Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Werk zequote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar weer richting werkPff... ik werk rare tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tofquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bianca komt me zo oppikken, naar Amsterdam vandaagHad voor m'n verjaardag een concertkaartje gekregen voor Disturbed en daar gaan we vanavond heen
![]()
Dankjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn rug is me aan het klieren... moet nog 2 dagen wachten echter voor die gemasseerd wordt weer
Ik zit op mijn werk, gaat hier niet lukken.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]Kut is dat
Even een warmte-iets er tegen leggen? Of helpt dat niet?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk zeexcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier ook alquote:
dan ben je heul vlakbijquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bianca komt me zo oppikken, naar Amsterdam vandaagHad voor m'n verjaardag een concertkaartje gekregen voor Disturbed en daar gaan we vanavond heen
![]()
vrienden van me gaan daar ook al heenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als ik goed kijk hier ook... maar het zijn er zoveel dat het neerstorten lijkt op het eerste zichtquote:
hier hele lichte sneeuwvalquote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik goed kijk hier ook... maar het zijn er zoveel dat het neerstorten lijkt op het eerste zicht
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Geen punt, kan ik ook eens met knopjes spelenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als ik alleen was geweest dan was ik zeker langsgekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je heul vlakbij![]()
Veel plezier vanavond
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
Hoofdpijn![]()
En ik verveel me dood![]()
Ook weinig zin in dingen
Ik ga maar eens eten
Tot later.
Wat klotequote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef friemelaar het volgende:
![]()
krijg de auto niet gestart, zelfs niet met startkabels
![]()
![]()
Nou moet ik eerst wachten tot via die startkabels mijn eigen accu weer een beetje is opgeladen
Hopelijk, en dan gelijk een nieuwe accu gaan halenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat kloteHopen dat ie strakjes wel start dan!
Succes!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
Lunsj!
Nou ja, snel even naar de Action en de suup![]()
Tot zooo![]()
Bij de Halfords zijn ze niet duurquote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hopelijk, en dan gelijk een nieuwe accu gaan halen
oehquote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen punt, kan ik ook eens met knopjes spelen![]()
...
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik alleen was geweest dan was ik zeker langsgekomen![]()
Maar we gaan nu effe lekker "winkelen"
eetsmakelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
Lunsj!
Tot zooo![]()
Geen idee eigenlijk, ga meestal naar BESBO.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Bij de Halfords zijn ze niet duur
Bis laterquote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
Lunsj!
Tot zooo![]()
Ja, en jou zie ik sowieso ook snel weerquote:Op donderdag 2 december 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oehspannend
[..]
Dat is ook lekker![]()
[..]
eetsmakelijk
Ik moest voor de Lada toen een accu hebben, voor iets van 50 euro was ik klaar (als het niet minder was, heb het verdrongenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ga meestal naar BESBO.
Zal inderdaad eens kijken bij halfords
quote:
Wat negeer ik?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bij de Halfords zijn ze niet duur
BIj halfords vragen ze toch algouw zo'n 50 euri meer voor een vergelijkbare accuquote:Op donderdag 2 december 2010 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ga meestal naar BESBO.
Zal inderdaad eens kijken bij halfords
wtfquote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
BIj halfords vragen ze toch algouw zo'n 50 euri meer voor een vergelijkbare accu
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en jou zie ik sowieso ook snel weerHeb er wel echt zin in trouwens
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat negeer ik?Ik ben niet helemaal wakker, dus kan best zijn dat ik ergens overheen gekeken heb
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
VIEL SPASS LIEBCHEN
groetjes aan bianca
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wtfDat is wel achterlijk
Geen Halfords dus
Van mij dat ik je veel plezier wensquote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat negeer ik?Ik ben niet helemaal wakker, dus kan best zijn dat ik ergens overheen gekeken heb
Die had ik wel gelezen maar wist niets te zeggen behalve dan: dankjewelquote:
Jij ook dankjewelquote:Op donderdag 2 december 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij dat ik je veel plezier wens
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft aai over bol...
uiteraardquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik wel gelezen maar wist niets te zeggen behalve dan: dankjewel
[..]
Jij ook dankjewel
denk niet dat ik dat aan jou moet uitleggen hequote:
Ja, zal ik doenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
En doe je biancje nou de groetjes van me?
Aan mij welquote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat aan jou moet uitleggen he
Nee...quote:
uhm het kan niet door een koude douche komen heb ik het ideequote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat aan jou moet uitleggen he
me prima vermaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mij welWat heb jij gedaan?
uhm nee zeer zeker nietquote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm het kan niet door een koude douche komen heb ik het idee
Liefquote:
*proest* ik moest lachen...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
uhm nee zeer zeker nietben et gewoon niet meer gewend
Het is weer feestquote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, tijd voor een afterlunch dip
kijk maar....
[ afbeelding ]
ehhmm?? the matrix?!?!?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, tijd voor een afterlunch dip
kijk maar....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*proest* ik moest lachen...ouwe lul
whehehehee nou ja nu moet ik in conditie komen voor 17 decquote:Op donderdag 2 december 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*proest* ik moest lachen...ouwe lul
There is no spoonquote:
nou, bedanktquote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar neo is donker.... en lekker
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dan moet je maar op zoek naar een jonge god he...
*wink wink*
want dan heb je een orgiequote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee nou ja nu moet ik in conditie komen voor 17 dec
Jij plant het vantevorenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee nou ja nu moet ik in conditie komen voor 17 dec
Dag lieverd! Veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gier, fijn dat je je vermaakt hebt![]()
Ik ga er vandoor, de taxi met winterbanden, nieuwe accu en sinds vanochtend weer werkende verwarming is er
Fijne dag allemaal
ik heb geen idee wat ik krijg de dames hebben alles al voor me gepland ik heb wel zon vermoeden maar datteh ga ik hier niet delenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hoe oud ben je?
[..]
want dan heb je een orgie![]()
25 jaren, 3 maanden en 11 dagenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hoe oud ben je?
[..]
want dan heb je een orgie![]()
DE dames?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik krijg de dames hebben alles al voor me gepland ik heb wel zon vermoeden maar datteh ga ik hier niet delen
uhuhquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Oh. De verwarming stond gewoon op 15 graden.
pmquote:
foootooooquote:Op donderdag 2 december 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er wel heel winters en toch schattig uit met mijn slofjes.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]! Check! Dan ben je wel aan het goede adres
.
quote:
Picsquote:Op donderdag 2 december 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er wel heel winters en toch schattig uit met mijn slofjes.
je bent net weer een beetje TE jongquote:
ik ben dan ook te oud voor jouquote:Op donderdag 2 december 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent net weer een beetje TE jong
cute en hoezo ben jij te dik das onzinquote:
er is altijd ruimte voor meerquote:
Hoe oud wil je dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent net weer een beetje TE jong
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat jij zei dat je dik was
De kunst van het poseren.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
cute en hoezo ben jij te dik das onzin
pff dan nog ben je niet dik ik heb chicks gehad waar jij ruim 2 keer inpastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan snel een andere gaan halen
Open deuren, onweerstaanbaar !
neem aan van een "kenner" dat jij beslist niet dik bentquote:
als zij dik is... wat maakt mij dat dan ??quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij dik bent dan ben ik het ook
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als zij dik is... wat maakt mij dat dan ??![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik zeg nooit meer dat ik dik ben.
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als zij dik is... wat maakt mij dat dan ??![]()
![]()
![]()
![]()
opgelostquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
braafquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Als je op zo'n manier werkt maak je het voor niemand leuk. Ook niet voor jezelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een tijdelijke cateringmedewerkster wat een stuk sjagrijnig zeg. Ze kwakt de broodjes in de vitrine, smijt het bestek in de bestekbak en heeft het gezicht van een oorwurm
Lekker warm dusquote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
Wollige laarzen met synthetische warme zweet-voering![]()
![]()
Jaaquote:
lekker is datquote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa![]()
En van het door de sneeuw stampen heb ik sowieso al veel warmere voeten
Awwwwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de hongerlappies nou eens zitten onder de tafel
roodborstjesquote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
En musjesquote:
alle vogeltjes zijn toch bijzonder?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En musjes
Er zitten ook winterkoninkjes, merels en koolmeesjes en heel af en toe wat bijzonderdere vogels
quote:
Dat is waar! Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan en ze te bespiedenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alle vogeltjes zijn toch bijzonder?
Ik heb ineens zin om naar Starbucks te gaanquote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En musjes
Er zitten ook winterkoninkjes, merels en koolmeesjes en heel af en toe wat bijzonderdere vogels
Pgrquote:
Ja hè? Zo leuk om ze te zien bekvechten om een maïskorrel of zaadjequote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Mn ouders hebben ook zo'n tuin vol met vogels, geweldig is dat.
![]()
[..]
zullen we saampies gaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin om naar Starbucks te gaan
Ja hoi.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alle vogeltjes zijn toch bijzonder?
Haha ja XDquote:Op donderdag 2 december 2010 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hè? Zo leuk om ze te zien bekvechten om een maïskorrel of zaadje
lekker doe mij ook maarquote:
Jaquote:
Als dat mijn favoriete watervogel niet isquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin om naar Starbucks te gaan
Je kent me nietquote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef Muck het volgende:
Als dat mijn favoriete watervogel niet is
Dat doet mijn moeder ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD
Mn moeder hangt altijd van die dingen op met zaadjes erin, dus daar zitten dan kool-/pimplemezen aan, groenlingen en de mussen rapen de dingen van de grond opEr zitten ook merels, soms ook andere vogels idd
Okee, dan ben je gewoon een kutpinguin.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, dan ben je gewoon een kutpinguin.
Hey meisquote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
@ Zussie... zag je niet binnen komen
Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook
Er hangen hier vetbollen, pindanetjes, appels, maïskolven en nog wat andere troepjes voor ze. Merels zijn ook leuk, vooral als ze zich helemaal opblazen tegen de kou
Yupquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, dan ben je gewoon een kutpinguin.
effe in de magnetron ontdooienquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar krijg mijn brood niet gesneden. Godverdomme.
Vieze luie krengen zijn het, die jonkiesquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis
Ja ik was sneaky![]()
[..]
HahaGeweldig!
Ja mooi is dat heen als ze jonkies hebben dan zijn ze helemaal dun en afgeslankt omdat ze hun kroost zoveel vreten moeten voeren
XD
neem een scherp broodmes....quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Welke sterke man, wil mijn brood snijden?
Merel is zeker leuk, vooral in de keuken bij Marijkequote:Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook
Er hangen hier vetbollen, pindanetjes, appels, maïskolven en nog wat andere troepjes voor ze. Merels zijn ook leuk, vooral als ze zich helemaal opblazen tegen de kou
Ahhwwwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
I'm not fat, I'm big boned
kom maar hier met je broodje dan snij ik em welquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Welke sterke man, wil mijn brood snijden?
Volgens mij een winterkoninkjequote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahhwww![]()
Winterkoninkje of een mus? Ik zie het niet goed op het plaatje.
Bij mn ouders zat er ook een keer een musje met 1 stokje (dus alleen een beentje, pootje was ie kwijtgeraakt) in de tuin, geweldig. Altijd heftig fladderen als ie op een boomtak wilde gaan zitten, maar dat ging 'm nog aardig goed af vond ik
Zo iemand werkt hier ook in de kantinequote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een tijdelijke cateringmedewerkster wat een stuk sjagrijnig zeg. Ze kwakt de broodjes in de vitrine, smijt het bestek in de bestekbak en heeft het gezicht van een oorwurm
Haha jaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Vieze luie krengen zijn het, die jonkies
Zo dik en volgevreten dat ze maar nét de nestkast uit kunnen komen en dan lui op de grond gaan zitten piepen, terwijl ze een torretje binnen handbereik hebben
En de ouders helemaal uitgemergeld maar af en aan vliegen
Daar hebben ze vorken voor uitgevondenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo iemand werkt hier ook in de kantine. En als je niet gepast betaalt, kaffert ze je nog uit ook
...
Ahwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij een winterkoninkje
Wij hebben kwabbeltje, een mus met tja, een kwabbeltje aan zijn snavel. Heel onhandig, maar hij overleeft aardig volgens mij
Lamme takken zijn hetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaHeb je mussenjonkies wel eens gezien? Die zijn mogelijk nog erger
Blijven maar zielig doen en met hun vleugels klapperen om eten te krijgen
Die zitten hier ook veel ja, en aalscholvers.quote:Ik heb ook wel eens futen gezien met jongen, op een gegeven moment zie je gewoon dat die ouders hun jongen gaan negerenZo van; je bent oud genoeg, je dopt je eigen boontjes maar
en die jongen maar achter hun ouders aan, piepend, en die ouders zwemmen gewoon door XD
keihard je vork in haar hand rammen?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar hebben ze vorken voor uitgevonden
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef friemelaar het volgende:
De auto LOOPT![]()
Nu eerst ff wachten tot de accu enigzinds bekomen isOw, mijn auto rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan snel een andere gaan halen...
En ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
Over aalscholvers gesproken...
Kijk hem dan, die vis is zowat groter dan hijzelf![]()
[ afbeelding ]
Dan wordt het tijd om de slaapkamer op te zoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
het is overal warm in huis behalve in de woonkamer
Haha ja XDquote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Lamme takken zijn het
[..]
Die zitten hier ook veel ja, en aalscholvers.
Futenpapa's en -mama's hebben het beter bekeken dan mussen denk ik weleens
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
Over aalscholvers gesproken...
Kijk hem dan, die vis is zowat groter dan hijzelf![]()
[ afbeelding ]
wel zachtjes want er slapen er 2quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om de slaapkamer op te zoeken...
Blijkbaarquote:
Makkiequote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD
Ja precies! Ik vond dat negeren ook wel een ontzettend slimme optie![]()
![]()
[..]
Ach joh, lukt toch best
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe ook stemmen op Marijke en mij?![]()
![]()
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
quote:
Ff aangepast.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ohnoes, nou wordt Lovelylady weer boos
Ze komt je meppen met de deegrollert. En LovelyLady doet mee...quote:
En zo istquote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze komt je meppen met de deegrollert. En LovelyLady doet mee...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb TJ pas op zijn neus geslagenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze komt je meppen met de deegrollert. En LovelyLady doet mee...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en terechtquote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb TJ pas op zijn neus geslagen
PWNquote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb TJ pas op zijn neus geslagen
Haha XDquote:Op donderdag 2 december 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Makkie
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en terechthij kan zo vervelend zijn
Ha. Eindelijk iemand die het bevestigtquote:Op donderdag 2 december 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en terechthij kan zo vervelend zijn
Erg leuk om naar te kijkenquote:
oepsquote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Maar het was een ongelukje
Hij zat te klieren en ik wilde hem op zijn hoofd tikken, maar hij kantelde net zijn hoofd waardoor ik hem vol op zijn neus raakte
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha. Eindelijk iemand die het bevestigt.
Die sneeuw is ook wel een beetje koud voor je poes, hmm?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
Whehehe, mijn kat in de sneeuw. Hij durft niet te bewegen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
Beetje afwisseling he. Warm/koud, maakt het spannend.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die sneeuw is ook wel een beetje koud voor je poes, hmm?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die sneeuw is ook wel een beetje koud voor je poes, hmm?
Filmpjequote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Hij likt zijn pootje schoon bij elk stapje.Hoe lievvvv.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
True, truequote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje afwisseling he. Warm/koud, maakt het spannend.
Kan toch vanuit het raam filmenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf de sneeuw in gek.
hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
ondertussen sneeuwt het hier nog steeds![]()
niet hard maar wel al de hele dag
Ben jij stiekem heel dicht bij mijquote:
Misschien wel dichter bij dan je denktquote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij stiekem heel dicht bij mij?
MPG, ik zou onder je bureau kijken.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wel dichter bij dan je denkt
hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
ondertussen sneeuwt het hier nog steeds![]()
niet hard maar wel al de hele dag
Pijpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zegWat denk je wel niet
Dat jouw doos onder zijn bureau ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zegWat denk je wel niet
Heldquote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jouw doos onder zijn bureau ligt.
quote:
liever een rokjequote:
nee hoor die ligt onder mijn eettafelquote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jouw doos onder zijn bureau ligt.
neukbaar?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
er loopt hier op kantoor gewoon vrouw die langer is dan mij dan ik ben dan mij is dan ik op mij neer kan kijken
arm beestquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
Whehehe. Hij wil naar binnen.
[ afbeelding ]
aaaahquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
leenbakker lijkt me toffer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een bijbaan, nou hebben ze wat bij Leenbakker op de woonboulevard, en bij de AH.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
Nu gaat die heel stoer binnen voor het raam zitten.Het mietje.
leen bakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een bijbaan, nou hebben ze wat bij Leenbakker op de woonboulevard, en bij de AH.
Wat zouden jullie doen?
wat het meeste betaaldquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Dat weet ik niet.quote:
ik weet niet wat de arbeidsomstandigheden zijn bij de Leen Bakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Staat natuurlijk niet in de vacature
http://www.werkenbijleenb(...)breda_309390_11.html
Sommige vinden het wel tof hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet wat de arbeidsomstandigheden zijn bij de Leen Bakker
Bij de AH is het
Ik zie dubbelquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo gek op katjes.
Elk werk is tof, met leuke collega's. Zal ook per filiaal verschillen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sommige vinden het wel tof hoor.
Ligt denk ook aan de leeftijd.
Dat is een feit.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elk werk is tof, met leuke collega's. Zal ook per filiaal verschillen.
Als je leuke collega's hebt merk je daar weinig van bedoelt Myrquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
Ik vind bollen pellen ECHT niet tof
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar leuke collega's heb je niet voor het uitzoeken
Nee okay, er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
ik heb ooit bij een bloembollenkwekerij gewerkt na een maand was ik et al zatquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
Doet me denken aan de kat van mijn exquote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen katquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kat van mijn ex
Dat beest was enorm dik en had hele korte pootjes. Toen er een dikke laag sneeuw lag ging ze naar buiten, maar bleef met haar buik op de sneeuw liggen en kon niet meer met haar poten bij de grond
Tot straksquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet weer naar school, tot later![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat beest was enorm dik en had hele korte pootjes. Toen er een dikke laag sneeuw lag ging ze naar buiten, maar bleef met haar buik op de sneeuw liggen en kon niet meer met haar poten bij de grond
Briljantquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar blijft je topic in #17quote:
Heb je nu al weer een blauwtje op gelopenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof ik nooit weg ben geweest.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
heey je bent weer blauwquote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ava gaat onverstoord doorquote:
Hier sneeuw het juist weer harderquote:
quote:
1 2 3 | for(int i=0:days.myr.blue){ notecount.pgrferrari++; } |
Cool.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor elke dag dat ze blauw is krijg jij een note
Hoi suikerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
Warme voetenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
* wel.o.k slikt foute opmerking inquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie gaat er met mij sneeuwballen gooien?
In de sneeuw rollebollen met LovelyLadyquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
IK!!! Mits je in de buurt zit iigquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom de deur echt niet uit meer vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hoeft MPG niet voor 18:00 uur van Eindhoven naar Venlo te reizen.
Jaquote:
quote:Venlo-Eindhoven
Donderdag 2 December 15:21
Oorzaak
Tussen Eindhoven en Helmond rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
dan ga je niet mee.. zwakkelingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slikt foute opmerking in
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
In de sneeuw rollebollen met LovelyLady!
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
ah je hebt weer geen leven, dus je bent weer blauwquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe je dan je muts op en slofjes aan?
sneeuwengelquote:
Ehm, jawelquote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hoeft MPG niet voor 18:00 uur van Eindhoven naar Venlo te reizen.
Maak es een nieuwe, ipv te muckenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
MuckPG.
zie een paar posts later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |