Zie alleen mijn reacties normaal, maar de rest is voorzien van de foeilelijke achtergrond.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef alors het volgende:
Ik zie de posts van Hans en mezelf met normale achtergrond, de rest heeft zo'n sneeuwgeval
Nouja, Domien heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem (538-stem), maar ben (nog) geen fan van 'm.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij hem beter dan Domien??
Ik zie dat helemaal niet gelukkigquote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie alleen mijn reacties normaal, maar de rest is voorzien van de foeilelijke achtergrond.
Hij is niet beter dan Domien want hij begint zijn eigen en andermans grapjes te herhalen daar wordt je wel een beetje zat vanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk vind jij hem beter dan Domien??
quote:
Bezoek eens een optreden van hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Wat vind ik dit kattengejank van Tim Knol toch waardeloos. Grootste non-artiest van het jaar.
Waarom zou ik dat doen als ik het op de radio al niets vind?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bezoek eens een optreden van hem.
Een van de meest getalenteerde artiesten van NL. Als je een optreden van hem hebt meegemaakt (het liefst akoestisch) dan zul je dat ook wel vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het op de radio al niets vind?
Ik vind hem super goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Wat vind ik dit kattengejank van Tim Knol toch waardeloos. Grootste non-artiest van het jaar.
Maar hij zingt vals en met het meest irritante steenkolenaccent wat ik heb mogen aanschouwen. Z'n liedjes zijn goed, en het zal vast wel een aardige vent zijn, maar ik vind het niet om aan te horen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een van de meest getalenteerde artiesten van NL. Als je een optreden van hem hebt meegemaakt (het liefst akoestisch) dan zul je dat ook wel vinden.
Ik heb hem niet vals horen zingen, maar jij mag dat gerust vinden. Alleen in dit topic willen sommige nogal vaak dingen wat buiten hun smaak licht bestempelen als slecht/talentloos.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar hij zingt vals en met het meest irritante steenkolenaccent wat ik heb mogen aanschouwen. Z'n liedjes zijn goed, en het zal vast wel een aardige vent zijn, maar ik vind het niet om aan te horen.
Ik vind t ook niets.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Andersom geldt dat je in dit topique ook weer bepaalde artiesten haast goed móet vinden...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet vals horen zingen, maar jij mag dat gerust vinden. Alleen in dit topic willen sommige nogal vaak dingen wat buiten hun smaak licht bestempelen als slecht/talentloos.
Je moet niets, sommige kunnen gewoon niet zo goed voor zichzelf spreken.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andersom geldt dat je in dit topique ook weer bepaalde artiesten haast goed móeten vinden...
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet niets, sommige kunnen gewoon niet zo goed voor zichzelf spreken.
quote:Eindelijk. Heerlijk hakkuh middagje is gekomen! Breng je stem uit op jouw favoriete happy hardcore track!
4-Tune Fairytales - My little fantasy
Charlie Lownoise & Mental Theo - Next 2 Me
Dune - Ready to fly
Ik heb ook 4 tune gestemd staat nu op 30% en Dune op 56% dus gaat het niet meer redden denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb gestemd op 4 Tune Fairytales, maar dat gaat niet helpen haha.
Are U Ready To Fly is daarom ook prima.
Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.quote:
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mag ook wel op de 5de dag, maar alsnog vond ik 't niet superlastig ofzo.
Ja, die van Material Girl was wel lastig. Maar "Last night I dreamt of San Pedro" weet ik wel dankzij Idols 1.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Die van Madonna had ik ook fout en die eerste van die originelen wist ik ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist de originelen niet. Had dan wel Diana Ross gegokt, geen idee waarom, maar wist het niet. En die lyrics van Madonna vind ik ook geen eitje.
Dat is inderdaad wel vervelendquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij is niet beter dan Domien want hij begint zijn eigen en andermans grapjes te herhalen daar wordt je wel een beetje zat van
Ben er ook nog niet echt fan van.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, Domien heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem (538-stem), maar ben (nog) geen fan van 'm.
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaanquote:
Vond hem tijdens zijn invalbeurt tijdens de Coen en Sander show eigenlijk best leuk. Maakte welquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gemerkt, maar ik heb gisteren ook niet geluisterd. Vind hem wel wat spontaner en losser met bijvoorbeeld bellers omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |