Ik bedoel brandstof en peuken he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet eens buiten EU verband
Ja ik ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel brandstof en peuken he?
Mag je vinden, maar weet wel dat dat ongeveer net zo achterlijk is als religieus zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert vindt global heating ook onzin, want kijk maar naar buiten
En wij kunne pakjes sigaretten niet met 2 euro naar beneden doen, of brandstof met 50 cent verlagen?quote:
Welnee, dan moeten ze zelf aan de slag. Dat kan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alleen ambtenaren. Rechtse lijkenpikkers zouden het liefst al het werkend personeel eruit flikkeren. Dat idee krijg ik tenminste soms.
2010 was globaal gezien het warmste jaar ooit gemeten, nu al.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar weet wel dat dat ongeveer net zo achterlijk is als religieus zijn.
Nee want dan moet ik mijn stopsmoking counter bijstellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wij kunne pakjes sigaretten niet met 2 euro naar beneden doen, of brandstof met 50 cent verlagen?
Kleine aanrader: sla eens een boek open of lees eens een artikel in een serieus tijdschrift. Of denk jij dat de negentig procent van de academische wereld achterlijk is?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar weet wel dat dat ongeveer net zo achterlijk is als religieus zijn.
Nee, want dan schaden we de Duitse en Belgische economie.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wij kunne pakjes sigaretten niet met 2 euro naar beneden doen, of brandstof met 50 cent verlagen?
Het gaat in dat geval niet perse om winst in termen van geld. Alhoewel enige scepsis tegenover de EU op z'n plaats is geloof ik nog altijd graag dat het gezamenlijke spenderen van belastinggeld op Europees niveau een band schept met andere EU-leden waarvan we de vruchten kunnen plukken.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohjee, gaan we weer op de OVERHEID EN BELASTING = WINST++++ toer?![]()
Jullie zouden echt waardeloze ondernemers zijn.
Bij bepaalde werkgevers krijg ik soms het idee dat ze de citroen net zolang willen blijven uitknijpen tot er geen sap meer uit valt te krijgen (vreemde metafoor, maar goed)quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, dan moeten ze zelf aan de slag. Dat kan niet.
Geen idee, dat kan. Maar de IPCC meet de temperatuur niet, maar maakt een model dat er vanuit gaat dat de aarde opwarmt. Daarbij is het klimaat altijd onderhevig aan fluctuaties.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
2010 was globaal gezien het warmste jaar ooit gemeten, nu al.
En daar haal jij gewoon je schouders bij op?
Daar heb je 100 procent gelijk in, en nu?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij bepaalde werkgevers krijg ik soms het idee dat ze de citroen net zolang willen blijven uitknijpen tot er geen sap meer uit valt te krijgen (vreemde metafoor, maar goed)
Ik wilde even zeiken. Mag ik?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je 100 procent gelijk in, en nu?
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde even zeiken. Mag ik?
Er was eergisteren een demonstratie gepland tegen de opwarming van de aarde, echter is het afgezegd. Weet je waarom? Het was te koudquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hehe, het wordt eindelijk warm in huis.
Even zonder dollen, is het zo koud buiten in de bouw als je gewoon doorwerkt dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef betyar het volgende:
Collega's van mij hebben de afgelopen dagen gewoon buiten moeten werken.
Terwijl het niet mag. Maar de werkgever dreigde met woorden als : slechte tijd, geen werk, ontslagen de bouw trekt niet aan,je bent toch niet zo'n bond mannetje, bla bla bla.
Als ik daar stond had ik meteen mijn spullen gepakt naar huis gegaan en de bond gebeld. Teringlijer
.
Leuk dat dat globaal zo is, maar wat heb ik daar aan als ik het ijs van mijn ruiten moet krabben?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
2010 was globaal gezien het warmste jaar ooit gemeten, nu al.
Jij denkt werkelijk dat de opwarming van de aarde een fabeltje is omdat we een koude winter beleven? Ooit van je leven een grafiek gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er was eergisteren een demonstratie gepland tegen de opwarming van de aarde, echter is het afgezegd. Weet je waarom? Het was te koud
Collega's? Je was toch werkloos?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef betyar het volgende:
Collega's van mij hebben de afgelopen dagen gewoon buiten moeten werken.
Terwijl het niet mag. Maar de werkgever dreigde met woorden als : slechte tijd, geen werk, ontslagen de bouw trekt niet aan,je bent toch niet zo'n bond mannetje, bla bla bla.
Als ik daar stond had ik meteen mijn spullen gepakt naar huis gegaan en de bond gebeld. Teringlijer
.
Ok, ik heb het er nu voorstaan. Maar ik weet ook dat rechts deels verantwoordelijk is voor de eerste generatie gastarbeiders.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
Kijk nu even Nederland 2 php, dan kan je zien hoe rechtse kabinetten de eerste generatie Marrokanen binnenhaalden.
Ga maar eens heel de buiten staan met een gevoelstemperatuur van -14. Even de regels in de winter:quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even zonder dollen, is het zo koud buiten in de bouw als je gewoon doorwerkt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |