nee zit in de ZW.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Collega's? Je was toch werkloos?
Doe aub niet alsof ik zo simpel ben. Ik baseer iets echt niet zonder dat ik daar een gedegen onderbouwing voor heb hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de opwarming van de aarde een fabeltje is omdat we een koude winter beleven? Ooit van je leven een grafiek gezien?
Ok, je hebt wel gelijk. Regels zijn regels. Maar ik werk ook in een fabriek waar het binnen exact 0 graden is. Soms moet ik wel eens 10 min stilstaan maar dat is dan geen probleem.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga maar eens heel de buiten staan met een gevoelstemperatuur van -14. Even de regels in de winter:
De werknemer heeft tijdens vorst bij buitenwerkzaamheden waarbij hij direct aan de buitenlucht is blootgesteld, het zelfstandig recht zijn werkzaamheden te staken, indien sprake is van één of meer van de navolgende omstandigheden:
a. een gevoelstemperatuur van -6° Celsius of lager. Hierbij geldt niet de voorwaarde dat sprake moet zijn van vorst;
b. rijwegen dan wel looppaden niet in begaanbare staat verkeren;
c. geen winter-/doorwerkkleding ter beschikking is gesteld;
d. er een sneeuwdek op het werkobject/de werkplek ligt dat niet met eenvoudige middelen
is te verwijderen
Oke, maar waarom geloof je deze meneer wel maar andere wetenschappers niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet alsof ik zo simpel ben. Ik baseer iets echt niet zonder dat ik daar een gedegen onderbouwing voor heb hoor.
Luister dit eens
Ben je voor allerlei politiek instrumenten om global warming te corrigeren?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar waarom geloof je deze meneer wel maar andere wetenschappers niet?
Er is een verschil tussen de werkelijke temperatuur en gevoelstemperatuur:quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, je hebt wel gelijk. Regels zijn regels. Maar ik werk ook in een fabriek waar het binnen exact 0 graden is. Soms moet ik wel eens 10 min stilstaan maar dat is dan geen probleem.
Omdat wetenschap niet gaat om de meeste stemmen, maar om de feiten. En de laatste metingen geven mogelijk een stabilisering of zelfs een daling aan. Maar ik weet niet (noch jij) wat wel en wat niet waar is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar waarom geloof je deze meneer wel maar andere wetenschappers niet?
En dat terwijl we in novermber nog een warmterecord hadden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk dat dat globaal zo is, maar wat heb ik daar aan als ik het ijs van mijn ruiten moet krabben?
Dat is waar, maar ik dacht dat als je in de bouw werkt (is vaak zwaar en intensief) dan krijg je het vanzelf ''warmer''. Maar dat kan alsnog koud zijn ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de werkelijke temperatuur en gevoelstemperatuur:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je voor allerlei politiek instrumenten om global warming te corrigeren?
Wat Koos bedoeld is dat jij een mening hebt en daarbij een weterschapper zoekt die het zelfde vindt. Ik vraag me af welke metingen je bedoeld, heb je een bron?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat wetenschap niet gaat om de meeste stemmen, maar om de feiten. En de laatste metingen geven mogelijk een stabilisering of zelfs een daling aan. Maar ik weet niet (noch jij) wat wel en wat niet waar is.
Holy shit, wat een werkgevers mentaliteit. Ik maak hier wel uit op dat jij niet weet wat koud is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik dacht dat als je in de bouw werkt (is vaak zwaar en intensief) dan krijg je het vanzelf ''warmer''. Maar dat kan alsnog koud zijn ja.
Wellicht dat de waarheid in het midden ligt, maar ik vind dat jij te makkelijk voorbij gaat aan hetgeen duizenden andere wetenschappers zeggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat wetenschap niet gaat om de meeste stemmen, maar om de feiten. En de laatste metingen geven mogelijk een stabilisering of zelfs een daling aan. Maar ik weet niet (noch jij) wat wel en wat niet waar is.
Geen zin om te kijken. Maar ik zie eerlijk gezegd niet in wat er mis is met werken aan een betere wereld. Ik ben drie jaar geleden in Peking geweest en daar kreeg ik gewoon last van mn strot toen ik op straat liep. Met dank aan die fucking smog. Is het nou werkelijk zo vreselijk om te proberen de uitstoot van die zooi te verminderen?quote:
ja dat kan helemaal niet tenzij je bezeten bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het hoofd van die bruine vrouw zit verkeerd om.
Nee, maar er zijn geen objectieve bronnenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wat Koos bedoeld is dat jij een mening hebt en daarbij een weterschapper zoekt die het zelfde vindt. Ik vraag me af welke metingen je bedoeld, heb je een bron?
Kijk, hier maak je gelukkig al een nuance. Je weet toch dat het klimaat om politieke redenen telkens wordt aangehaald?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat de waarheid in het midden ligt, maar ik vind dat jij te makkelijk voorbij gaat aan hetgeen duizenden andere wetenschappers zeggen.
Gaat het daarom om co2 of om andere stoffen? Je weet dat wij zo'n 30 jaar geleden zure regen hebben gehad?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken. Maar ik zie eerlijk gezegd niet in wat er mis is met werken aan een betere wereld. Ik ben drie jaar geleden in Peking geweest en daar kreeg ik gewoon last van mn strot toen ik op straat liep. Met dank aan die fucking smog. Is het nou werkelijk zo vreselijk om te proberen de uitstoot van die zooi te verminderen?
Veel dingen worden gewoon gemeten. dan kan je die metingen in twijfel trekken maar een erg sterk argument vind ik dat nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn geen objectieve bronnen
Die vervelende politici die streven naar een minder vervuilde wereld? Ja, dat zijn echt de grootste klootzakken die er bestaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn geen objectieve bronnen
[..]
Kijk, hier maak je gelukkig al een nuance. Je weet toch dat het klimaat om politieke redenen telkens wordt aangehaald?
Dat filmpje gaat ook over een betere wereld, alleen dan als je een beperkt bedrag hebt, wat 'we' hebben, wat prioriteit moet hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken. Maar ik zie eerlijk gezegd niet in wat er mis is met werken aan een betere wereld. Ik ben drie jaar geleden in Peking geweest en daar kreeg ik gewoon last van mn strot toen ik op straat liep. Met dank aan die fucking smog. Is het nou werkelijk zo vreselijk om te proberen de uitstoot van die zooi te verminderen?
Godsamme, weet ik veel. Er rijden miljoenen auto's rond in Peking en er staan tig fabrieken. Die zooi veroorzaakt smog. Als men de lucht aldaar schoner kan maken dan lijkt mij dat geweldig voor de mensen die daar wonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat het daarom om co2 of om andere stoffen? Je weet dat wij zo'n 30 jaar geleden zure regen hebben gehad?
Koos wees verdomme serieus, jij haalt co2 en en slechte stoffen door elkaar. Zoek eens op wat tastbaar en ontastbaar milieu isquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vervelende politici die streven naar een minder vervuilde wereld? Ja, dat zijn echt de grootste klootzakken die er bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |