quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Ripley het volgende:
ook gemaildgeen idee alleen wat zo'n vipkaart verder inhoudt
Neuhquote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef Ripley het volgende:
ah okayen die actiecodes, levert dat nog wat op? Ik doe even hebberig
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
als ik maar bij de eerste 50 zit. vind ze verschrikkelijk maar mijn vriendin is er helemaal gek van
Die komen er heel snel aan, gaan we nu aan beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef Loontjah het volgende:
Al een idee wanneer die 50 een mail krijgen met de code
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was te vroeg met zeuren. Yay, ik mag ook!![]()
I know, maar dan ga ik eerst naar de Primark en daarna naar het centrum.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
De Primark zit ongeveer 15 autominuten verder
Tnxquote:
De eerste 50 early birds krijgen een mailtje terug met daarin een actiecode. (De actiecode krijg je per mail. Met die mail ga je naar Shoe Club, (150 meter bij de outlet vandaan) en daar kan je die mail omwisselen voor een vip card.)quote:Maar wat houdt zo'n actiecode dan eigenlijk in?
Ook na 5 dec maak je kans op kaarten of actiecodes. Elke dag tot 23 dec:quote:En moet je dan dagelijks gaan mailen om een kans te maken of wat?
I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
De Primark zit ongeveer 15 autominuten verder
Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Melochan het volgende:
[..]
I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das prima
Hoop mensen die naar Primark gaan trouwens
I knowquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens.
Ik ben nog nooit wezen winkelen in R'dam. Maar ik heb niet komende donderdag maar die week erop waarschijnlijk vrij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Melochan het volgende:
[..]
I knowBen er al best vaak geweest hoor, maar Rotterdam is niet echt mijn stad zegmaar, dus ik ga liever naar Amstelveen/Hoofddorp ofzo. Maar nu dus die VIP kaartjes, dus goede reden om maar weer eens die kant op te gaan. Waarschijnlijk ga ik woensdag, nu al zin in
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Brechtje het volgende:
Morgen met yvonne superleuke UGGs aanschaffen!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |