quote:
Oh jullie tweequote:
Da's nog niks joh, ik heb het al wekenlang druk met 3 verschillende opdrachten door elkaar heen. Chaos-a-gogo!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie twee![]()
![]()
Ik ben trouwens echt ff megadruk op mn werk, als het goed is heb ik vanaf morgen weer meer tijd voor jullie![]()
![]()
Eindejaar, eindemaand nu, en het is sowieso debiel druk op de zaak op het momentquote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nog niks joh, ik heb het al wekenlang druk met 3 verschillende opdrachten door elkaar heen. Chaos-a-gogo!
Vooruit maar weerquote:Op woensdag 1 december 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie twee![]()
![]()
Ik ben trouwens echt ff megadruk op mn werk, als het goed is heb ik vanaf morgen weer meer tijd voor jullie![]()
![]()
Er zijn er TIG gemaakt, omdat het huis op papier het hele plein over is verhuisd. Dus zelfs als er een plattegrond uitlekt wil dat niet zeggen dat die ook klopt.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog steeds geen plattegrond van het Glazen Huis uitgelekt?
Dat was echt tof inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
Wat dat betreft was het in Groningen wel sneller bekend met de plattegrond, krijgt Eindhoven ook een webcam op het opbouwen van het glazen huis zoals Groningen vorig jaar had van rtvNoord
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
All i want for christmas is not to hear this song.
Frank Dane, van 538 gekomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze DJ. Wie is dit?
Lijkt precies op zo'n Q-Music presentator.
Qua stem lijkt ie iig precies op z'n broer...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze DJ. Wie is dit?
Lijkt precies op zo'n Q-Music presentator.
quote:1. Ede Staal - Het het nog nooit zo donker west
2. Pé Daalemmer & Rooie Rinus - Hoornseplas
3. Wia Buze - De roos
4.De Bende van Baflo Bill - Dreents liedtie (Steengrill'n op een hunebed)
5.Het Goede Doel - Vriendschap
Nog niet, maar Ede staat zeker op P1quote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef themauster het volgende:
Hans heb je al gestemd op Alle 50 goud van RTVNoord? Ik heb mijn lijstje net gemaakt:
[..]
En wie is zijn broer dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stem lijkt ie iig precies op z'n broer...
Death? To Lose My Life? Dat zijn iig de andere hitsch van hun.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is de plaat die je hoort van de White Lies onder het "3FM Presents... White Lies"? De eerste dus, dus niet Farewell To The Fairground...
Ik heb medelijden met Gerard! Wat moet hij nou?!quote:
Ahja, Death zal het wel zijn. Eens Youtuben.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Death? To Lose My Life? Dat zijn iig de andere hitsch van hun.
Ik heb zie geen andere achtergrondquote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Kan die klote achtergrond ook uit?! Super irritant.
Sneeuwbackgroundquote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Kan die klote achtergrond ook uit?! Super irritant.
Dat.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Basement Jaxx. Dit is na al die jaren nog steeds een heel vette plaat
.
Met de nadruk op Koudquote:Op woensdag 1 december 2010 12:39 schreef Sirolf het volgende:
Deze hoorde er natuurlijk ook nog bij op deze koude eerste decemberdag.
Mooi was dat weer jaquote:
Jensenquote:
Zonder wind valt het nog wel mee, maar met wind tegen heb ik zelfs moeite om te ademen...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Het is KOUD buiten. Wat een wind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIE LUCHT!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Het is KOUD buiten. Wat een wind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor zover mij bekend is niet... ik wilde dit wel opzetten i.s.m. de lokale omroep waar ik vrijwilliger ben... alleen we krijgen per 13 december een nieuwe naam en daar zit nu alle tijd in...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
Wat dat betreft was het in Groningen wel sneller bekend met de plattegrond, krijgt Eindhoven ook een webcam op het opbouwen van het glazen huis zoals Groningen vorig jaar had van rtvNoord
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeee een heerlijke verzameling geluiden.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeee een heerlijke verzameling geluiden.
GoedeMIDDAG!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
Lang niet hier geweest. Goedemiddag
Echt vreselijk inderdaad in de wind. Niet normaal meer!!! Uit de wind is het inderdaad nog wel te doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
Zonder wind valt het nog wel mee, maar met wind tegen heb ik zelfs moeite om te ademen...
En ik vind dat Blof ook niet zo slim is, om met dit weer WIJD OPEN te gaan staan...
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
Net ook ff buiten geweest. Fris idd.
Eigenlijk vind jij hem beter dan Domien??quote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens voor 't eerst Frank Dane gehoord, in 't weekend en als vervanger van Domien. Hij doet 't toch best leuk, beetje een 538-stem maar wel best grappig
Zie alleen mijn reacties normaal, maar de rest is voorzien van de foeilelijke achtergrond.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef alors het volgende:
Ik zie de posts van Hans en mezelf met normale achtergrond, de rest heeft zo'n sneeuwgeval
Nouja, Domien heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem (538-stem), maar ben (nog) geen fan van 'm.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij hem beter dan Domien??
Ik zie dat helemaal niet gelukkigquote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie alleen mijn reacties normaal, maar de rest is voorzien van de foeilelijke achtergrond.
Hij is niet beter dan Domien want hij begint zijn eigen en andermans grapjes te herhalen daar wordt je wel een beetje zat vanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij hem beter dan Domien??
quote:
Bezoek eens een optreden van hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Wat vind ik dit kattengejank van Tim Knol toch waardeloos. Grootste non-artiest van het jaar.
Waarom zou ik dat doen als ik het op de radio al niets vind?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bezoek eens een optreden van hem.
Een van de meest getalenteerde artiesten van NL. Als je een optreden van hem hebt meegemaakt (het liefst akoestisch) dan zul je dat ook wel vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het op de radio al niets vind?
Ik vind hem super goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Wat vind ik dit kattengejank van Tim Knol toch waardeloos. Grootste non-artiest van het jaar.
Maar hij zingt vals en met het meest irritante steenkolenaccent wat ik heb mogen aanschouwen. Z'n liedjes zijn goed, en het zal vast wel een aardige vent zijn, maar ik vind het niet om aan te horen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een van de meest getalenteerde artiesten van NL. Als je een optreden van hem hebt meegemaakt (het liefst akoestisch) dan zul je dat ook wel vinden.
Ik heb hem niet vals horen zingen, maar jij mag dat gerust vinden. Alleen in dit topic willen sommige nogal vaak dingen wat buiten hun smaak licht bestempelen als slecht/talentloos.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar hij zingt vals en met het meest irritante steenkolenaccent wat ik heb mogen aanschouwen. Z'n liedjes zijn goed, en het zal vast wel een aardige vent zijn, maar ik vind het niet om aan te horen.
Ik vind t ook niets.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Andersom geldt dat je in dit topique ook weer bepaalde artiesten haast goed móet vinden...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet vals horen zingen, maar jij mag dat gerust vinden. Alleen in dit topic willen sommige nogal vaak dingen wat buiten hun smaak licht bestempelen als slecht/talentloos.
Je moet niets, sommige kunnen gewoon niet zo goed voor zichzelf spreken.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andersom geldt dat je in dit topique ook weer bepaalde artiesten haast goed móeten vinden...
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet niets, sommige kunnen gewoon niet zo goed voor zichzelf spreken.
quote:Eindelijk. Heerlijk hakkuh middagje is gekomen! Breng je stem uit op jouw favoriete happy hardcore track!
4-Tune Fairytales - My little fantasy
Charlie Lownoise & Mental Theo - Next 2 Me
Dune - Ready to fly
Ik heb ook 4 tune gestemd staat nu op 30% en Dune op 56% dus gaat het niet meer redden denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb gestemd op 4 Tune Fairytales, maar dat gaat niet helpen haha.
Are U Ready To Fly is daarom ook prima.
Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.quote:
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.
Ja, die van Material Girl was wel lastig. Maar "Last night I dreamt of San Pedro" weet ik wel dankzij Idols 1.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Die van Madonna had ik ook fout en die eerste van die originelen wist ik ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Dat is inderdaad wel vervelendquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij is niet beter dan Domien want hij begint zijn eigen en andermans grapjes te herhalen daar wordt je wel een beetje zat van
Ben er ook nog niet echt fan van.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, Domien heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem (538-stem), maar ben (nog) geen fan van 'm.
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaanquote:
Vond hem tijdens zijn invalbeurt tijdens de Coen en Sander show eigenlijk best leuk. Maakte welquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaan
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt fan van.
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond hem tijdens zijn invalbeurt tijdens de Coen en Sander show eigenlijk best leuk. Maakte wel
leuke grapjes, enzo.
Michiel komt oorspronkelijk ook van 538 vandaan hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.
Het is dan ook bij te leren.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel komt oorspronkelijk ook van 538 vandaan hoor.
Toen ja, nu valt dat wel mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef alors het volgende:
Dat wist ik van CoenIk dacht al dat die van Sander niet waar zou zijn.
Moneygrabber
Ik had eigenlijk verwacht dat mensen hier wel enthousiast zouden zijn over Domien, weet niet waarom. Hij is ergens toch wel vergelijkbaar met Michiel.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt fan van.
Hoezo, het is toch nog steeds een goed nummer?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Sharid is wel een beetje dom he
Nu pas tweeten dat Rolling in de Deep van Adele een goed nummer is..
Dat is het probleem. Domien heeft geen eigen stijl. Hij is een mix van Gerard, Michiel en zijn andere radiohelden.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat mensen hier wel enthousiast zouden zijn over Domien, weet niet waarom. Hij is ergens toch wel vergelijkbaar met Michiel.
Ben ik het niet mee eens, daarbij geloof ik sowieso niet dat Domien ook maar iemand na zou willen doen. Als het al zo is is dat echt wel onbewust.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Domien heeft geen eigen stijl. Hij is een mix van Gerard, Michiel en zijn andere radiohelden.
Denk het wel, want vorig jaar wilde ik wel, maar geen kaartje gekochtquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze komen naar Nederland heGa je heen?
Tofquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel, want vorig jaar wilde ik wel, maar geen kaartje gekocht
Frankquote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef miieejj het volgende:
http://giel.vara.nl/Video(...)3d8e53583935f5581f79
![]()
met frank dane![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef miieejj het volgende:
ik ga morgen avond naar utrecht, naar een musical, maar het schijnt dat het weer slecht iszouden jullie dan gewoon gaan ??
Wat maakt het uit wat voor weer het is ?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef miieejj het volgende:
ik ga morgen avond naar utrecht, naar een musical, maar het schijnt dat het weer slecht iszouden jullie dan gewoon gaan ??
queen musical, is die ook kut ?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat voor weer het is ?
Musicals blijven toch kut.![]()
we gaan ook met de trein, maar we moeten eerst naar de trein gaan..dus met de autoquote:Op woensdag 1 december 2010 17:46 schreef alors het volgende:
Ik zou gewoon even goed naar de weersverwachting kijken en waarschuwing van de anwb. Kun je anders niet met de trein?
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:52 schreef alors het volgende:
Wie zingt er nog meer mee, ken em nog helemaal uit mijn hoofd![]()
welke vrouw?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, die vrouw was vanochtend bij Edwin Evers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat moet ook aangevraagd worden in het glazen huisquote:
mt5 ???quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
Ik slinger ff Eminem - Lose Yourself aan tijdens de MT5.
Zeer goed bezig! Die plaat kwam vandaag nog even langs bij mij @ MP3FM. Wat een trackquote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
Ik slinger ff Eminem - Lose Yourself aan tijdens de MT5.
Ja, daar de origineel van. Die's goed, deze versie was middelmatig/verkrachtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik bedoelde die happy hardcore hè?
Ja true maar alsnog wel cool. Hoe heet die ook alweerrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja, daar de origineel van. Die's goed, deze versie was middelmatig/verkracht
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik last van mijn keel heb. Maar wel echt heet dan anders is het goorrr
Ik vind 'm maar irritant...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
Oh wat leuk, een sneeuwvlokjes-achtergrond layout.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die lompe kut van dat nog lompere Oh Oh Cherso heeft dus gewoon Stars van CL&MT verkracht.
*start lachband*quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef miieejj het volgende:
doet michiel veenstra mee met sterren dansen op het ijs op sbs6 ?????
Ah dankje.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die lompe kut van dat nog lompere Oh Oh Cherso heeft dus gewoon Stars van CL&MT verkracht.
Het zou pas leuker zijn als Sterretje mee zou doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef miieejj het volgende:
doet michiel veenstra mee met sterren dansen op het ijs op sbs6 ?????
RTL Boulevardquote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
sirieus.. dat zei albert verlinde net
Zie het nu pasquote:
Was Kim Feenstraquote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
sirieus.. dat zei albert verlinde net
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
Tijdens het wachten op Lady GaGa werd in de Ahoy' een Best of Michael Jackson cd gedraaid. 'Beat it' kwam op en ik heb het voor elkaar gekregen om voor eeuwig het nummer te verpesten voor m'n omstanders door 'Beat it' te vervangen door 'Bieber'.
Zelfde postuur ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
feenstra . veenstra. .. het lijkt op me kaar..
quote:
Ah, dus Michiel heeft ook meegedaan aan Expeditie Robinson en Hollands Next Top Model?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
feenstra . veenstra. .. het lijkt op me kaar..
Zij ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
haha ik kan hem meezingen maar ik weet de titel niet
YES !quote:Zondag loopt het kwik op naar 5 graden en gaat het regenen. Ook 's nachts wordt het dan minder koud.
Ein-de-lijk !!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je weer heerlijk in je blote reet buiten rondjes rennen Hansie!
Dat is wel zwaar minder, maar 5 graden. Lijkt wel zomer!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die regen beter vinden dan kou
is idd veel beter jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar minder, maar 5 graden. Lijkt wel zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |