Hier heb je dus je antwoordquote:Op donderdag 2 december 2010 13:33 schreef MikeSituation het volgende:
Met ruim een miljard en ongetwijfeld geen slecht salaris en alle macht, zou ik ook niks veranderen…
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het zijn geen haters, het zijn vooral mensen die logisch nadenken.
Ik zou het ook leuk vinden hoor, een WK hier, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Nou , voordat Derksen op TV verscheen, waren er hier op FOK! ook al talloze tegenstanders.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.
Niemand weet hoeveel winst of verlies we gaan maken voordat het WK voorbij is.
Het gastland kan niet verliezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En als Nederland er in de poule uitligt?
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Beregd het volgende:
Dat is het beleid, besparen op cultuur maar voor een debiel spelletje hebben ze wel 200 mio over.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Beregd het volgende:
Dat is het beleid, besparen op cultuur maar voor een debiel spelletje hebben ze wel 200 mio over.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Alleen homo's die vroeger als laatst werden gekozen tijdens de gymles zijn tegen het WK2018
Aha, dus de theorie bewijst zichzelf alquote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad als laatste gekozen en ben ook geen voorstander van het WK. (Voetbal an sich kan me niet boeien).
In Engeland zijn ze wel goed bezig inderdaad. (gisteren)quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
Nederland kan hun eigen verkeer en de hooligankern niet eens aan...
Die kunnen het inderdaad ook niet, maar dan zit Nederland er in ieder geval niet meequote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze wel goed bezig inderdaad. (gisteren)
QFTquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef DasApart het volgende:
Zolang de FIFA lekker belasting betaald kunnen ze komen. Maar geen Zwitserland in Nederland terwijl de bevolking het geld voor de kosten kan ophoesten. Als er iets corrupt is, is het voetbal. de FIFA
En die hebben geen recht van spreken, bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Alleen homo's die vroeger als laatst werden gekozen tijdens de gymles zijn tegen het WK2018
Nee, maar niet iedereen kan als laatste worden gekozen natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En die hebben geen recht van spreken, bedoel je?
ik speelde nooit mee. had er geen zin in. vind het een kut spel dus waarom zou ik dan mee gaan spelen? hoef dat hele wk ook niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Micson het volgende:
Gister nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
quote:Birmingham-supporters bestormen het veld na derby tegen Aston Villa
02 Dec 2010 om 09:35
Na afloop van het League Cup-duel tussen Birmingham City en Aston Villa zijn er in het stadion ongeregeldheden ontstaan. De derby werd enkele minuten voor tijd beslist met een doelpunt van Birmingham-aanvaller Nikola ´igic en zorgde zo voor de beslissende 2-1.
Vlak nadat de scheidsrechter had gefloten voor het eindsignaal bestormden een grote groep Birmingham-supporters het veld, om de confrontatie te zoeken met de supporters van Aston Villa. De politie kon nog ternauwernood voorkomen dat de beide supportersgroepen met elkaar op de vuist zouden gaan. Helaas escaleerde de boel vervolgens toch. De Birmingham-fans begonnen met fakkels te gooien, daarop gingen hun stadsgenoten de stadionstoeltjes als wapen gebruiken. Uiteindelijk raakte er veertien mensen gewond, waaronder vier politiemedewerkers.
"Onze supporters brengen het voetbal weer terug naar donkere tijden", zo sprak de winnend trainer Alex McLeish. Critici denken dat het voorval wel eens de keuze voor het WK van 2018 kan beïnvloeden, maar daar is Schotse coach niet bang voor. "Ik denk niet dit zal uitmaken, waarschijnlijk is de beslissing daarover toch al gemaakt.
wat een irritante vent was dat zeg 'heel nederland vind het geweldig' NEEquote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Grappig dat de stemming compleet omsloeg toen ene Derksen een tegenstander werd.
Niemand weet hoeveel winst of verlies we gaan maken voordat het WK voorbij is.
Ze hebben er tenminste meer ervaring mee, de Nederlandse supporters zijn in vergelijking met de Engelse enorme mietjes (maar goed ook natuurlijk). De politie zou veel minder weten wat te doen als het wel zo'n vormen als in Engeland aan neemt.quote:
Engeland gelukkig wel!!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Engeland![]()
bronquote:Top tien meeste files Europa
1.Brussel
2.Warschau (Polen)
3.Wroclaw (Polen)
4.Londen (Groot-Brittannië)
5.Edinburgh (Groot-Brittannië)
6.Dublin (Ierland)
7.Belfast (Groot-Brittannië)
8.Marseille (Frankrijk)
9.Parijs (Frankrijk)
10.Luxemburg (Groot-Hertogdom Luxemburg)
Blatter is er dan toch niet meer...quote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Splutje het volgende:
Het zou inderdaad fucking vet zijn, en kan me geen reet schelen dat het wat kost, alleen die Blatter hoeft van mij hier echt niet de baas te komen spelen
We hebben het over per saldo hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
Alleen de nieuwe kuip zal al 460 miljoen euro gaan kosten.
Omdat die semi-prof clubs niemand wat boeit en een WK wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef DasApart het volgende:
En waarom zou het WK wel kunnen, terwijl de meeste semi-prof clubs hun eigen broek niet op kunnen houden?
je kan ook nog opbrengsten genereren hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
Alleen de nieuwe kuip zal al 460 miljoen euro gaan kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |