meer aan. Die verkoper zei ook dat het alleen de 1e dagen leuk was, om zo de rij voorbij te lopen.
Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:01 schreef amaranta het volgende:
hoezo 10% korting? extra nog?
Ik heb 'alleen maar' 50% korting op de laarzen gehad.
Ik heb het kaartje dus nietquote:Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
Ach ja, tis gewoon funEn een hebbekaartje
Ik ben dinsdag geweest.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Ik denk dat ze het dan over het weekend heeft gehad, want ik heb die korting namelijk wel gehad.
Wowquote:
Er staat *op de originele verkoopprijs onder, dus het lijkt me dat het op wat ze normaal kosten isquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Mylene het volgende:
Verkoopprijs outlet? Of wat ze normaal kosten?
Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebbenquote:
De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebben.
Aha, oké! Bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.
Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"quote:
Ik heb anders gewoon korting gehad op de care kitquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef ruffian het volgende:
[..]
Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"
Heeft toch al geen nut meer? Ik zit te denken om nog donderdag of vrijdag even te gaan kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb m'n vip kaarten nog niet ontvangen, heeft al bijna geen nut meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |