quote:
Oh jullie tweequote:
Da's nog niks joh, ik heb het al wekenlang druk met 3 verschillende opdrachten door elkaar heen. Chaos-a-gogo!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie twee![]()
![]()
Ik ben trouwens echt ff megadruk op mn werk, als het goed is heb ik vanaf morgen weer meer tijd voor jullie![]()
![]()
Eindejaar, eindemaand nu, en het is sowieso debiel druk op de zaak op het momentquote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nog niks joh, ik heb het al wekenlang druk met 3 verschillende opdrachten door elkaar heen. Chaos-a-gogo!
Vooruit maar weerquote:Op woensdag 1 december 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie twee![]()
![]()
Ik ben trouwens echt ff megadruk op mn werk, als het goed is heb ik vanaf morgen weer meer tijd voor jullie![]()
![]()
Er zijn er TIG gemaakt, omdat het huis op papier het hele plein over is verhuisd. Dus zelfs als er een plattegrond uitlekt wil dat niet zeggen dat die ook klopt.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog steeds geen plattegrond van het Glazen Huis uitgelekt?
Dat was echt tof inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
Wat dat betreft was het in Groningen wel sneller bekend met de plattegrond, krijgt Eindhoven ook een webcam op het opbouwen van het glazen huis zoals Groningen vorig jaar had van rtvNoord
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
All i want for christmas is not to hear this song.
Frank Dane, van 538 gekomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze DJ. Wie is dit?
Lijkt precies op zo'n Q-Music presentator.
Qua stem lijkt ie iig precies op z'n broer...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een waardeloze DJ. Wie is dit?
Lijkt precies op zo'n Q-Music presentator.
quote:1. Ede Staal - Het het nog nooit zo donker west
2. Pé Daalemmer & Rooie Rinus - Hoornseplas
3. Wia Buze - De roos
4.De Bende van Baflo Bill - Dreents liedtie (Steengrill'n op een hunebed)
5.Het Goede Doel - Vriendschap
Nog niet, maar Ede staat zeker op P1quote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef themauster het volgende:
Hans heb je al gestemd op Alle 50 goud van RTVNoord? Ik heb mijn lijstje net gemaakt:
[..]
En wie is zijn broer dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stem lijkt ie iig precies op z'n broer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |