Ik denk dat we meer aan belasting betalen dan aan hoeveel de olie, benzine etc. daadwerkelijk kost.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens, nu ik er over nadenk...
We betalen nu alsnog voor deze WK's. Alleen gaat dit nu verrekend worden in de olie (Qatar) en gas (Rusland) prijzen
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef Rectum het volgende:
Zelden zo'n terechte klacht gezien. Al die dikke wijven met hun korte pittige kapsels en al die voetbalhatende homo's die nu een beetje blij gaan lopen doen.
quote:Je hoeft geen WK hater te zijn om hier tegen te zijn.
Johan Derksen is een goed voorbeeld, die leeft voor voetbal maar is er toch tegen.
Wat een domme uitspraken heb jij, is daar ook een FOK reward voor?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Micson het volgende:
Al kost het de levens van je vrouw en kinderen, elke man zou het WK ten koste van alles naar eigen bodem willen halen
Wil je dat echt als reden aanvoeren?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef BruinBeertje het volgende:
Rusland is de grootste leverancier van wapens aan oorlogen in afrika en andere landen. Lekker land is dat, en in moskou is géén buitenlands uitziend persoon veilig. Geld, geld, geld.
Blatter belde me net en zei dat hij het zo erg voor CecilBDemented vond, dat hij het speciaal voor jou NIET in Nederland ging houden. En nog de groeten aan je moeder van hemquote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef CecilBDemented het volgende:
voetbal is kut, wk is kut, dus mooi dat het hier niet gehouden wordt
Als we het dan toch over wapens hebben, ik lees net dat de JSF 1,4 mld duurder is geworden. Voor dat geld hadden we meerdere WK's kunnen organiseren, had ik dan toch liever gezien.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je dat echt als reden aanvoeren?
Nederland heeft ook nogal een handeltje in wapens namelijk. Destijds 4 na grootste wapenexporteur als ik het me herinner. Maar het zal de fifa wel om geld te doen zijn en misschien dat Rusland wel mee ging in al de eisen en dat deed Nederland niet.
Precies !!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nu het geld aan echt nuttige dingen besteden, in plaats van aan die corrupte bende.
En het is meteen weer duidelijk:quote:
Waar een WK er voor zorgt dat je infrastructurele werken snel voor elkaar krijgt omdat iedereen naar 1 doel toe werkt, gaan we nu we het WK niet krijgen weer ouderwets over op beslissingen nemen uitgespreid over 12000 discussiegroepen, inspraakavonden, heroverwegingen en jarenlang doormodderen. De eerste stap is gewoon 1 dag na de beslissing al gezetquote:ROTTERDAM - Het college van burgemeester en wethouders in Rotterdam praat dit jaar niet meer over een lening van 150 miljoen euro voor de bouw van een nieuwe Kuip. Aanvankelijk zou het stadsbestuur daar 7 december knopen over doorhakken, maar dat is uitgesteld tot begin volgend jaar.
© ANP
Wethouder Antoinette Laan (sport, VVD) zei donderdag dat nu het WK niet naar Nederland komt, de druk van de ketel is. ,,De afgelopen drie jaar is er hard gewerkt aan de planvorming voor het stadionpark met het WK als stip aan de horizon. Ook zonder WK blijft het noodzakelijk om in Zuid te investeren.''
Laan denkt dat het zonder WK wel moeilijker is om alle neuzen in Rotterdam dezelfde kant op te krijgen. Voor het uit te lenen bedrag maakt het niet veel uit dat Nederland naast het voetbaltoernooi grijpt, meent ze.
Als voetbal net zo fysiek was dan droegen die voetbalnichten airbags voor hun kapselquote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat komt omdat die wielrenners vol met doping zitten. En die nichterige ijshockeyers in het pak van het michelin mannetje zitten. Wat een kut comment zeg
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:52 schreef z3bra het volgende:
[..]
Als voetbal net zo fysiek was dan droegen die voetbalnichten airbags voor hun kapsel.
Dat mensen die aanhanger zijn van een sport waar het erbij hoort dat je een blessure veinst om een vrije trap te krijgen, geen uitspraken moet doen over sporten waar wél rechttoe rechtaan wordt gestreden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |