Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.quote:
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.
Ja, die van Material Girl was wel lastig. Maar "Last night I dreamt of San Pedro" weet ik wel dankzij Idols 1.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Die van Madonna had ik ook fout en die eerste van die originelen wist ik ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Dat is inderdaad wel vervelendquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij is niet beter dan Domien want hij begint zijn eigen en andermans grapjes te herhalen daar wordt je wel een beetje zat van
Ben er ook nog niet echt fan van.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, Domien heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem (538-stem), maar ben (nog) geen fan van 'm.
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaanquote:
Vond hem tijdens zijn invalbeurt tijdens de Coen en Sander show eigenlijk best leuk. Maakte welquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |