Hey meisquote:Op donderdag 2 december 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
@ Zussie... zag je niet binnen komen
Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook
Er hangen hier vetbollen, pindanetjes, appels, maïskolven en nog wat andere troepjes voor ze. Merels zijn ook leuk, vooral als ze zich helemaal opblazen tegen de kou
Yupquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, dan ben je gewoon een kutpinguin.
effe in de magnetron ontdooienquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar krijg mijn brood niet gesneden. Godverdomme.
Vieze luie krengen zijn het, die jonkiesquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis
Ja ik was sneaky![]()
[..]
HahaGeweldig!
Ja mooi is dat heen als ze jonkies hebben dan zijn ze helemaal dun en afgeslankt omdat ze hun kroost zoveel vreten moeten voeren
XD
neem een scherp broodmes....quote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Welke sterke man, wil mijn brood snijden?
Merel is zeker leuk, vooral in de keuken bij Marijkequote:Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook
Er hangen hier vetbollen, pindanetjes, appels, maïskolven en nog wat andere troepjes voor ze. Merels zijn ook leuk, vooral als ze zich helemaal opblazen tegen de kou
Ahhwwwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
I'm not fat, I'm big boned
kom maar hier met je broodje dan snij ik em welquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Welke sterke man, wil mijn brood snijden?
Volgens mij een winterkoninkjequote:Op donderdag 2 december 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahhwww![]()
Winterkoninkje of een mus? Ik zie het niet goed op het plaatje.
Bij mn ouders zat er ook een keer een musje met 1 stokje (dus alleen een beentje, pootje was ie kwijtgeraakt) in de tuin, geweldig. Altijd heftig fladderen als ie op een boomtak wilde gaan zitten, maar dat ging 'm nog aardig goed af vond ik
Zo iemand werkt hier ook in de kantinequote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een tijdelijke cateringmedewerkster wat een stuk sjagrijnig zeg. Ze kwakt de broodjes in de vitrine, smijt het bestek in de bestekbak en heeft het gezicht van een oorwurm
Haha jaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Vieze luie krengen zijn het, die jonkies
Zo dik en volgevreten dat ze maar nét de nestkast uit kunnen komen en dan lui op de grond gaan zitten piepen, terwijl ze een torretje binnen handbereik hebben
En de ouders helemaal uitgemergeld maar af en aan vliegen
Daar hebben ze vorken voor uitgevondenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo iemand werkt hier ook in de kantine. En als je niet gepast betaalt, kaffert ze je nog uit ook
...
Ahwquote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij een winterkoninkje
Wij hebben kwabbeltje, een mus met tja, een kwabbeltje aan zijn snavel. Heel onhandig, maar hij overleeft aardig volgens mij
Lamme takken zijn hetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaHeb je mussenjonkies wel eens gezien? Die zijn mogelijk nog erger
Blijven maar zielig doen en met hun vleugels klapperen om eten te krijgen
Die zitten hier ook veel ja, en aalscholvers.quote:Ik heb ook wel eens futen gezien met jongen, op een gegeven moment zie je gewoon dat die ouders hun jongen gaan negerenZo van; je bent oud genoeg, je dopt je eigen boontjes maar
en die jongen maar achter hun ouders aan, piepend, en die ouders zwemmen gewoon door XD
keihard je vork in haar hand rammen?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar hebben ze vorken voor uitgevonden
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef friemelaar het volgende:
De auto LOOPT![]()
Nu eerst ff wachten tot de accu enigzinds bekomen isOw, mijn auto rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan snel een andere gaan halen...
En ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij dik bent dan ben ik het ook
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
Over aalscholvers gesproken...
Kijk hem dan, die vis is zowat groter dan hijzelf![]()
[ afbeelding ]
Dan wordt het tijd om de slaapkamer op te zoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
het is overal warm in huis behalve in de woonkamer
Haha ja XDquote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Lamme takken zijn het
[..]
Die zitten hier ook veel ja, en aalscholvers.
Futenpapa's en -mama's hebben het beter bekeken dan mussen denk ik weleens
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
Over aalscholvers gesproken...
Kijk hem dan, die vis is zowat groter dan hijzelf![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |