abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89448344
In FOK! geeft ism Van den Assem veel VIP cards weg voor Uggs Outlet! hebben jullie natuurlijk allemaal al kunnen lezen wat voor waanzinnige acie FOK! op dit moment heeft, en dat tot 23 december!

101203_134533_prijsvraag_uggaustralia.jpg

Hier kun je terecht met al je vragen en/of (enthousiaste) opmerkingen.

Maar wat belangrijker is: Dit is ook dé plek om je aankopen te showen! *O*
Laat zien wat jij met je gewonnen kaarten aangeschaft hebt!

Maak een leuke foto en post hem hier zodat wij allemaal je nieuwe Uggs kunnen bewonderen.

NB: Dit is dus niét de plek om te uiten wat een stomme laarzen je Uggs vindt of wat je van dragers van Uggs vindt. In het verleden is dat allemaal al duidelijk genoeg gemaakt hier op FOK! en zulke negativiteit zal onherroepelijk verwijderd en genote worden.

Laten we het gewoon leuk houden :)

Mailen naar:
uggs@fok.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door yvonne op 06-12-2010 14:25:15 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89449098
mail verzonden :)
Sappig !!
  donderdag 2 december 2010 @ 21:26:28 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_89449597
Overigens wel een ontzettend gave actie. Goed geregeld.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_89450583
ik wil wel meedoen maar wat is een VIPcard?

-o wacht, dan mag je doorlopen als andere mensen moeten wachten oO/
pi_89451839
Leuke actie! Was al van plan een keer naar die outlet te gaan, maar gezien die rij en de enorme kou...
pi_89452293
Gemaild :o Zal wel niet bij de eerste 50 zitten, maar hoop het wel :Y
pi_89455030
Hier ook gemaild! Leuke actie :Y
pi_89455705
ook gemaild :) geen idee alleen wat zo'n vipkaart verder inhoudt :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 23:18:44 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89456079
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Ripley het volgende:
ook gemaild :) geen idee alleen wat zo'n vipkaart verder inhoudt :)
101202_50937_banner_200viptickets_3.gif
Je mag meteen doorlopen en hoeft niet in die rij te staan die erg lang is :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89456182
ah okay :) en die actiecodes, levert dat nog wat op? Ik doe even hebberig 8-)
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 23:24:25 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89456311
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef Ripley het volgende:
ah okay :) en die actiecodes, levert dat nog wat op? Ik doe even hebberig 8-)
Neuh ;) Maaaaaaaaar, we zijn nog in gesprek zoals dat heet voor de follow up :)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_89456943
oeh, zou fijn zijn. Maar anders is het ook een leuke actie :)
pi_89458520
Ik zie sommige mensen al 80 keer emailen :')
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:33:16 #14
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_89459228
ik wil ook O+
doei
pi_89459360
gaan we samen bollie :)
pi_89460667
Morgen met yvonne superleuke UGGs aanschaffen!! O+ O+
pi_89464047
als ik maar bij de eerste 50 zit. vind ze verschrikkelijk maar mijn vriendin is er helemaal gek van
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:06:24 #18
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_89464212
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
als ik maar bij de eerste 50 zit. vind ze verschrikkelijk maar mijn vriendin is er helemaal gek van

Ga je Uggs geven voor jullie jubileum? Dan moet ze er wel heel erg gek op zijn.

On-topic:
Mooie actie hoor mopje!

Ik heb nog niet gemaild :+
pi_89464580
Goeiemorgen, nieuwe dag, nieuwe kansen dus mailen maar als je een actiecode wilt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89465680
Al een idee wanneer die 50 een mail krijgen met de code
Sappig !!
pi_89466638
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef Loontjah het volgende:
Al een idee wanneer die 50 een mail krijgen met de code
Die komen er heel snel aan, gaan we nu aan beginnen :)
pi_89468737
Super... spannend....
Sappig !!
pi_89468890
Hoeveel van die VIP kaarten zijn er verder eigenlijk in omloop? Niet dat je straks alsnog in een lange rij staat omdat iedereen een VIP kaart heeft :P
pi_89468994
Gisteren werden er in totaal drie op Twitter weggegeven. Zal dus wel meevallen ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:03:39 #25
78498 classpc
I don't like change
pi_89477260
Leuke actie.

Maar wat houdt zo'n actiecode dan eigenlijk in?

En moet je dan dagelijks gaan mailen om een kans te maken of wat?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_89478434
Boh gemaild, maar ik zal wel te laatzijn. ;(
pi_89479322
Beste Melochan,

CONGRATULATIONS YOU ARE A V.I.P.

Gefeliciteerd! Je bent door FOK! (fok.nl) gekozen als winnaar van dit unieke VIP ticket* voor de UGG Outlet aan de Coolsingel 42 in Rotterdam!

*O*

Bedankt! ^O^
pi_89479369
Weeeeh, ik ben dus wss te laat! ;( Jammer.
pi_89479696
Jeej, ik heb ook tickets gewonnen :D
pi_89479747
*O* , hiermee kan ik m'n vriendin blij mee maken
pi_89480359
Yay, ben ook VIP. :D
pi_89480410
:)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89481499
Ik was te vroeg met zeuren. Yay, ik mag ook! *O* O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 december 2010 @ 16:43:48 #34
163650 Greys
pi_89481952
Ik ben nu al benieuwd naar jullie eventuele aankopen!
Gaan er ook mensen 'van ver'? Maken jullie er dan een dagje Rotterdam van?

Vergeet de brownies van de Bijenkorf niet :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89482130
Uit Amsterdam hier :) Ik maak er een Primark/UGG Outlet-dagje van. De Primark hier in H'dorp heeft een bepaalde sjaal niet meer, dus maar even kiek'n in R'dam :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was te vroeg met zeuren. Yay, ik mag ook! *O* O+
*O*
pi_89482200
Ja ben ook erg benieuwd naar jullie aankopen, niet vergeten een leuke foto te posten hier he? :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89482201
Ik kom uit Helmond, bij Eindhoven! Maar ik maak er ook een Primark dagje van. Hoofddorp is vrij ver voor mij. Daar ga ik wel een keer als ik bij family in Den Helder ben! :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 december 2010 @ 16:54:18 #38
163650 Greys
pi_89482466
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
De Primark zit ongeveer 15 autominuten verder :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89482831
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De Primark in Rotterdam zit niet in het centrum waar wel deze outlet op de Coolsingel zit hoor.
I know, maar dan ga ik eerst naar de Primark en daarna naar het centrum. *O*
pi_89482912
Jammer geen code :(

aan Uggs@fok.nl

datum 2 december 2010 21:17
Sappig !!
pi_89482965
Ik heb er ook een gewonnen *O* Ik maak er dan ook gelijk een primark/ugg dagje van :P

Weet iemand trouwens hoeveel korting er dus op de schoenen zit daar?
pi_89482984
20-50% heb ik gelezen op www.assem.nl :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89483102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef classpc het volgende:
Leuke actie.
Tnx ;)
quote:
Maar wat houdt zo'n actiecode dan eigenlijk in?
De eerste 50 early birds krijgen een mailtje terug met daarin een actiecode. (De actiecode krijg je per mail. Met die mail ga je naar Shoe Club, (150 meter bij de outlet vandaan) en daar kan je die mail omwisselen voor een vip card.)

quote:
En moet je dan dagelijks gaan mailen om een kans te maken of wat?
Ook na 5 dec maak je kans op kaarten of actiecodes. Elke dag tot 23 dec:

Stuur een mailtje naar uggs@fok.nl en vertel op een leuke manier waarom voor jou Uggs Dé beste keus is! Wat is er voor jou nou helemaal geweldig aan Uggs en waarom zouden we jou Van den Assems VIP kaarten of VIP codes moeten sturen?

Stuur dan wel je adres-gegevens mee, dan kunnen we in het geval je een VIP card wint die gelijk doorsturen! Uiteraard doen we verder niets met deze gegevens, die worden na deze actie vernietigd en niet ter beschikking gesteld aan derden.

De allerleukste inzendingen krijgen de VIP kaarten per post thuisgestuurd en de overigen krijgen een actiecode per mail.

Dus...

nu geen code gewonnen? na 5 dec maak je dagelijks kans op codes of kaarten dus doe je best op je mailtje!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89483160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das prima :)

Hoop mensen die naar Primark gaan trouwens :D
pi_89483177
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Melochan het volgende:

[..]

I know, maar de trein waar ik mee ga komt langs Alexander, dus das prima :)

Hoop mensen die naar Primark gaan trouwens :D
Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens. :s)
pi_89483289
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Alexander is best een tof winkelcentrum trouwens. :s)
I know :) Ben er al best vaak geweest hoor, maar Rotterdam is niet echt mijn stad zegmaar, dus ik ga liever naar Amstelveen/Hoofddorp ofzo. Maar nu dus die VIP kaartjes, dus goede reden om maar weer eens die kant op te gaan. Waarschijnlijk ga ik woensdag, nu al zin in :s)
pi_89483393
Tellen jullie vanaf 0:00 vanacht ;) ?
Sappig !!
pi_89483395
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Melochan het volgende:

[..]

I know :) Ben er al best vaak geweest hoor, maar Rotterdam is niet echt mijn stad zegmaar, dus ik ga liever naar Amstelveen/Hoofddorp ofzo. Maar nu dus die VIP kaartjes, dus goede reden om maar weer eens die kant op te gaan. Waarschijnlijk ga ik woensdag, nu al zin in :s)
Ik ben nog nooit wezen winkelen in R'dam. Maar ik heb niet komende donderdag maar die week erop waarschijnlijk vrij. *O*
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:48:57 #49
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_89484764
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:37 schreef Ripley het volgende:
gaan we samen bollie :)
Als je wil? Ik heb een code!!! :)
doei
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:51:11 #50
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_89484837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Brechtje het volgende:
Morgen met yvonne superleuke UGGs aanschaffen!! O+ O+
doei
pi_89485113
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit wezen winkelen in R'dam. Maar ik heb niet komende donderdag maar die week erop waarschijnlijk vrij. *O*
Hee je bent ook een Gleek *O* /offtopic
pi_89508011

en

Mijn nieuwe uggies! O+ O+
pi_89508200
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:o9QJ1NEtj3L1XM:http://www.ugg.eu.com/ima(...)d.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

Hoe duur waren ze :o ?
pi_89508886
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:o9QJ1NEtj3L1XM:http://www.ugg.eu.com/ima(...)d.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

Die onderste zijn leuk O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 08:43:22 #55
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89508928
En nu...nu kan je leuk shoppen in een winkel met pantoffels, instappers en een stel ingezakte uggs? En ow ja...een berg accessoires. Naar wat ik ervan heb gehoord is het eigenlijk niet de moeite. En wat ik gezien heb op de pics eigenlijk ook niet. Modellen die eruit zagen alsof ze al lang en breed gedragen waren (waarschijnlijk het pasmodel uit de winkel), veel...heel veel pantoffels en modellen die niemand wil. En kleuren die je ook niet will zoals blauw en roze. Ik ben zelf onwijs fan van deze laarzen, maar om nou helemaal naar rotterdam te rijden voor een paar ingezakte, roze uggs :P Nee, dan bestel ik ze wel weer uit amerika.
To infinity…and beyond!
  Admin zaterdag 4 december 2010 @ 10:15:20 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89509708
Ah goedemorgen.
Ik ben gister met de dochter heerlijk wezen shoppen en we zijn, zie haar post, schitterend geslaagd.
Ik deed mee aan een aktie op Twitter en ik won een VIP kaartje voor 2.
Hop naar Rotterdam, en eerst naar de shoeclub om de hoek bij de Outlet waar je je mailtje omwisselt voor het uberchique VIP kaartje.
We hebben eerst al het materiaal bij shoeclub uitgetest en bekeken om een idee te krijgen wat er wel en niet bij de Outlet aanwezig was en om andere merken af te kraken haha.

Goed, het verslag>

Voor de wachtende rijen is zo'n soort slang gemaakt net als bij attracties in pretparken enzo en er staat een grote wagen die je warm houdt met gratis warme drankjes.
Voor iedere persoon die de Outlet verlaat mogen er weer twee naar binnen.
Soms gaat het snel, mensen die met een vooroordeel binnen komen, alleen even kijken en even luid zeggend "oh dit is niks'weer gaan. Type bekakt.

Binnen vliegt iedereen meteen op zijn of haar maat af.
Doe dat nou niet, kijk eerst de hele zaak even rustig door, kijk waar alles is, zodat je niet als je de winkel uitbent van alles vergeten bent.
Ze hebben er ook jassen, mutsen, sjaals etc etc én de verzorgingsset.
Het is lekker warm binnen en ruim voldoende vriendelijk personeel.
Het aantal sloffen en teenslippers is te verwaarlozen, onderaan een plank. En daarna vakken vol met heerlijke leuke mooie warme Uggs.
Ook al pluk je 10 stuks uit de rekken om ze te passen, ze vinden alles goed en ruimen het ook weer voor je op, het kan dus 2 minuten een rommelig effect geven als je buurvrouw er ook 10 heeft en wat onzekerheid wat nou van wie was _O-
Ik geloof dat we zeker meer dan een uur bezig zijn geweest om echt alles te passen wat ons maar enigszins leuk leek.

We zijn zoals Brechtje al zei goed geslaag en hebben er een leuke tijd gehad. Als schoenliefhebber ben je in de hemel hoor :)
Het verhaal van ingezakte Uggs en andere flauwekul hier boven is gewoon pertinent niet waar.
Uggs Australia bewaakt z'n merk immens streng en houden de Outlet zeer goed in de gaten of alles wel goed verloopt.
En dat doet het.
Is er door de immense drukte en het vele passen misschien een modelletje bij dat er teveel gepast uitziet, wordt dat vervangen en sowieso krijg je altijd een nieuw paar mee.
We hebben er iig een leuke middag gehad.
Daarna bij de Bijenkorf wezen kijken en daar stonden dus , dezelfde als bij de Outlet, maar wel oude prijzen...
Ik heb maar wat mensen naar de Outlet verwezen.. ;)

Oh en Ivetje, het hoedje dat je zo leuk vind ligt ook bij de Outlet, ook afgeprijsd.

zaterdag 4 december 2010 @ 10:22:22 #57
11458 ivetje
pi_89509828
Ze hadden een aantal pics op hun twitter gezet en daarop zag je toch echt ingezakte uggs in het schap staan. En een rij of 2 a 3 onderaan met lage instappers, slippers en sloffen. Maar dat waren wel pics van voor de opening, dus misschien is er nu wel een hoop bij gezet inmiddels.

Die muts koop ik wel gewoon in de winkel. Ga niet helemaal naar rotterdam rijden voor dat ding. Dan bestel ik hem wel op de website. Bovendien geef ik mijn geld niet aan van Assem. Ben daar ooit zo slecht behandeld dat ik het wel gezien heb met ze. Zal vast niet overal zo zijn, maar ik heb hele slechte ervaringen met ze door hun eigen fout die ze niet wilden toegeven. Nee, dan houdt het bij mij heel snel op. Hoe geweldig je aanbiedingen ook zijn. Ik geef dan nog liever het volle pond uit dan dat ik het aan van Assem geef :P
To infinity…and beyond!
pi_89510351
whieee, ook een VIP kaart gewonnen! Ik ga denk ik vanmiddag maar is kijken!
pi_89510643
Leuk verslagje, yvonne. Ik ga woensdagochtend even langs. :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:16:37 #60
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_89510840
Ik ga ook van de week *O* Heb al zwarte Bailey Buttons, maar ga met mijn vipkaartje zeker nog een mooi paar scoren in Rotterdam O+
Leuk verslag Yvon, die sundance van B. zijn leeeuk!! *O*
doei
pi_89511341
jaaaaaaaaaaaaaaa
pi_89512329
Leuk verslag Yvonne, ik ben het wel met ivetje eens dat het op de foto's erg rommelig uitzag. Maar ik geloof direct dat er zat leuks te vinden is, van Assem heeft zeker een naam hoog te houden. Ik wil eigenlijk geen Uggs meer kopen omdat ik vorig seizoen 2 paar gekocht heb en die dingen toch centen kosten :P Ik moet echter toch een nieuw verzorgingssetje hebben en wil zeker wel een kijkje nemen :Y Als ze dan ook nog eens hoedjes en misschien wel handschoenen hebben, vrees ik toch het ergste voor m'n portomonee _O-
  Admin zaterdag 4 december 2010 @ 12:15:52 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89512502
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Leuk verslag Yvonne, ik ben het wel met ivetje eens dat het op de foto's erg rommelig uitzag. Maar ik geloof direct dat er zat leuks te vinden is, van Assem heeft zeker een naam hoog te houden. Ik wil eigenlijk geen Uggs meer kopen omdat ik vorig seizoen 2 paar gekocht heb en die dingen toch centen kosten :P Ik moet echter toch een nieuw verzorgingssetje hebben en wil zeker wel een kijkje nemen :Y Als ze dan ook nog eens hoedjes en misschien wel handschoenen hebben, vrees ik toch het ergste voor m'n portomonee _O-
Hoedjes en handschoenen, verzorgingssetje zijn er allemaal.
Kijk en die foto's, als er een stle Uggs gekke dames opeens allen tegelijk besluit de kasten te plunderen dan heb je dat wel ja ;) Maar de dames van de verkoop staan echt klaar om alles meteen weer netjes te zetten :)

zaterdag 4 december 2010 @ 12:52:26 #64
11458 ivetje
pi_89513554
Het was een pic van voor de opening. Als lokkertje om iedereen er naartoe te trekken. Was nog van het inrichten zeg maar een foto. Maar ik geloof het meteen als er wel genoeg leuks te krijgen is. Na mijn aanvaring met van assem heb ik er iig geen zin meer in. Als het van een andere winkel was geweest oke, maar ik heb bij hen gewoon echt slechte ervaring en ik gun het ze gewoon echt niet. En ik heb momenteel geen geld voor een paar nieuwe uggs haha :')
Ik ga in april naar san francisco en daar ga ik de flagship store wel even plunderen!
To infinity…and beyond!
pi_89523956
Nou, ik ben vandaag geweest, maar ik ben helaas minder enthousiast..

Het was helemaal niet druk, ik kon ook zonder VIP pas gewoon doorlopen, dus dat viel me allemaal mee. De winkel zelf was echter 1 grote bende. Schoenen lagen vrijwel allemaal in de verkeerde rekken (maten klopten niet) en het assortiment was maar heel beperkt. Er zaten misschien best nog leuke dingen tussen, maar ik vond het wel tegenvallen. Classics waren uberhaupt al bijna niet te vinden en als ze er nog waren inderdaad in de wat minder gewenste kleuren, zoals blauw of roze... Kortom: ik vond het erg tegenvallen...
pi_89525009
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 08:43 schreef ivetje het volgende:
En nu...nu kan je leuk shoppen in een winkel met pantoffels, instappers en een stel ingezakte uggs? En ow ja...een berg accessoires. Naar wat ik ervan heb gehoord is het eigenlijk niet de moeite. En wat ik gezien heb op de pics eigenlijk ook niet. Modellen die eruit zagen alsof ze al lang en breed gedragen waren (waarschijnlijk het pasmodel uit de winkel), veel...heel veel pantoffels en modellen die niemand wil. En kleuren die je ook niet will zoals blauw en roze. Ik ben zelf onwijs fan van deze laarzen, maar om nou helemaal naar rotterdam te rijden voor een paar ingezakte, roze uggs :P Nee, dan bestel ik ze wel weer uit amerika.
Ik wil niet bashen ofzo, maar waarom kom je hier nou verkondigen dat je die Ugg outlet helemaal niks vindt? Hou het lekker voor jezelf. En heel Fok! weet inmiddels wel dat je naar SF gaat. Zet het anders in je sig, dan weet iedereen dat meteen.

Either way, ik ben écht benieuwd wat ze hebben. Eigenlijk moet/mag ik niks kopen van mezelf (heb nog classics tall in grey staan, ongedragen :')), maar ik weet zeker dat als ik iets leuks zie, ze meteen ga kopen :D

Ben wel benieuwd, Brechtje, wat je voor die Uggs betaald heb :o

En Yvonne, bedankt voor het verslag :Y Klinkt goed :9
pi_89528592
zijn er nog vip left-overs voor mij :@
ik zie deze topic nu pas..
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:18:42 #68
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_89528732
Yes ik ben een VIP *O*
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_89533057
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef fenixs het volgende:
mailen!@ *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:53:09 #70
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_89534363
Hmmm...Er is maar 1 paar Uggs die ik dolgraag wil hebben maar de kans dat ze die daar hebben (de Brooks Tall) is natuurlijk enorm klein.
Als ik niet zeker weet dat ze die er hebben in mijn maat is het denk ik meer fair om niet te mailen zodat ik niet mogelijk kaartjes inpik van iemand die meer Uggs leuk vindt ;)
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 5 december 2010 @ 11:59:56 #71
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_89545253
Hihi, ongemerkt meegedaan blijkbaar en een VIP kaartje gewonnen! Ben er stiekem toch wel erg blij mee en mijn O+ zegt dat ik gewoon moet gaan om te kijken of ze die laarzen die ik wil hebben.
I sure do hope so O+
pi_89584716
Vertel op een leuke manier waarom voor jou Uggs Dé beste keus is! Wat is er voor jou nou helemaal geweldig aan Uggs en waarom zouden we jou Van den Assems VIP kaarten of VIP codes moeten sturen? Stuur dan wel je adres-gegevens mee, dan kunnen we in het geval je een VIP card wint die gelijk toesturen! Uiteraard doen we verder niets met deze gegevens, die worden na deze actie vernietigd en niet ter beschikking gesteld aan derden.

De allerleukste inzendingen krijgen de VIP kaarten per post thuisgestuurd en de overigen krijgen een actiecode per mail.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Je gaat het doen hé? Je gaat gewoon weer een stukje schrijven voor fok!', mijn zoon is me aan het jennen. 'Ga nou maar naar school met je koude pootjes', jen ik terug.

'Waarom heb je nou die zwarte aan mama? Die andere zijn veel leuker', zegt mijn jongste zoon. Hij heeft gelijk, ik trek ze weer uit. Ik ben gezegend met 2 paar Uggs. Zwarte Classic Talls en Espresso Knightsbridge. Het laatste paar leek uit te draaien op een rampenplan.

Ik zat al een poosje op de website van Shopbop te kijken. Op fok! heb ik gelezen wat er bij komt qua kosten wanneer ik een paar in de USA bestel. Ik kocht wel eerder spullen in het land waar veel dingen goedkoper zijn, maar dit gaat via UPS. En dat is nieuw voor me. Maar ik bestel ze, tof. Binnenkort geen koude voetjes meer pour moi.

We volgen de zending online, het is best grappig. Oudste rekent uit hoeveel km de Uggs reizen voordat ze mijn voetjes komen verwennen. Dan opeens een briefje in de bus, ik was niet thuis. Verdorie, ik werk 's ochtends. Hopelijk komt hij morgen 's middags.

De volgende dag zit ik met m'n neus tegen het raam gekleeft aangezien m'n bel stuk is. Wanneer ik even in de keuken ben zie ik de wagen langzaam weer wegrijden. Ik klop hard op het raam, ren op m'n sokken naar buiten. 'Wacht!! Ik ben wel thuis! Kom hier met die Uggs!'. De chauffeur rolt met zijn ogen, iets zegt me dat ik niet de enigste ugg-maniac ben. Braaf betaal ik iets van 37 euro. Ik ben nu officieel een Ugg-bezitter.

Op wolkjes loop ik, na een dag weet ik al dat ik er nog een paar erbij wil. Ze lopen waanzinnig lekker, en om nou elke dag dezelfde boots te dragen is ook zo wat. Ik ben ijdel, ik geef het toe.

Op fok! post ivetje een foto van haar nieuwste paar. Roseberry's. Ik vind ze niet echt mooi, maar de kleur wel. Ik ben op slag verliefd. Ik ga zoeken naar een ander model, en vind de boots van mijn dromen. 'Hey! Je hebt vorige maand nog een paar gekocht en je hebt geen geldboom in de tuin!', roept de verstandige ik in mij me toe. 'Ik kijk alleen maar even!', roept de Ugg-aholic in mij terug.

Ik kijk. En ik kijk. En ik koop. Yes! Binnenkort mijn 2e paar Uggs in huis! Drie dagen, hooguit.

De eerste dag ben ik niet thuis. De 2e dag wel, immers heb ik nu vakantie. Maar het sneeuwt enorm, de wegen in dit dorp vrijwel onbegaanbaar. Ik zit sip naar buiten te kijken, geen UPS. Volgens de trackcode is de zending wegens weersomstandigheden vertraagt. Het zal wel, ik wil gewoon mijn Uggs. Diep in mijn hart vind ik de chauffeur een mietje, dat beetje sneeuw kan heus geen kwaad. Dat ik mijn eigen auto niet eens uit het parkeervak krijg zonder sneeuw te ruimen wis ik voor het gemak maar even uit m'n geheugen.
De volgende dagen hetzelfde verhaal. En dan, opeens; 'chauffeur is onderweg'. Ik blijf thuis, de hele dag zo besluit ik. Echter hebben de jongens een feest, en dus moet ik even een kwartiertje weg om ze weer op te halen. En ja hoor, de chauffeur heeft een briefje in de bus gegooid. Precies toen ik even weg was.

Ik vloek en besluit boodschappen te gaan doen. De auto glibbert richting de supermarkt, het is echt enorm druk overal. Dan zie ik de UPS bus een stuk verderop staan. Zo hard als ik kan ren ik op m'n zwarte Uggs naar de bus. 'Stop!!!! Wacht!!!'. De man rolt wederom met zijn ogen. Ik kijk in mijn portomonee. Leeg. 'Kan ik pinnen?', nee dus. 'Kun je nog eens langsrijden thuis, het geld ligt op m'n kast'. Hij schudt zijn hoofd, heeft het druk deze laatste dag voor kerst. Ik denk koortsachtig na. Als ik ze nu niet mee kan krijgen, word het volgend jaar voordat ik ze heb. Immers ga ik volgende week naar Parijs.

'Misschien kun je daar pinnen', zegt hij. Hij wijst naar de woningbouw. 'Wel opschieten, want ik heb het druk', bromt hij nog. Ik ren naar binnen. Pinnen kan niet, natuurlijk niet. Dan ren ik langs de UPS bus naar de overkant, naar de Fixet terwijl ik 'ik kom eraan, niet wegrijden!!' roep. Ik besluit een willekeurig iets bij de kassa te pakken, te betalen en extra geld te pinnen. Een lipbalsem, hij kost 7 euro zo kom ik later verbijsterd achter. Zeven euro voor een lipbalsem, bij een doe-het-zelf zaak nog wel?!

'Heb je niet kleiner?', jengelt de chauffeur wanneer ik hem hijgend een briefje van 50 euro overhandig. Ik word boos, mijn vinger zwaait heen en weer voor zijn neus. 'Moet je luisteren, ik moet m'n Uggs hebben, en jij je geld. Je hebt vast wel wisselgeld'. Hardhandig duwt hij de doos in m'n handen. Yes! Ik heb ze!

Eenmaal thuis zitten ze toch een beetje krap. Nee hé? M'n tenen zitten tegen de voorkant. Deze had ik duidelijk een maatje groter nodig dan de Classic Talls. Ik besluit ze op Marktplaats te verkopen en bestel een nieuw paar bij Shopbop. De chauffeur komt laat in de middag aan en zegt dat hij voortaan maling heeft aan mijn expres leveringen. Immers moeten die voor 12 uur 's ochtends geleverd zijn en ik ben toch nooit thuis 's ochtends. Ik ben hem dankbaar, immers was ik vanmorgen weer werken.

Blij ben ik. Het andere paar met dikke winst op Marktplaats verkocht en deze passen perfect.

'Wat gaat die rits stroef', denk ik nog. Krak. Mijn hart slaat over, mijn ademhaling stokt. Ik heb de rits kapot getrokken. Ik hap naar lucht, de laars is stuk. Hij is echt stuk. Ik fiets snel naar de schoenenmaker die nonchalant reageerd. 'Die is niet meer te maken, garantie gevalletje toch zeker?' Het huilen staat me nader dan het lachen, ik kan ze moeilijk terugsturen naar Amerika. Ik mail naar Shopbop, zij adviseren me te mailen met Ugg Australia.

Direct krijg ik een antwoord terug. Ik mag kiezen; of m'n geld terug of een nieuw paar Uggs. Maar deze zijn niet meer leverbaar, dus ik zou een ander paar uit moeten kiezen. Maar dat wil ik niet, ik wil m'n Knightsbridge Espresso. Dan maar m'n geld terug. De boots mag ik houden, maar daar kan ik weinig mee.

Ze zijn overal uitverkocht. Dan, op een mooie, stralende ochtend; bij shopbop in de uitverkoop. Alleen in mijn maat. Ik bestel ze direct, met de excuus-kortingsbon van shopbop. Direct zijn ze weer uitverkocht. De UPS man rolt wéér met zijn ogen, en vraagt me of ik een handeltje begonnen ben.

Ik doe ze aan, en verbeeld me 'hallelujah' gezang te horen terwijl engelen hun licht op me neer laten stralen. Ik dans door de sneeuw, lachend wacht ik 2 uur tot de jongens klaar zijn met tennissen. Andere mensen rillen en beven. Ze klagen over koude voeten en bevroren tenen. Maar ik niet.

Ik heb immers Uggs. Mijn met bloed, zweet en tranen verkregen Uggs. En daarom vind ik dat ik VIP kaarten verdien, een Ugg-aholic zijn is hard werken.

Mijn boots O+ Met rechts die ene met kapotte rits.

Admin maandag 6 december 2010 @ 14:27:22 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89586514
Leuk stukje O+

Dit is ook leuk als men het stukje hier neerzet!

Maar je mag ook mailen naar:
uggs@fok.nl

pi_89588392
Zulke leuke stukjes als M-D kan ik niet schrijven, dus maar een poging via mail gewaagd ;)
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 10:38:42 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89624206
We gaan vandaag weer kaarten weggeven:
mailen naar:
uggs@fok.nl

Admin dinsdag 7 december 2010 @ 10:39:07 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89624219
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef fenixs het volgende:
Even mailen

uggs@fok.nl

dinsdag 7 december 2010 @ 11:29:05 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_89625685
Ik heb geen leuk verhaal. Ik wil alleen heel graag bij die winkel kijken of daar een beetje behoorlijke winterlaarzen te vinden zijn voor mijn rotvoeten. Voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd :)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 11:51:49 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89626416
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef m@x het volgende:
Ik heb geen leuk verhaal. Ik wil alleen heel graag bij die winkel kijken of daar een beetje behoorlijke winterlaarzen te vinden zijn voor mijn rotvoeten. Voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd :)
Ik weet niet wat voor rotvoeten jij hebt, maar ik heb een echte klotelinkervoet, altijd verdikt, bij de minste druk op het gewricht meteen ontstoken, en ik kan je verzekeren dat UGGs volledig aan m'n rotpoot voldoet, zalig!
Deze schoenen zijn ook ideaal trouwens voor rotpoten:
http://www.mag.nl/home_mag

dinsdag 7 december 2010 @ 13:26:47 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89629705
ff diep nadenken hoor
Leuke actie, dat wel
pi_89632677
Weet niet zeker of het mag, maar ik heb een vip kaartje gewonnen en ik zou eigenlijk deze week gaan, maar ik moet dus de hele week werken en heb geen tijd om naar Rotterdam te gaan. :'(

Is er iemand die mijn vipkaartje wil hebben en in ruil daarvoor een ugg care kitje voor mij wil meenemen(uiteraard betaal ik ervoor + de verzendkosten) tenzij blijkt dat die kit dezelfde prijs heeft online als in de winkel, dan is het voordeliger om 'm online te bestellen :P

Dus wie mij het eerst PM't en zeker weten naar de outlet gaat en evt. een care kit voor mij wil meenemen mag mijn vip kaartje hebben!
pi_89633412
Ik mag ook!!! Moet wel eerst de VIP card ophalen maar het is de moeite waard!
Haters gonna hate.
pi_89633426
Tot wanneer is die VIP card eigenlijk geldig?
Haters gonna hate.
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 15:06:58 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89633501
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Tot wanneer is die VIP card eigenlijk geldig?
Net zolang als de Outlet open is.
Die VIP card ophalen is gewoon om de hoek van het Postkantoor, op de Meent vooraan.

Admin dinsdag 7 december 2010 @ 15:07:25 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89633512
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef IrCute het volgende:
Weet niet zeker of het mag, maar ik heb een vip kaartje gewonnen en ik zou eigenlijk deze week gaan, maar ik moet dus de hele week werken en heb geen tijd om naar Rotterdam te gaan. :'(

Is er iemand die mijn vipkaartje wil hebben en in ruil daarvoor een ugg care kitje voor mij wil meenemen(uiteraard betaal ik ervoor + de verzendkosten) tenzij blijkt dat die kit dezelfde prijs heeft online als in de winkel, dan is het voordeliger om 'm online te bestellen :P

Dus wie mij het eerst PM't en zeker weten naar de outlet gaat en evt. een care kit voor mij wil meenemen mag mijn vip kaartje hebben!
De Outlet is tot eind deze maand open hoor.

pi_89633564
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

De Outlet is tot eind deze maand open hoor.
Weet ik, maar ik woon aan de andere kant van nederland en deze week zou de enige week zijn waar ik niet zou hoeven te werken tot het einde van het jaar, maar dat is dus niet zo.
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 15:09:55 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89633601
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef IrCute het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik woon aan de andere kant van nederland en deze week zou de enige week zijn waar ik niet zou hoeven te werken tot het einde van het jaar, maar dat is dus niet zo.
Ach, da's vervelend :{

pi_89633693
Ik heb een card gewonnen met m'n verhaaltje *O* Maar ik heb nog geen idee wanneer ik zal gaan. Ik neem aan dat het retedruk is in de winkel zelf ook (in het weekend bedoel ik dan) of valt dat wel mee?
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 15:21:03 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89634044
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een card gewonnen met m'n verhaaltje *O* Maar ik heb nog geen idee wanneer ik zal gaan. Ik neem aan dat het retedruk is in de winkel zelf ook (in het weekend bedoel ik dan) of valt dat wel mee?
Ze laten +/- 100 mensen toen in de winkel zelf om het beheersbaar te houden.
Het gaat ook in golven, daarom hebben Brechtje en ik ook echt de tijd genomen, loop eerst even rond, de meeste mensen vliegen meteen op de kasten af en dan komt het rommelig over.
Plekje op de banken inpikken en rustig zoeken.

pi_89634479
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze laten +/- 100 mensen toen in de winkel zelf om het beheersbaar te houden.
Het gaat ook in golven, daarom hebben Brechtje en ik ook echt de tijd genomen, loop eerst even rond, de meeste mensen vliegen meteen op de kasten af en dan komt het rommelig over.
Plekje op de banken inpikken en rustig zoeken.
Ok, dan ga ik eens in het weekend, dan heb ik wat meer tijd. Bedankt voor de tip ^O^ *voor zich ziet hoe 99 gillende vrouwen op de kasten afrennen*
pi_89637534
Nou dit weekend kan ik helaas niet maar het weekend erop ga ik kijken, dan heb ik ze nog voor kerst!
Haters gonna hate.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:05:15 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89638344
Mijn mondige buurvrouw, die inmiddels al 13 paar uggs heeft, als het er niet meer zijn, besloot de stoute uggs aan te trekken en stuurde een mailtje naar radicals. Zij wilde namelijk wel naar de pive-outlet in Amsterdam.
Niet veel later kreeg zij het verlossende antwoord in haar mailbox. Een toegangskaartje voor de outlet. Jiha. En dat niet alleen, ze mocht 2 mensen meenemen! Natuurlijk was iedereen ineens haar beste vriendin.
Aangezien die lieve amaranta al eens eerder uggs voor haar meebracht uit Amerika, kon buurvrouw niets anders dan haar buurvrouw belonen met een vipkaartje.
Dus daar gingen we dan.
Buuf had een middagje vrijaf genomen ik was al vrij.
Rond een uur of een vertrokken we naar de hoofstad. We hoefden er pas om 8 uur te zijn, maar buurvrouw wilde het zekere voor het onzekere nemen.
Dus een klein anderhalf uurtje later bereikten we het pand....
Ach, dr staat nog geen rij. Gelukkig maar.
De uitnodigingen waren 'per uur' verstrekt. We gingen nog een hapje eten.
Zo rond tussen zes en zeven sluiten we achter aan in de rij. Nou ja achteraan...we staan dichtbij genoeg om de ingang te kunnen zien.
Nerveuze vrouwtjes op normale schoenen staan trappelend in de rij. Naar het schijnt mag je niet op uggs naar binnen, dus we hebben allemaal een ander paar schoenen uit de kast getrokken.
Ondertussen komen de mensen van de vorige groep met tassen vol naar buiten.
Ooooh, en aaah klinkt het in de rij. Maar ook, zal er nog wel genoeg zijn voor ons?
De rij wordt langer en langer, en op slinkse wijze wordt er links en rechts voorgedrongen.
Vrouwen die menen een vip pas te hebben en dames die aanpappen met de mannen van de beveiliging.
Oh, die zal mooie verhalen als hij thuis komt.
Onze groep is aan de beurt. En dan gebeurt het.
De vrouwen stormen op de schoenen af als vliegen op een meter stront.
Alles wat op de tafels staat wordt inhalig vastgehouden en niks, maar dan ook niks wordt er losgelaten.
Maat, kleur, het maakt niet uit. Ze zullen het eerst zelf passen alvorens ze het ergens in een hoek smijten zodat een ander gaat passen.
Enkel de maten 43 en groter staan nog op de planken.
Zo nu en dan loopt er nog een medewerker naar achter om iets te pakken, maaaaar... alleenn als je een bekende bent van de medewerker.
De rest krijgt steevast te horen dat het voor de andere groep is.
Twee vrouwen hebben ieder een schoen. Ze eisen van de ander dat ze de schoen afgeeft....welneee.....

Op een afstandje sta ik te kijken. Ik ben redelijk hoog zwanger en het is me niet waard om in mn buik gebeukt te worden. Want dat is precies wat er gaande is. Beukende vrouwen om een paar schoenen...

Wat rest, een paar grappige uggs waarvan ik zoiets heb van, het zou kopen om het kopen zijn. En tja.... nee, toch niet.

Best een negatieve ervaring, en ik dacht, dit nooit meeer, voor mij geen ugg sale meer.

Maar nu doet de kans zich aan, om gewoon binnen te kunnen komen. Rondkjken zonder te vrezen voor mijn buik, maar hooguit een blauw oog ;)

Ik denk, dat ik het recht heb op een prettige ervaring, om de zure nasmaak van mijn vorige ervaring een beetje weg te spoelen..

(en als het 2 kaartjes zijn neem ik uiteraard buufjelief mee)
pi_89638821
Ik ga zaterdag wss. *O*
pi_89642774
Mijn mailtje is ook onderweg! Niet zo'n mooi verhaal als van de mensen hierboven, maar wie niet waagt wie niet wint.
Let's do some living before we die
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:44:47 #94
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_89648335
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Footprint het volgende:
Mijn mailtje is ook onderweg! Niet zo'n mooi verhaal als van de mensen hierboven, maar wie niet waagt wie niet wint.
Idem dito
pi_89654567
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Footprint het volgende:
Jij mag heul niet winnen, dadelijk moet ik nog mee!
pi_89657657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef IrCute het volgende:

is weggegeven, dus geen pm's meer aub :D
  woensdag 8 december 2010 @ 19:13:52 #97
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_89688519
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor rotvoeten jij hebt, maar ik heb een echte klotelinkervoet, altijd verdikt, bij de minste druk op het gewricht meteen ontstoken, en ik kan je verzekeren dat UGGs volledig aan m'n rotpoot voldoet, zalig!
Deze schoenen zijn ook ideaal trouwens voor rotpoten:
http://www.mag.nl/home_mag
Zulke rotvoeten dat de keuze zo ongeveer verplicht op Dr. Martens viel als trouwschoenen :'). Maar nu kan ik binnenkort Uggjes passen want ik heb een VIP-kaartje *O* Bedankt!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_89690108
Ik heb ook kaartjes! Fotoverslag volgt.
Klein vraagje. Is er een aparte ingang of rij?
En mag je op uggs naar binnen?
  Admin woensdag 8 december 2010 @ 23:10:43 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89701433
Morgen weer een kans
Stuur je mail naar:
uggs@fok.nl

LET OP!
Alleen de komende drie dagen krijg je gratis sleutelhangers bij iedere aankoop! Kleine Uggsjes aan je sleutelbos is weer eens wat anders!

Admin woensdag 8 december 2010 @ 23:11:28 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89701465
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook kaartjes! Fotoverslag volgt.
Klein vraagje. Is er een aparte ingang of rij?
En mag je op uggs naar binnen?
Tuuk mag je op Uggs binnen.
Met je VIP kaartje mag je dus de rij voorbij hè.

pi_89709866
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
Alleen de komende drie dagen krijg je gratis sleutelhangers bij iedere aankoop! Kleine Uggsjes aan je sleutelbos is weer eens wat anders![/b]
Oh wat schattig, die wil ik! O+
pi_89719766
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk mag je op Uggs binnen.
Met je VIP kaartje mag je dus de rij voorbij hè.
thanx, ik snap dat je de rij voorbij mag, maar ik vroeg me af of er dan een aparte rij was ofzo, maar het zal zichzelf wel wijzen.

Wij gaan dinsdag pas, dus voor ons geen sleutelhanger dan
pi_89719794
Bij de sample sale in Amsterdam mocht je dus niet op uggs naar binnen, vandaar mijn vraag
  Admin donderdag 9 december 2010 @ 15:22:18 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89721633
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef amaranta het volgende:
Bij de sample sale in Amsterdam mocht je dus niet op uggs naar binnen, vandaar mijn vraag
Ja, dat las ik, raar hoor :)

pi_89722544
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, dat las ik, raar hoor :)
volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...
pi_89732334
Nog 1 laatste vraag, kun je daar pinnen?
En mijn buuv vraagt of er een max aantal is.
pi_89733486
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
Nog 1 laatste vraag, kun je daar pinnen?
En mijn buuv vraagt of er een max aantal is.
Goede vragen, het lijkt me dat pinnen wel kan, cc waarschijnlijk ook wel.
pi_89752772
Hoop echt dat cc kan anders heb ik een probleem denk ik ;)
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 10:38:46 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89754225

[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 10-12-2010 10:39:17 ]

pi_89754267
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

volgensmij waren ze bang dat mensen op nieuwe uggs naar buiten zouden lopen en de oude uggs binnen zouden laten staan... althans, dat was het gerucht...
echt waar? wat raar joh
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 10:40:28 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89754287
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:38 schreef yvonne het volgende:

Pinnen jazeker, cc ook, en limiet zou ik niet weten. ik zag ze met stapels de winkel uitlopen.

Admin vrijdag 10 december 2010 @ 10:42:35 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89754362
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

echt waar? wat raar joh
In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je tassen nog eens voor je weggaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 10-12-2010 12:52:40 ]

pi_89757372
Ik kan dat ook wel begrijpen, die dingen zijn zo gewild.
Haters gonna hate.
pi_89757407
ik vind die sleutelshangers echt té tof gewoon :D O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 december 2010 @ 12:31:33 #115
163650 Greys
pi_89758736
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

In R'dam staat overal vriendelijke bewaking en die controleert ook je taasen nog eens voor je weggaat.
Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 december 2010 @ 12:33:02 #116
163650 Greys
pi_89758794
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die sleutelshangers echt té tof gewoon :D O+
Heb je ze al gezien dan? Is er een foto van? Ben wel benieuwd :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89759274
  Admin vrijdag 10 december 2010 @ 12:53:09 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89759594
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel prettige bewaking! Gezellige types idd, viel mij ook al op. Humor en vrolijkheid enzo.
Ja, mag ook weleens gezegd worden!

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 december 2010 @ 13:57:55 #119
163650 Greys
pi_89761987
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Cute :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, mag ook weleens gezegd worden!
Ik hield mijn (kleine) tassie op en zei iets als 'Hier passen geen Uggs in hoor' en hij stopte heel zijn gezicht er in om zogenaamd te checken _O- Ze hadden er duidelijk plezier in, al die vrouwen over de vloer :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89827249
Ik ben zo stom hé :{ Ik heb dus kaarten gewonnen, ik krijg ze per post thuisgestuurd. Maar ik wilde die sleutelhanger, en een vriendin had ook vip kaarten. Dus ik dacht, ik ga gezellig met haar mee alvast.

Komen we daar, staat er geen rij. Dus die vipkaarten hadden we helemaal niet nodig, dachten we, immers konden we gelijk doorlopen. Ik kocht een onderhoudssetje (met 10% korting, ook leuk) maar kreeg geen sleutelhanger vanwege het ontbreken van een vip kaart.. Ik had helaas al betaald, bood nog aan om de tas daar te laten staan, kaarten op te halen en terug te komen maar nee -O- Terwijl ik puur voor die sleutelhanger dit weekend wilde gaan |:(

Beveiliging keek trouwens niet in m'n (toch wel grote) handtas, wel in m'n tas waar het setje in zat. Er werd ook muziek gedraaid door een heuse dj, ik had nog wel langer willen blijven puur voor de muziek :D

Er waren Kensingtons in het bruin, in overvloed trouwens. Bailey Buttons in het paars, Broome ook. Genoeg keus naar mijn idee. Ik vond het een leuke winkel en wanneer ik m'n kaarten binnen heb, ga ik zeker nog eens een keertje :Y
pi_89880134
Ik ga morgen even checken met mijn VIP kaartje, maar krijgen VIPers nu nog iets leuks?
De rij is inmiddels weg (en hoor ook de leuke modellen)
pi_89880384
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef ruffian het volgende:
Ik ga morgen even checken met mijn VIP kaartje, maar krijgen VIPers nu nog iets leuks?
De rij is inmiddels weg (en hoor ook de leuke modellen)
Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.
pi_89908133
Is die Uggs outlet ook op zondag open?
Haters gonna hate.
pi_89945132
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Geen idee of de VIPers iets leuks krijgen, dan moet je de twitter van Van Assem in de gaten houden. De leuke modellen kunnen niet weg zijn, alles wordt iedere dag opnieuw aangevuld.
De classics waren anders wel weg, ja de roze en blauwe kleurtjes lagen er voldoende.
Wat ik trouwens wel raar vond dat overal stond "Alles 50% korting" en ik wel 30,- (de volle prijs) betaalde voor een carekit. Want hier gelde het dan niet voor. Begrijp ik dan het woord "Alles" niet, want er stonden geen kleine lettertjes onder.

En als VIPer had je vandaag niets extra's.
pi_89972589
Ik ben gisteren gegaan.

Wij braaf naar shoeblabla voor die vippas. Winkel dicht :')
Ze waren de uitverkoop die vandaag in zou gaan, aan het voorbereiden.
Wij kloppen.
Zij nee schudden.
Wij nog harder kloppen.
Uiteindelijk deur open.
En met een, er staat toch geen rij. Werden we weggestuurd.

Er stond indd geen rij. Binnen stond de muziek een tikje te hard.
Wij naar binnen. Binnen 2 seconden stond de roodharige Ahmet (ik-ben-maar-een-uitzendkracht-die-eigenlijk-niet-van-uggs-houdt) bij ons om ons te helpen.
Uiteindelijk hielp hij ons aan 3 paar Amberlee's.
En 1 paar sloffen voor Oma.

Heb nog even getwijfeld of grijze classic cardys. En wilde evt het kindermodel (met de gekleurde knopen) aanschaffen, maar de zool voelde echt heel dun.
Dus uiteindelijk niet gedaan.

Vandaag had een van mijn leerlingen grijze cardys aan...en even baalde ik...
Dus misschien....heel misschien.... bestel ik zel alsnog via de site van van Assem.
pi_89973646
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gisteren gegaan.

Wij braaf naar shoeblabla voor die vippas. Winkel dicht :')
Ze waren de uitverkoop die vandaag in zou gaan, aan het voorbereiden.
Wij kloppen.
Zij nee schudden.
Wij nog harder kloppen.
Uiteindelijk deur open.
En met een, er staat toch geen rij. Werden we weggestuurd.

Er stond indd geen rij. Binnen stond de muziek een tikje te hard.
Wij naar binnen. Binnen 2 seconden stond de roodharige Ahmet (ik-ben-maar-een-uitzendkracht-die-eigenlijk-niet-van-uggs-houdt) bij ons om ons te helpen.
Uiteindelijk hielp hij ons aan 3 paar Amberlee's.
En 1 paar sloffen voor Oma.

Heb nog even getwijfeld of grijze classic cardys. En wilde evt het kindermodel (met de gekleurde knopen) aanschaffen, maar de zool voelde echt heel dun.
Dus uiteindelijk niet gedaan.

Vandaag had een van mijn leerlingen grijze cardys aan...en even baalde ik...
Dus misschien....heel misschien.... bestel ik zel alsnog via de site van van Assem.
Oh najah! Lekker dan :') Gelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..

Ze hadden Amberlee's?! Hoeveel kostten die? :o
pi_89973974
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:

[..]

Oh najah! Lekker dan :') Gelukkig dat er geen rij stond, maar toch zonde van die VIP pas die je nu niet hebt kunnen gebruiken..

169 euro...
pi_89982288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:

[..]

Een oplettende Fok!ker had me hier al op geattendeerd, na een twitter conversatie kregen we een mailtje die we eventueel aan de bewaker konden laten zien.
Ik zie alleen de nut niet meer in van het VIP kaartje.
pi_89992591
Je hebt er inderdaad niks meer aan. Die verkoper zei ook dat het alleen de 1e dagen leuk was, om zo de rij voorbij te lopen.
  Admin donderdag 16 december 2010 @ 12:11:08 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89993894
Ach ja, tis gewoon fun :) En een hebbekaartje :)

pi_89995051
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
Je hebt er inderdaad niks meer aan. Die verkoper zei ook dat het alleen de 1e dagen leuk was, om zo de rij voorbij te lopen.
En dat je dan vorig weekend een sleutelhanger kreeg ;( En 10 procent korting, maar die kreeg iedereen :P
pi_90008638
hoezo 10% korting? extra nog?
Ik heb 'alleen maar' 50% korting op de laarzen gehad.
pi_90008666
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:01 schreef amaranta het volgende:
hoezo 10% korting? extra nog?
Ik heb 'alleen maar' 50% korting op de laarzen gehad.
Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.
pi_90008667
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
Ach ja, tis gewoon fun :) En een hebbekaartje :)
Ik heb het kaartje dus niet :'(
Want de winkel waar ik hem moest halen was dicht :(
En ze wilden mij er geen geven :"(
pi_90008688
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer je geweest bent? Maar zaterdag en zondag was er 10% extra kassakorting.
Ik ben dinsdag geweest.
pi_90008701
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben dinsdag geweest.
Oh. :P Ik denk dat ze het dan over het weekend heeft gehad, want ik heb die korting namelijk wel gehad. :P
pi_90008881
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh. :P Ik denk dat ze het dan over het weekend heeft gehad, want ik heb die korting namelijk wel gehad. :P
:Y
pi_90224770
pi_90224844
Verkoopprijs outlet? Of wat ze normaal kosten?
pi_90229683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wow :o Ik heb helaas m'n vip kaart nog niet mogen ontvangen.. Is dat alleen vandaag?

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Mylene het volgende:
Verkoopprijs outlet? Of wat ze normaal kosten?
Er staat *op de originele verkoopprijs onder, dus het lijkt me dat het op wat ze normaal kosten is :s)
pi_90233396
quote:
[ afbeelding ]
Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebben :@.
pi_90236321
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Is de baily button triplet ook voor de helft van de prijs? Of geldt de korting alleen op bepaalde (oude) modellen? Ben een noob wat betreft UGGs, kan best iets geks gevraagd hebben :@.
De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.
pi_90238991
Helaas heb ik geen tijd om voor het eind van het jaar nog naar de Ugg outlet te gaan. Ik heb nog wel twee VIP kaartjes tegoed. Zonde om ze te verspillen, dus als iemand ze nog wilt hebben: stuur me een PM met je emailadres. Dan mail ik het mailtje met het afhaalbewijs naar je door! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Melochan op 21-12-2010 16:47:02 ]
pi_90240477
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

De Bailey Button Triplets zijn niet in de Outlet te vinden, het zijn voornamelijk oude modellen.
Aha, oké! Bedankt voor je antwoord :)!
pi_90244305
quote:
[ afbeelding ]
Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"
pi_90245219
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef ruffian het volgende:

[..]

Dit keer wel alles? Niet dat ik weer een care-kit wil kopen en ze zeggen "ow maar daar zit geen korting op"
Ik heb anders gewoon korting gehad op de care kit :Y
  donderdag 23 december 2010 @ 18:14:12 #147
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90352563
Ook hier even een postje. Ik ben dinsdag in Rotterdam en wil dan even een kijkje nemen. Heeft het nog zin of is het echt volledig leeggeroofd in de middag? Zoek eigenlijk enkel een paar classic shorts in het grijs bij voorkeur.
pi_90485802
  maandag 27 december 2010 @ 10:48:53 #149
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90486102
Nice! Ik ga er morgen heen, hoop dat ze dan nog enigszins iets hebben liggen...Wil eventueel nog classic cardy's, die zwart met gouden ofzo. Vermoed alleen dat er vandaag zo'n enorme run op komt dat het een verloren zaak is :')
pi_90490886
Ik heb m'n vip kaarten nog niet ontvangen, heeft al bijna geen nut meer :')
pi_90497730
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb m'n vip kaarten nog niet ontvangen, heeft al bijna geen nut meer :')
Heeft toch al geen nut meer? Ik zit te denken om nog donderdag of vrijdag even te gaan kijken.
  maandag 27 december 2010 @ 16:13:27 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90498102
Op de site van van assem staat helemaal niks meer.
Ik wilde even kijken voor de kleuren van de cardys, en alles is eraf gehaald.
Vanmorgen stonden er nog rode op, nu niks meer.
Voor 35 euro (want dat kosten ze) wil ik de grijze cardys nog wel.Maar het is me ook weer de moeite niet om naar R'dam te rijden en dat ze ze dan niet hebben....
  maandag 27 december 2010 @ 16:15:04 #153
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90498152
Ja denk dat die outlet deze week wel leeggeroofd wordt. Het is maar de vraag wat ze morgen nog hebben als ik erheen ga. Als ik eraan denk zal ik voor je kijken amaranta, welke maat? Dan kan ik ff checken of ze er nog een paar hebben liggen, wellicht is het dan wel de moeite.
  maandag 27 december 2010 @ 16:55:23 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90499806
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat die outlet deze week wel leeggeroofd wordt. Het is maar de vraag wat ze morgen nog hebben als ik erheen ga. Als ik eraan denk zal ik voor je kijken amaranta, welke maat? Dan kan ik ff checken of ze er nog een paar hebben liggen, wellicht is het dan wel de moeite.
Maat 7. En dan de 'lichtgrijze'. Ze zijn niet echt lichtgrijs, maar je hebt 2 varianten waarvan er een donkerder is dan de ander. Ik bedoel de lichtste.

Lief van je dat je wilt kijken.
pi_90500117
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Nice! Ik ga er morgen heen, hoop dat ze dan nog enigszins iets hebben liggen...Wil eventueel nog classic cardy's, die zwart met gouden ofzo. Vermoed alleen dat er vandaag zo'n enorme run op komt dat het een verloren zaak is :')
Vertel, vertel, vertel! Ligt er nog wat? Hoe duur zijn de classis cardy's, als ze ze hebben? Ik hoop dat ze nog iets hebben voor een lekker prijsje. Ik moet er morgen maar eens heen! :Y
  maandag 27 december 2010 @ 17:04:14 #156
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90500193
Morgen als in morgen dus :P
  maandag 27 december 2010 @ 17:14:33 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90500631
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Vertel, vertel, vertel! Ligt er nog wat? Hoe duur zijn de classis cardy's, als ze ze hebben? Ik hoop dat ze nog iets hebben voor een lekker prijsje. Ik moet er morgen maar eens heen! :Y
de helft van de helft. Ik geloof 35 euro dus.
  maandag 27 december 2010 @ 17:17:25 #158
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90500758
Ik hoop dus ook dat ze die nog hebben. Was er vrijdag en toen waren er nog onwijs veel zwart met gouden. Maar vermoed dat het nu wel errug snel gaat.
pi_90501794
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgen als in morgen dus :P
Oeps, my bad! Verkeerd gelezen. :@
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:

de helft van de helft. Ik geloof 35 euro dus.
Lekker! Hoop dat ik er heen kan. Enne, heeft men nog iets aan de VIP-kaarten? :)
  maandag 27 december 2010 @ 17:53:05 #160
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90502092
Dat weet ik wel zeker! Zag net een foto van de rij van vandaag. Bizar.
pi_90502510
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:02 schreef ruffian het volgende:

[..]

Heeft toch al geen nut meer? Ik zit te denken om nog donderdag of vrijdag even te gaan kijken.
Nee, toch jammer als je ze gewonnen hebt :P Ik heb alleen morgen nog tijd deze week..
  maandag 27 december 2010 @ 18:08:37 #162
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90502638
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee, toch jammer als je ze gewonnen hebt :P Ik heb alleen morgen nog tijd deze week..
Maar de VIP kaarten hebben nu dus wel weer zin. Moet je voor de gein eens googlen op laatste week outlet en aanschouw de rij die er vandaag stond :')
pi_90502967
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat weet ik wel zeker! Zag net een foto van de rij van vandaag. Bizar.
Goed dat ik die heb dan! In mijn geval eerst naar de Shoe Club dus. Ik hoop echt dat ze nog leuke, klassieke modellen hebben in mijn maat. :) We'll see.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:24:01 #164
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90541275
Amaranta, het is helaas verloren zaak. Er ligt echt bijna niks meer en al helemaal geen standaard Cardy's...

Ik heb uiteindelijk een paar Argyle Cardy's knit gekocht in het lichtbruin, voor 43 euro :D
Die waren er nog genoeg overigens.
pi_90543041
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Amaranta, het is helaas verloren zaak. Er ligt echt bijna niks meer en al helemaal geen standaard Cardy's...

Ik heb uiteindelijk een paar Argyle Cardy's knit gekocht in het lichtbruin, voor 43 euro :D
Die waren er nog genoeg overigens.
Heren modellen zeker over geslagen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:23:19 #166
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90543924
Ook heren modellen was amper iets. Geen classics whatsoever, stond echt weinig tussen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:48:12 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90550324
Bedankt voor het kijken Maria.
pi_90558001
Ik ben vandaag ook geweest. Zoals Maria het al zei is er echt niets leuks te vinden. Ik had echt het idee dat iedereen maar wat aan het kopen was omdat het niet al te duur was. En nee, heb zelf niets gekocht. Had gehoopt op wat classics, maar er lagen alleen maar cardy's. Wat een tegenvaller zeg :')!

Vond het stiekem wel leuk om door te mogen lopen terwijl er 100000 mensen in de rij stonden :@.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:25:06 #169
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90558134
Hahaha ja dat vond ik dus ook zo tof! Alleen wel scheve gezichten vanuit De Rij. Die echt voorbij de McDonalds ging op een gegeven moment.
Ben in elk geval alsnog wel errug blij met mijn knits, ik heb een stel honden en op de zwarte cardy's die ik heb zie je al die haren zo snel. Deze zijn wat neutraler dus ook handiger om aan te doen. Die zwarte moet ik boven aan doen en dan meteen naar buiten rennen :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:25:21 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90558150
Dr zal wel genoeg op marktplaats staan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:27:22 #171
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90558263
Dat denk ik ook wel. Zag veel meiden lopen met die normale cardy's. Lichtbruin en zwart/goud. Mensen lieten ook echt niet meer los. Ik stond daar met 1 doos bij de kassa en overal om me heen serieus mensen met 7 schoenendozen.
Eigenlijk hadden ze een maximum te kopen aantal moeten instellen vind ik, zo spreid je de kans dat anderen ook nog iets leuks vinden. En dan de laatste 2 dagen zonder maximum oid.
pi_90559035
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef anisoptera het volgende:

Vond het stiekem wel leuk om door te mogen lopen terwijl er 100000 mensen in de rij stonden :@.
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook wel leuk vinden. Maar ik heb nog altijd m'n fok! kaarten niet binnen :') Niet dat het nog nodig is, heb echt geen tijd meer de rest van de week.
pi_90594313
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat denk ik ook wel. Zag veel meiden lopen met die normale cardy's. Lichtbruin en zwart/goud. Mensen lieten ook echt niet meer los. Ik stond daar met 1 doos bij de kassa en overal om me heen serieus mensen met 7 schoenendozen.
Eigenlijk hadden ze een maximum te kopen aantal moeten instellen vind ik, zo spreid je de kans dat anderen ook nog iets leuks vinden. En dan de laatste 2 dagen zonder maximum oid.
Inderdaad! Echt te gek voor woorden, stuk of 7 dozen per persoon :'). Heul heul heul misschien ga ik morgen weer om een vriendin gezelschap te houden. Ik twijfel of ik cardy's moet nemen. :?Vind ze eigenlijk gewoon gebreide sokken. Vraag me af of er andere modellen bij worden geplaatst.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook wel leuk vinden. Maar ik heb nog altijd m'n fok! kaarten niet binnen :') Niet dat het nog nodig is, heb echt geen tijd meer de rest van de week.
Jammer dat de kaart nog niet binnen is. Weet niet welke modellen jij leuk vindt, maar de outlet heeft eigenlijk helemaal geen groot aanbod.
pi_90594809
Dr staat het een en ander op marktplaats....
http://kopen.marktplaats.(...)earch.x=0&search.y=0
  woensdag 29 december 2010 @ 19:20:54 #175
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90595645
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dat vind ik dus gewoon sneu. Koop wat je voor jezelf, of eventueel een vriendin, wilt hebben maar ga geen dozen vol meenemen en ze doorverkopen.
Staan er genoeg tussen die ik had willen hebben en waar ik gister tig mensen mee zag zeulen.
Daarom leek zo'n maximum me dus handig.
  Admin woensdag 29 december 2010 @ 19:22:48 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_90595714
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Er zijn er toch echt naar je gegaan, weird.
Vandaag nog even geweest en het is enorm druk, wel nog steeds gezellig met die DJ enzo.
Er zijn nog Argyles en her en der nog wat verdwaald spul, nog veel teenslippers en klompen. En toch liepen er mensen met bergen dozen.
Nu wilde ik toch die Argyles al hebben dus was het nu leuk scoren.
Al met al geslaagde aktie.

pi_90595946
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef amaranta het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dat vind ik dus gewoon sneu. Koop wat je voor jezelf, of eventueel een vriendin, wilt hebben maar ga geen dozen vol meenemen en ze doorverkopen.
Staan er genoeg tussen die ik had willen hebben en waar ik gister tig mensen mee zag zeulen.
pi_90596093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor.
Een vriendin van mij is ookzo. Triest.
Daarbij zou ik echt nooit uggs via marktplaats kopen.
  woensdag 29 december 2010 @ 19:34:51 #179
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90596207
Ik ook niet, dan liever volle pond betalen. Zeker in deze periode zou ik niks kopen. Waarom zou ik 100 euro aan iemand betalen die er 50 euro voor heeft betaald en het alleen maar hebberig heeft mee lopen zeulen om het door te verkopen. En ondertussen een hoop mensen die van ver erheen reizen en mis grijpen omdat die personen zich vanalles toe eigenen om op MP te zetten,

Begrijp me niet verkeerd; iedereen heeft recht op die schoenen en ik ben alsnog erg blij met mijn argyles maar ik vind de manier waarop dit soort verkopers het aanpakken echt triest.
pi_90596526
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er zijn er toch echt naar je gegaan, weird.
Vandaag nog even geweest en het is enorm druk, wel nog steeds gezellig met die DJ enzo.
Er zijn nog Argyles en her en der nog wat verdwaald spul, nog veel teenslippers en klompen. En toch liepen er mensen met bergen dozen.
Nu wilde ik toch die Argyles al hebben dus was het nu leuk scoren.
Al met al geslaagde aktie.
Ja ik kreeg een mailtje van Iteejer.. Kan gebeuren, de post is een zooitje de laatste tijd :{

Jammer inderdaad dat er geen maximum was, mensen maken er misbruik van op deze manier. Misschien gaan ze dit nu vaker doen, 1 keer per jaar ofzo.. Ik denk dat van Assem goed te spreken kan zijn over deze outlet :Y
pi_90596978
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ik kreeg een mailtje van Iteejer.. Kan gebeuren, de post is een zooitje de laatste tijd :{

Jammer inderdaad dat er geen maximum was, mensen maken er misbruik van op deze manier. Misschien gaan ze dit nu vaker doen, 1 keer per jaar ofzo.. Ik denk dat van Assem goed te spreken kan zijn over deze outlet :Y
Dat kan van Assem wel willen, maar volgens mij moet Radicals of Ugg daar ook toestemming voor geven. En dat zie ik zo snel niet gebeuren.
pi_90726326
En toen was de outlet er niet meer. :)
pi_90841015
Was nog benieuwd of er mensen zijn die alsnog hun aankopen willen showen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:47:54 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90843662
Ik heb geen draagfoto maar ik heb de amberlee (in het bruimn) gekocht.
pi_90844234
oh nice!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:08:29 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90844504
Zijn dat Uggs??? Oh, ik wist niet dat Ugg ook mooie laarzen had :P
Kreeg ik laatst te horen.
pi_90844708
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef amaranta het volgende:
Zijn dat Uggs??? Oh, ik wist niet dat Ugg ook mooie laarzen had :P
Kreeg ik laatst te horen.
ik heb zelf niet met uggs maar er zitten mooie laarzen bij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')