quote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt fan van.
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond hem tijdens zijn invalbeurt tijdens de Coen en Sander show eigenlijk best leuk. Maakte wel
leuke grapjes, enzo.
Michiel komt oorspronkelijk ook van 538 vandaan hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.
Het is dan ook bij te leren.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel komt oorspronkelijk ook van 538 vandaan hoor.
Toen ja, nu valt dat wel mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij amper verstand van muziek heeft. Maar dat krijg je als je bij 538 hebt gezeten.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef alors het volgende:
Dat wist ik van CoenIk dacht al dat die van Sander niet waar zou zijn.
Moneygrabber
Ik had eigenlijk verwacht dat mensen hier wel enthousiast zouden zijn over Domien, weet niet waarom. Hij is ergens toch wel vergelijkbaar met Michiel.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt fan van.
Hoezo, het is toch nog steeds een goed nummer?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Sharid is wel een beetje dom he
Nu pas tweeten dat Rolling in de Deep van Adele een goed nummer is..
Dat is het probleem. Domien heeft geen eigen stijl. Hij is een mix van Gerard, Michiel en zijn andere radiohelden.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat mensen hier wel enthousiast zouden zijn over Domien, weet niet waarom. Hij is ergens toch wel vergelijkbaar met Michiel.
Ben ik het niet mee eens, daarbij geloof ik sowieso niet dat Domien ook maar iemand na zou willen doen. Als het al zo is is dat echt wel onbewust.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Domien heeft geen eigen stijl. Hij is een mix van Gerard, Michiel en zijn andere radiohelden.
Denk het wel, want vorig jaar wilde ik wel, maar geen kaartje gekochtquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze komen naar Nederland heGa je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |