Hier heb je dus je antwoordquote:Op donderdag 2 december 2010 13:33 schreef MikeSituation het volgende:
Met ruim een miljard en ongetwijfeld geen slecht salaris en alle macht, zou ik ook niks veranderen…
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het zijn geen haters, het zijn vooral mensen die logisch nadenken.
Ik zou het ook leuk vinden hoor, een WK hier, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Nou , voordat Derksen op TV verscheen, waren er hier op FOK! ook al talloze tegenstanders.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.
Niemand weet hoeveel winst of verlies we gaan maken voordat het WK voorbij is.
Het gastland kan niet verliezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Nederland er in de poule uitligt?
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Beregd het volgende:
Dat is het beleid, besparen op cultuur maar voor een debiel spelletje hebben ze wel 200 mio over.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Beregd het volgende:
Dat is het beleid, besparen op cultuur maar voor een debiel spelletje hebben ze wel 200 mio over.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Alleen homo's die vroeger als laatst werden gekozen tijdens de gymles zijn tegen het WK2018
Aha, dus de theorie bewijst zichzelf alquote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad als laatste gekozen en ben ook geen voorstander van het WK. (Voetbal an sich kan me niet boeien).
In Engeland zijn ze wel goed bezig inderdaad. (gisteren)quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
Nederland kan hun eigen verkeer en de hooligankern niet eens aan...
Die kunnen het inderdaad ook niet, maar dan zit Nederland er in ieder geval niet meequote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze wel goed bezig inderdaad. (gisteren)
QFTquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef DasApart het volgende:
Zolang de FIFA lekker belasting betaald kunnen ze komen. Maar geen Zwitserland in Nederland terwijl de bevolking het geld voor de kosten kan ophoesten. Als er iets corrupt is, is het voetbal. de FIFA
En die hebben geen recht van spreken, bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Alleen homo's die vroeger als laatst werden gekozen tijdens de gymles zijn tegen het WK2018
Nee, maar niet iedereen kan als laatste worden gekozen natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En die hebben geen recht van spreken, bedoel je?
ik speelde nooit mee. had er geen zin in. vind het een kut spel dus waarom zou ik dan mee gaan spelen? hoef dat hele wk ook niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Gister nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
quote:Birmingham-supporters bestormen het veld na derby tegen Aston Villa
02 Dec 2010 om 09:35
Na afloop van het League Cup-duel tussen Birmingham City en Aston Villa zijn er in het stadion ongeregeldheden ontstaan. De derby werd enkele minuten voor tijd beslist met een doelpunt van Birmingham-aanvaller Nikola ´igic en zorgde zo voor de beslissende 2-1.
Vlak nadat de scheidsrechter had gefloten voor het eindsignaal bestormden een grote groep Birmingham-supporters het veld, om de confrontatie te zoeken met de supporters van Aston Villa. De politie kon nog ternauwernood voorkomen dat de beide supportersgroepen met elkaar op de vuist zouden gaan. Helaas escaleerde de boel vervolgens toch. De Birmingham-fans begonnen met fakkels te gooien, daarop gingen hun stadsgenoten de stadionstoeltjes als wapen gebruiken. Uiteindelijk raakte er veertien mensen gewond, waaronder vier politiemedewerkers.
"Onze supporters brengen het voetbal weer terug naar donkere tijden", zo sprak de winnend trainer Alex McLeish. Critici denken dat het voorval wel eens de keuze voor het WK van 2018 kan beïnvloeden, maar daar is Schotse coach niet bang voor. "Ik denk niet dit zal uitmaken, waarschijnlijk is de beslissing daarover toch al gemaakt.
wat een irritante vent was dat zeg 'heel nederland vind het geweldig' NEEquote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.
Niemand weet hoeveel winst of verlies we gaan maken voordat het WK voorbij is.
Ze hebben er tenminste meer ervaring mee, de Nederlandse supporters zijn in vergelijking met de Engelse enorme mietjes (maar goed ook natuurlijk). De politie zou veel minder weten wat te doen als het wel zo'n vormen als in Engeland aan neemt.quote:
Engeland gelukkig wel!!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
bronquote:Top tien meeste files Europa
1.Brussel
2.Warschau (Polen)
3.Wroclaw (Polen)
4.Londen (Groot-Brittannië)
5.Edinburgh (Groot-Brittannië)
6.Dublin (Ierland)
7.Belfast (Groot-Brittannië)
8.Marseille (Frankrijk)
9.Parijs (Frankrijk)
10.Luxemburg (Groot-Hertogdom Luxemburg)
Blatter is er dan toch niet meer...quote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Splutje het volgende:
Het zou inderdaad fucking vet zijn, en kan me geen reet schelen dat het wat kost, alleen die Blatter hoeft van mij hier echt niet de baas te komen spelen
We hebben het over per saldo hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
Alleen de nieuwe kuip zal al 460 miljoen euro gaan kosten.
Omdat die semi-prof clubs niemand wat boeit en een WK wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef DasApart het volgende:
En waarom zou het WK wel kunnen, terwijl de meeste semi-prof clubs hun eigen broek niet op kunnen houden?
je kan ook nog opbrengsten genereren hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
Ja, en die moeten we afbreken na het WKquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
dat dus...quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het zijn geen haters, het zijn vooral mensen die logisch nadenken.
Ik zou het ook leuk vinden hoor, een WK hier, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef BasEnAad het volgende:
De FIFA die een arrestatiebevel kan uitgeven?
Nee dank je, niet hier.
En omdat het een groot feest is die je nooit meer vergeet, moeten we maar toestaan dat de FIFA boven de wet staat en geen belastingen hoeft te betalen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.
De Fifa betaalt nergens belasting. Dit omdat dan verschillende hoogtes zouden zijn in verschillende landen. Dit is al heel lang zo. Je kan daar toch niks aan doen. Het feit blijft dat een wk organiseren iets unieks is wat nog nooit is gebeurd hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
En omdat het een groot feest is die je nooit meer vergeet, moeten we maar toestaan dat de FIFA boven de wet staat en geen belastingen hoeft te betalen?
Wel een groot stadion voor een eerste divisie clubquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en die moeten we afbreken na het WK
Verzuurde arbeiders slaan op tilt door dat soort bedragen, dan gaan ze allemaal rare dingen roepenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef DasApart het volgende:
Alsof 200 miljoen zoveel is... Als mensen snappen wat ik bedoel.
Dat gebeurt toch niet en als ze het dan houden in een ander land zit iedereen wel, helemaal in het oranje gekleed, in spanning voor de TV. Zelfs mensen die verder niks van voetbal moeten hebben vinden het WK geweldig, het zou toch prachtig zijn om dat hier te hebben. Nou en dat die Blatter een maandje wat regels mag overtreden, dat heb ik er echt wel voor over. Ik denk trouwens toch niet dat het hier komt, maar ik hoop het zeker wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef DasApart het volgende:
Het kan me niets schelen dat ze in andere landen ook niet betalen. Als iedereen zich sterk maakt tegen deze organisatie moeten ze op een gegeven moment wel.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Robin__ het volgende:
Haha! Net op het nieuws, wat een argumenten
Heel centraal europa heeft al eens een wk gehad, behalve wij.. ehh dus kies ons
en die belgeen WK in de lage landen zal iedereen een veilig gevoel geven ..??
Oke, wij worden het dus niet
Die vent van Spanje danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Robin__ het volgende:
Haha! Net op het nieuws, wat een argumenten
Heel centraal europa heeft al eens een wk gehad, behalve wij.. ehh dus kies ons
en die belgeen WK in de lage landen zal iedereen een veilig gevoel geven ..??
Oke, wij worden het dus niet
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.
Het voetbal is randzaak bij een WK ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
![]()
![]()
De macht over de politie afgeven aan een corrupte organisatie is een randzaak???
Als er één ding hier een randzaak is, dan is het wel voetbal.
Voetbal is per definitie een randzaak. Dat sommige mensen hier alle ratio verliezen wanneer het over voetbal gaat vind ik nogal stuitend.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het voetbal is randzaak bij een WK ?
Het gebeurt ook niet omdat we het niet kunnenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De Fifa betaalt nergens belasting. Dit omdat dan verschillende hoogtes zouden zijn in verschillende landen. Dit is al heel lang zo. Je kan daar toch niks aan doen. Het feit blijft dat een wk organiseren iets unieks is wat nog nooit is gebeurd hier.
Jij misschien niet, omdat je zo zuur bent.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet omdat we het niet kunnen
Vrijheid en democratiequote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voetbal is per definitie een randzaak. Dat sommige mensen hier alle ratio verliezen wanneer het over voetbal gaat vind ik nogal stuitend.
Het belang van een WK-voetbal willen organiseren staat in geen verhouding tot de vrijheid en democratie in een land. Als je dat niet ziet dan ben je wel heel erg de weg kwijt.
Dat is dus ook zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vrijheid en democratieJe doet net alsof de rechtsstaat in het gedrang is.
Ik ben geen voorstander van het WK in Nederland, maar daar kun je in ieder geval nog van zeggen dat er mensen op af komen en dat de stadions (in Nederland, Belgie is denk ik een ander verhaal) na het WK waarschijnlijk ook nog wel vol komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Beregd het volgende:
Bij het merendeel van de WKs in ieder geval welquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het voetbal is randzaak bij een WK ?
Waarschijnlijk dus niet. En ze moeten nog onderhouden worden ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
en dat de stadions (in Nederland, Belgie is denk ik een ander verhaal) na het WK waarschijnlijk ook nog wel vol komen.
Je zou zeggen dat deze sport zichzelf wel kan redden. Helaas betaalt Nederland de rekening en gaat de FIFA er met het geld vandoor.quote:Bij 1 voetbalwedstrijd kijken meer mensen dan er in een heel jaar naar zo'n museum komen, plus nog een half miljard tv kijkers wereldwijd.
Als er zoveel naar kijken en volk trekken, dan moeten ze toch maar amken dat het zelfbedruipend is, niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van het WK in Nederland, maar daar kun je in ieder geval nog van zeggen dat er mensen op af komen en dat de stadions (in Nederland, Belgie is denk ik een ander verhaal) na het WK waarschijnlijk ook nog wel vol komen.
Dat geld wat men nu in 'cultuur' stopt gaat voor een heel groot gedeelte in projecten die op de organisatoren na werkelijk niemand ook maar ene hol kan schelen.
Er gaan jaarlijks zo'n 20 miljoen mensen naar een museum in Nederland.
Maar haal je daar het Rijksmuseum, Anne Frank huis, en het van Gogh museum van af, dan kan je nagaan dat de aantallen bezoekers voor de 750 andere musea in Nederland vrij tragisch zijn. Volgens CBS is Nederland meer dan 30 musea rijk die minder dan 2500 bezoekers op jaarbasis hebben. Dat is 10 per dag
Bij 1 voetbalwedstrijd kijken meer mensen dan er in een heel jaar naar zo'n museum komen, plus nog een half miljard tv kijkers wereldwijd.
Mij boeit het sowieso al niet, ik heb alleen geen zin in alle overlast die er bij hoort. Overvolle wegen van en naar de stadions, openbaar vervoer zal ook wel platliggen. Wekenlange overlast, herrie en ongeregeldheden. En voor wat?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij misschien niet, omdat je zo zuur bent.
Ehm? HET WK VOETBAL MISSCHIEN?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mij boeit het sowieso al niet, ik heb alleen geen zin in alle overlast die er bij hoort. Overvolle wegen van en naar de stadions, openbaar vervoer zal ook wel platliggen. Wekenlange overlast, herrie en ongeregeldheden. En voor wat?
Kan je vertellen hoe je aan dit bedrag komt? Als dit namelijk zo zou zijn heb ik het er niet voor over, maar ik heb voor jou nog niemand dit bedrag zien/horen noemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef TheKC het volgende:
Het WK gaat Nederland bijna zo'n 3 miljard kosten. Dat is geld wat je nooit terug gaat verdienen, al helemaal niet als Fifa geen belasting hoeft te betalen. Verder is 3 miljard aan een sportevenement uitgeven not-done in tijden dat er 29 miljard bezuinigd moet worden.
Nee, jij bent een toevoeging voor de samenlevingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ehm? HET WK VOETBAL MISSCHIEN?
Jezus wat een kankerautisten weer in dit topic, ga eens dood met z'n alle, smet om de samenleving, die voetbalhaters
Ik kots er tenminste niet op met me zure autistengedragquote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, jij bent een toevoeging voor de samenleving
3 miljard klopte niet, ik verwarde het met iets anders. Nederland verliest in het gunstigste geval 300 miljoen euro, in het ongunstigste geval 1,2 miljard euro. Zie ook: http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/onderzoekWK.pdf voor onderzoek naar de kosten van het WK2018quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Kan je vertellen hoe je aan dit bedrag komt? Als dit namelijk zo zou zijn heb ik het er niet voor over, maar ik heb voor jou nog niemand dit bedrag zien/horen noemen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ehm? HET WK VOETBAL MISSCHIEN?
Jezus wat een kankerautisten weer in dit topic, ga eens dood met z'n alle, smet om de samenleving, die voetbalhaters
Ik denk ook wel dat Rusland de meeste FIFA-leden zal omgekocht hebben;.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Watashiwa het volgende:
MAFIFA en Rusland..ik zie overeenkomsten
Wat moet je met zo'n stadion in de eerste divisie?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en die moeten we afbreken na het WK
Inderdaad, een WK zou best winstgevend kunnen zijn als de FIFA er niet met het geld vandoor zou gaan. Dat is ook mijn reden dat ik er tegen ben. Ik nuanceer het alleen maar door te zeggen dat niet al dat geld wat het kost weggegooid is.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus niet. En ze moeten nog onderhouden worden ook.
[..]
Je zou zeggen dat deze sport zichzelf wel kan redden. Helaas betaalt Nederland de rekening en gaat de FIFA er met het geld vandoor.
Daarom noemde ik Belgie al apart in mijn post.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als er zoveel naar kijken en volk trekken, dan moeten ze toch maar amken dat het zelfbedruipend is, niet?
Trouwens, na het EK zijn in Brugge en Charleroi weer stukken stadium afgebroken, dus het is zeker niet zo dat ze zullen blijven vollopen.
Dat dus. Het is niet de slechtste investering die je kan doen (wat de voetbalhaters dus schreeuwen), maar er zijn zeker ook betere.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat geld kan wel beter besteed worden.
Als het WK ergens anders gehouden wordt is het ook feest.
Misschien over een paar decennia nog eens proberen, dan is blatter ook opgerot.
Mensen die niet snappen dat je geen WK moet gaan organiseren als je daardoor een speelbal wordt van de corrupte FIFA.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Confetti het volgende:
Het zou toch geweldig zijn als we zo'n groot evenement kunnen organiseren? Maar nee hoor, het kán 152 miljoen!! kosten![]()
Maar nee hoor, we geven liever 2 miljard aan die kut Ieren en tientallen miljarden aan banken. Maar dat is oké want....uh..![]()
En dan begin ik niet eens over die kut EU.
150 miljoen is een schijntje voor een enorm feest en het is niet eens zeker dat we verlies zullen lijden.
Verzuurde losers zonder ambitie![]()
Ohja, Derksen moet zijn kop houden.
Zoals ik al zei : Laat ze maar bezuinigen op dat kut Ierland of de EU.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat je geen WK moet gaan organiseren als je daardoor een speelbal wordt van de corrupte FIFA.O ja en jij vind zeker ook dat Nederland geen hogere proiriteiten heeft zeker?
Dat komt omdat die wielrenners vol met doping zitten. En die nichterige ijshockeyers in het pak van het michelin mannetje zitten. Wat een kut comment zegquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef MikeSituation het volgende:
Onderontwikkeld en triest simplistenvolk, die voetballers. Van alle sporten zijn voetballers ook nog eens het domste ook en het meest homofiel. Waarom daar zoveel mensen voor warmlopen is mij een groot raadsel.
Voetbal is een heel middelmatige sport vergeleken met andere sporten, daarbij zijn voetballers over het algemeen zeer onsympathieke, overschatte, overbetaalde, opgeblazen en domme primitievelingen. En gelukkig zijn er een hele hoop mensen die zich wel wat leukers kunnen voorstellen.
En het populairst qua sport, tsja, wat een redenering zeg. Dus de meestgegeten maaltijd ter wereld is ook het lekkerst? Trouwens als je alle hooligans en ander tuig niet meerekent valt het met de populariteit van voetbal onder de mensen nog wel mee...
Hoe serieus moet ik nu een voetballiefhebber nemen, zijn ze dan echt zo dom. Wij, de belastingbetaler draaien op voor deze ongein. Laat de voetbalwereld ook opdraaien voor alle gemaakte onkosten zoals politie en schade door hooligans..
dat homofiele voetbal. Heb 10 minuten gekeken: 4 swalbes, 5 tikjes waarbij men gaat liggen die gemakkelijk geincasseerd kunnen worden, 8 keer klagen op de ref en 11 keer doen alsof mijn dood gaat van de pijn. Oh en 1 pipo van een coach die het veld op komt huppelen. Emotie my ass, dit is gewoon een klucht zonder mentaliteit, en saai bovendien. 10min niks fascinerend, niks gebeurd.
Mannen die van voetbal houden zijn over het algemeen bijzonder laag opgeleid, meelopers en schreeuwers.
Voetballers zijn over het algemeen ook niet echt briljant, kleinzerig en arrogant.
Als ik kijk naar wielrenners, die na een val meteen op de fiets springen en met gebroken botten een etappe uitrijden, zelfs vooraan meesleuren, of ijshockeyers die met scheuren en breuken gewoon op het ijs blijven staan zijn voetballers enorme aanstellers. Die storten al huilend en schreeuwend ter aarde als ze de windverplaatsing voelen van een passerende tegenstander.
Nou nee, want daar heb ik meer aan dan het organiseren van een dom spel dat alleen geld kost en weinig tot niets opleveren gaat.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : Laat ze maar bezuinigen op dat kut Ierland of de EU.
Na zo'n kutbetoog met de meest homosport ter wereld aankomen, wielrennenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef MikeSituation het volgende:
Onderontwikkeld en triest simplistenvolk, die voetballers. Van alle sporten zijn voetballers ook nog eens het domste ook en het meest homofiel. Waarom daar zoveel mensen voor warmlopen is mij een groot raadsel.
Voetbal is een heel middelmatige sport vergeleken met andere sporten, daarbij zijn voetballers over het algemeen zeer onsympathieke, overschatte, overbetaalde, opgeblazen en domme primitievelingen. En gelukkig zijn er een hele hoop mensen die zich wel wat leukers kunnen voorstellen.
En het populairst qua sport, tsja, wat een redenering zeg. Dus de meestgegeten maaltijd ter wereld is ook het lekkerst? Trouwens als je alle hooligans en ander tuig niet meerekent valt het met de populariteit van voetbal onder de mensen nog wel mee...
Hoe serieus moet ik nu een voetballiefhebber nemen, zijn ze dan echt zo dom. Wij, de belastingbetaler draaien op voor deze ongein. Laat de voetbalwereld ook opdraaien voor alle gemaakte onkosten zoals politie en schade door hooligans..
dat homofiele voetbal. Heb 10 minuten gekeken: 4 swalbes, 5 tikjes waarbij men gaat liggen die gemakkelijk geincasseerd kunnen worden, 8 keer klagen op de ref en 11 keer doen alsof mijn dood gaat van de pijn. Oh en 1 pipo van een coach die het veld op komt huppelen. Emotie my ass, dit is gewoon een klucht zonder mentaliteit, en saai bovendien. 10min niks fascinerend, niks gebeurd.
Mannen die van voetbal houden zijn over het algemeen bijzonder laag opgeleid, meelopers en schreeuwers.
Voetballers zijn over het algemeen ook niet echt briljant, kleinzerig en arrogant.
Als ik kijk naar wielrenners, die na een val meteen op de fiets springen en met gebroken botten een etappe uitrijden, zelfs vooraan meesleuren, of ijshockeyers die met scheuren en breuken gewoon op het ijs blijven staan zijn voetballers enorme aanstellers. Die storten al huilend en schreeuwend ter aarde als ze de windverplaatsing voelen van een passerende tegenstander.
Ben je het dan wel met me eens dat de FIFA corrupt is, Nederlandse ondernemers die geen contract hebben met de FIFA totaal niet mogen profiteren van het WK en dat we een maand lang een nieuwe dictatuur hebben onder leiding van ome Sepp Blatter.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals ik al zei : Laat ze maar bezuinigen op dat kut Ierland of de EU.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef wise het volgende:
GVD HET IS RUSLAND GEWORDEN.
dat wordt dus niet kijken naar het wk volgend jaar zomer
Dat jij het niet leuk vind okee maar voetbal een homosport en dan wielrennen noemen jij bent gewoon raar.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef MikeSituation het volgende:
Verklaart natuurlijk wel waarom Poetin zich niet in alle gezeur wilde mengen, die wist al dat het al binnen was.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef wise het volgende:
Mooi zo, net ver genoeg wegquote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef wise het volgende:
Komt hij met wielrennen aan. Kuthomoquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef MikeSituation het volgende:
en de sjeiksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Rubenisliev het volgende:
De portomonnee van de fifa leden worden weer gevuld door de sovjets.
Drie keer op rij Azië onmogelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef ValHallen het volgende:
BREKEND: WK 2026 wordt gehouden in China, WK 2030 in India.
Niets is onmogelijk met geld en corruptie.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Drie keer op rij Azië onmogelijk.
Al het geld en alle ellende die ons nu bespaart blijft....quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef Rectum het volgende:
Zelden zo'n terechte klacht gezien. Al die dikke wijven met hun korte pittige kapsels en al die voetbalhatende homo's die nu een beetje blij gaan lopen doen.
Ze hebben gewoon een heel goed verhaal en een smetteloos imago.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rusland en Quatar wat zou toch de reden kunnen zijn dat er voor deze twee landen is gekozen.
Vooral Rusland he een fantastisch imago en voetbalhistorie hebben die zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een heel goed verhaal en een smetteloos imago.
Toch versloegen de Russen Oranje in 2008quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral Rusland he een fantastisch imago en voetbalhistorie hebben die zeg.
Dit verhaal vooralquote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een heel goed verhaal en een smetteloos imago.
quote:Rusland garandeert FIFA miljoenen
Rusland heeft de FIFA een miljoenenwinst in het vooruitzicht gesteld als de leden van het uitvoerend comité van de wereldvoetbalbond donderdagmiddag het WK van 2018 niet aan Engeland, Spanje/Portugal of Nederland en België toewijzen.
"Met een WK in Rusland boort de FIFA nieuwe markten aan", beloofde Alex Sorokin tijdens de Russische presentatie aan de 22 stemgerechtigde leden van de wereldvoetbalbond.
De secretaris van het Russische bid kreeg bijval van sportminister Vitali Moetko. "We investeren al een miljard dollar in de Olympische Spelen van Sotsji", zei hij. "Bij een WK pakken we nog veel groter uit."
Ja en?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch versloegen de Russen Oranje in 2008
Incident.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en daarom is rusland een mooi voetballand met een mooie voetbalcultuur, net als qatar en zuid-afrika.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tevens kan de regering het niet maken om nu besluiten te nemen die enorm veel geld kosten, terwijl er overal bezuinigd moet worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou , voordat Derksen op TV verscheen, waren er hier op FOK! ook al talloze tegenstanders.
En we weten inderdaad niet zeker wat de kosten en opbrengsten zijn, maar gezien het verleden gaat het waarschijnlijk geld kosten. En als de FIFA er dan vandoor gaat met een miljard winst, en de bevolking netto betaalt houdt het voor mij snel op.
Voor Rusland is dit wel meteen een goede kans om de gare infrastructuur aan te passen enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tevens kan de regering het niet maken om nu besluiten te nemen die enorm veel geld kosten, terwijl er overal bezuinigd moet worden.
Tuurlijk vind ik een feestje ook mooi, maar in dit geval is het gewoon geld over de balk gooien.
Stadions die voor normaal voetbal prima voldoen, zijn voor de fifa niet voldoende, het gaat gewoon nergens over.
Het is maar goed ook, dat het WK nu naar rusland gaat.
Dan kunnen ze nu het geld aan echt nuttige dingen besteden, in plaats van aan die corrupte bende.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef karr-1 het volgende:
Thank God !! Die ellende blijft ons bespaard...
Das dan wel weer een voordeel.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
WK 2022 naar Qatar, een overwinning voor het voetbal !!!
Wie wil er nou bij 45 graden naar Qatar. Daar is op dat WK na geen flikker te doen/zien.
Dat gaat een van de slechtst bezochte WK's ooit worden lijkt me.
[..]
Voor Rusland is dit wel meteen een goede kans om de gare infrastructuur aan te passen enzo.
Makkelijk praat van een uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil trouwens graag deze post gebruiken om iedereen in het gezicht te stompen die wat tegen het WK in NL hadDank.
Goeie, grappige en op waarheidberustende reactie.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Makkelijk praat van een uitkeringstrekker.
Ik denk dat we meer aan belasting betalen dan aan hoeveel de olie, benzine etc. daadwerkelijk kost.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens, nu ik er over nadenk...
We betalen nu alsnog voor deze WK's. Alleen gaat dit nu verrekend worden in de olie (Qatar) en gas (Rusland) prijzen
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef Rectum het volgende:
Zelden zo'n terechte klacht gezien. Al die dikke wijven met hun korte pittige kapsels en al die voetbalhatende homo's die nu een beetje blij gaan lopen doen.
quote:Je hoeft geen WK hater te zijn om hier tegen te zijn.
Johan Derksen is een goed voorbeeld, die leeft voor voetbal maar is er toch tegen.
Wat een domme uitspraken heb jij, is daar ook een FOK reward voor?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Micson het volgende:
Al kost het de levens van je vrouw en kinderen, elke man zou het WK ten koste van alles naar eigen bodem willen halen
Wil je dat echt als reden aanvoeren?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef BruinBeertje het volgende:
Rusland is de grootste leverancier van wapens aan oorlogen in afrika en andere landen. Lekker land is dat, en in moskou is géén buitenlands uitziend persoon veilig. Geld, geld, geld.
Blatter belde me net en zei dat hij het zo erg voor CecilBDemented vond, dat hij het speciaal voor jou NIET in Nederland ging houden. En nog de groeten aan je moeder van hemquote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef CecilBDemented het volgende:
voetbal is kut, wk is kut, dus mooi dat het hier niet gehouden wordt
Als we het dan toch over wapens hebben, ik lees net dat de JSF 1,4 mld duurder is geworden. Voor dat geld hadden we meerdere WK's kunnen organiseren, had ik dan toch liever gezien.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je dat echt als reden aanvoeren?
Nederland heeft ook nogal een handeltje in wapens namelijk. Destijds 4 na grootste wapenexporteur als ik het me herinner. Maar het zal de fifa wel om geld te doen zijn en misschien dat Rusland wel mee ging in al de eisen en dat deed Nederland niet.
Precies !!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nu het geld aan echt nuttige dingen besteden, in plaats van aan die corrupte bende.
En het is meteen weer duidelijk:quote:
Waar een WK er voor zorgt dat je infrastructurele werken snel voor elkaar krijgt omdat iedereen naar 1 doel toe werkt, gaan we nu we het WK niet krijgen weer ouderwets over op beslissingen nemen uitgespreid over 12000 discussiegroepen, inspraakavonden, heroverwegingen en jarenlang doormodderen. De eerste stap is gewoon 1 dag na de beslissing al gezetquote:ROTTERDAM - Het college van burgemeester en wethouders in Rotterdam praat dit jaar niet meer over een lening van 150 miljoen euro voor de bouw van een nieuwe Kuip. Aanvankelijk zou het stadsbestuur daar 7 december knopen over doorhakken, maar dat is uitgesteld tot begin volgend jaar.
© ANP
Wethouder Antoinette Laan (sport, VVD) zei donderdag dat nu het WK niet naar Nederland komt, de druk van de ketel is. ,,De afgelopen drie jaar is er hard gewerkt aan de planvorming voor het stadionpark met het WK als stip aan de horizon. Ook zonder WK blijft het noodzakelijk om in Zuid te investeren.''
Laan denkt dat het zonder WK wel moeilijker is om alle neuzen in Rotterdam dezelfde kant op te krijgen. Voor het uit te lenen bedrag maakt het niet veel uit dat Nederland naast het voetbaltoernooi grijpt, meent ze.
Als voetbal net zo fysiek was dan droegen die voetbalnichten airbags voor hun kapselquote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat komt omdat die wielrenners vol met doping zitten. En die nichterige ijshockeyers in het pak van het michelin mannetje zitten. Wat een kut comment zeg
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:52 schreef z3bra het volgende:
[..]
Als voetbal net zo fysiek was dan droegen die voetbalnichten airbags voor hun kapsel.
Dat mensen die aanhanger zijn van een sport waar het erbij hoort dat je een blessure veinst om een vrije trap te krijgen, geen uitspraken moet doen over sporten waar wél rechttoe rechtaan wordt gestreden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |