En krijgen ze ook een 20% langere of betere voorstelling?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoeven ze de komende jaren ook minder belasting te betalen vanwege lagere rentebetalingen van de staatsschuld?
Nee, het is ter compensatie van de 50% cut op cultuursubsidies waar die mensen voor gestemd hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En krijgen ze ook een 20% langere of betere voorstelling?
Je weet dat je nu discrimineert?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is ter compensatie van de 50% cut op cultuursubsidies waar die mensen voor gestemd hebben.
Het is toch wel ludiek?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat je nu discrimineert?
Ze kunnen er toch ook niets aan doen dat Paul Haenen niet grappig genoeg is om zonder subsidie de zaal vol te krijgen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is ter compensatie van de 50% cut op cultuursubsidies waar die mensen voor gestemd hebben.
Ik vind het niet meer dan terecht dat de mensen die vinden dat er prima zoveel op cultuur bezuinigd kan worden wat extra bij dragen. Ze willen die voorstelling toch zien kennelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, nu heb je daar plots wel problemen mee?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Subiside afschaffen. btw afschaffen, iedereen blij.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht dat de mensen die vinden dat er prima zoveel op cultuur bezuinigd kan worden wat extra bij dragen. Ze willen die voorstelling toch zien kennelijk.
Neeheequote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Subiside afschaffen. btw afschaffen, iedereen blij.
Laten we eerste de accijnzen afschaffen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht dat de mensen die vinden dat er prima zoveel op cultuur bezuinigd kan worden wat extra bij dragen. Ze willen die voorstelling toch zien kennelijk.
Dat kan niet eens buiten EU verbandquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we eerste de accijnzen afschaffen.
Oh oh oh! Mag ik em inkoppen?! We stappen uit de EU. Die stomme Unie kost ons alleen maar geld!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet eens buiten EU verband
En zo is het maar net..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh oh oh! Mag ik em inkoppen?! We stappen uit de EU. Die stomme Unie kost ons alleen maar geld!
Zelfs dat is niet waar, per saldo levert de EU ons nog steeds meer op dan het kost.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh oh oh! Mag ik em inkoppen?! We stappen uit de EU. Die stomme Unie kost ons alleen maar geld!
ssst, dat past niet in de doctrine!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet waar, per saldo levert de EU ons nog steeds meer op dan het kost.
Nietus, want Geert zegt dat de EU ons alleen maar geld kost!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet waar, per saldo levert de EU ons nog steeds meer op dan het kost.
Geert vindt global heating ook onzin, want kijk maar naar buitenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nietus, want Geert zegt dat de EU ons alleen maar geld kost!
Ik denk dat het gemiddeld weinig uit zal maken voor de cultuurmensen. Het zou echter enorme kosten en overhead schelen, maarja dan moeten een hele zwik ambtenaren weer iets anders gaan doen/voor zichzelf verzinnen.quote:
Daarom ben ik ook een loonslaaf en geen ondernemer.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohjee, gaan we weer op de OVERHEID EN BELASTING = WINST++++ toer?![]()
Jullie zouden echt waardeloze ondernemers zijn.
Mensen ontslaan, ook weer zo'n gezellige rechtse hobby.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddeld weinig uit zal maken voor de cultuurmensen. Het zou echter enorme kosten en overhead schelen, maarja dan moeten een hele zwik ambtenaren weer iets anders gaan doen/voor zichzelf verzinnen.
Ambtenaren ontslaan. Ja, graag, alle 1 miljoen aub.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen ontslaan, ook weer zo'n gezellige rechtse hobby.
Anarchiequote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ambtenaren ontslaan. Ja, graag, alle 1 miljoen aub.
Niet alleen ambtenaren. Rechtse lijkenpikkers zouden het liefst al het werkend personeel eruit flikkeren. Dat idee krijg ik tenminste soms.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ambtenaren ontslaan. Ja, graag, alle 1 miljoen aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |