Ja, en die moeten we afbreken na het WKquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
150 miljoen tuurlijk
Alleen de nieuwe kuip zal al 460 miljoen euro gaan kosten.
dat dus...quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het zijn geen haters, het zijn vooral mensen die logisch nadenken.
Ik zou het ook leuk vinden hoor, een WK hier, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef BasEnAad het volgende:
De FIFA die een arrestatiebevel kan uitgeven?
Nee dank je, niet hier.
En omdat het een groot feest is die je nooit meer vergeet, moeten we maar toestaan dat de FIFA boven de wet staat en geen belastingen hoeft te betalen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.
De Fifa betaalt nergens belasting. Dit omdat dan verschillende hoogtes zouden zijn in verschillende landen. Dit is al heel lang zo. Je kan daar toch niks aan doen. Het feit blijft dat een wk organiseren iets unieks is wat nog nooit is gebeurd hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
En omdat het een groot feest is die je nooit meer vergeet, moeten we maar toestaan dat de FIFA boven de wet staat en geen belastingen hoeft te betalen?
Wel een groot stadion voor een eerste divisie clubquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en die moeten we afbreken na het WK
Verzuurde arbeiders slaan op tilt door dat soort bedragen, dan gaan ze allemaal rare dingen roepenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:35 schreef DasApart het volgende:
Alsof 200 miljoen zoveel is... Als mensen snappen wat ik bedoel.
Dat gebeurt toch niet en als ze het dan houden in een ander land zit iedereen wel, helemaal in het oranje gekleed, in spanning voor de TV. Zelfs mensen die verder niks van voetbal moeten hebben vinden het WK geweldig, het zou toch prachtig zijn om dat hier te hebben. Nou en dat die Blatter een maandje wat regels mag overtreden, dat heb ik er echt wel voor over. Ik denk trouwens toch niet dat het hier komt, maar ik hoop het zeker wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef DasApart het volgende:
Het kan me niets schelen dat ze in andere landen ook niet betalen. Als iedereen zich sterk maakt tegen deze organisatie moeten ze op een gegeven moment wel.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Robin__ het volgende:
Haha! Net op het nieuws, wat een argumenten
Heel centraal europa heeft al eens een wk gehad, behalve wij.. ehh dus kies ons
en die belgeen WK in de lage landen zal iedereen een veilig gevoel geven ..??
Oke, wij worden het dus niet
Die vent van Spanje danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Robin__ het volgende:
Haha! Net op het nieuws, wat een argumenten
Heel centraal europa heeft al eens een wk gehad, behalve wij.. ehh dus kies ons
en die belgeen WK in de lage landen zal iedereen een veilig gevoel geven ..??
Oke, wij worden het dus niet
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat maken al die randzaken nou uit. je kan een maand lang op elk plein in een grote stad wedstrijden kijken. Het wordt 1 groot volksfeest(ja ook voor ria en henk) zoiets vergeet je nooit meer.
Het voetbal is randzaak bij een WK ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
![]()
![]()
De macht over de politie afgeven aan een corrupte organisatie is een randzaak???
Als er één ding hier een randzaak is, dan is het wel voetbal.
Voetbal is per definitie een randzaak. Dat sommige mensen hier alle ratio verliezen wanneer het over voetbal gaat vind ik nogal stuitend.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het voetbal is randzaak bij een WK ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |