SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Wat is er in Heerlen dan voor je te beleven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Kennen ze een patatje oorlog in Limburg of heet dat friet oorlog (dit is essentieel want ik wil misschien naar Heerlen gaan verhuizen en ik kom uit Drenthe).
Licht eraan in welke wijk van Heerlen je het besteld, centrum kennen ze het wel. In Molenberg slaan ze je op je bek als je een patatje oorlog besteld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Kennen ze een patatje oorlog in Limburg of heet dat friet oorlog (dit is essentieel want ik wil misschien naar Heerlen gaan verhuizen en ik kom uit Drenthe).
De enige opleiding in Netwerk Design (Naja in Rotterdam is er ook 1 maar Limburg is nog beter dan het westenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er in Heerlen dan voor je te beleven.
Friet oorlog kennen ze zeker hier, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Oh dat klinkt gezellig misschien toch maar niet naar limburg gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef huize het volgende:
[..]
Licht eraan in welke wijk van Heerlen je het besteld, centrum kennen ze het wel. In Molenberg slaan ze je op je bek als je een patatje oorlog besteld.
Ow en het is friet!
Arme jij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef sproetjes het volgende:
truste!
ik hoorde het ja, dat het nog kouder zou worden
Nog kamer overquote:Op woensdag 1 december 2010 00:01 schreef huize het volgende:
Heerlen is een leuke stad! Woon er nu al meer dan 10 jaar en het bevalt nog altijd.
Dat klopt. Heb in n duister verleden nog eens onderzoek gedaan naar het vestigingsklimaat rondom Heerlen en op het gebied van ict lopen die wel redelijk vooruit. Bv. ook gratis wifi in de stad daardoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enige opleiding in Netwerk Design (Naja in Rotterdam is er ook 1 maar Limburg is nog beter dan het westen![]()
Haha zit te kijken maar heb nog niet veel gevonden, weet trouwens ook niet waar ik moet zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:04 schreef huize het volgende:
Ja is wel heel klein en belachelijke hoge huur en je moet het hele huis poetsen en de koelkast vullen.
Toilet gebruik is een euro per keer.
Maar er zijn zat kamers in Heerlen te vinden.
Nee man, allemaal vriendelijke mensen daar..quote:Op woensdag 1 december 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Is wel eng om helemaal naar het zuiden des lands te verhuizen.
Houd ik je aanquote:Op woensdag 1 december 2010 00:11 schreef huize het volgende:
stel je niet aan
Ik ga wel een biertje met je doen
Mijn vriendin heeft tieten, neem ik die wel mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:14 schreef huize het volgende:
OW wacht je hebt geen tieten!
geintje bier drinken doe ik ook wel met gozers
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef huize het volgende:
Hoi Jong
heb je toegevoegd op de ps3 zag het berichtje vanmiddag.
Ik heb geen man suit nodig. enzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:14 schreef sproetjes het volgende:
geef maar gewoon toe dat je stiekem gewoon lepeltje lepeltje met em wil liggen
of is het weer een gevalletje van
"it puts the lotion on its skin" ?
Ik heb er een half jaar stage gelopen en ga er wellicht werken. Valt allemaal wel mee daar. Denk dat de verschillen niet enorm zijn als je n gezonde afkeer tegen de randstas hebtquote:Op woensdag 1 december 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Is wel eng om helemaal naar het zuiden des lands te verhuizen.
Prima toch, het is dan ook geen Randstad hèquote:Op woensdag 1 december 2010 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kamers zijn trouwens niet duur
Hoe oud ben je/muziekstijl kan ik je meteen kroegtips geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft tieten, neem ik die wel mee.
Haha en dat heb ikquote:Op woensdag 1 december 2010 00:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar stage gelopen en ga er wellicht werken. Valt allemaal wel mee daar. Denk dat de verschillen niet enorm zijn als je n gezonde afkeer tegen de randstas hebt
En ze hebben daar ook goed bierquote:Op woensdag 1 december 2010 00:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Prima toch, het is dan ook geen Randstad hè
22, en ik houd van goede muziek. Dus geen R&B en Hardcore. (Wel Happy Hardcore somsquote:Op woensdag 1 december 2010 00:16 schreef huize het volgende:
[..]
Hoe oud ben je/muziekstijl kan ik je meteen kroegtips geven.
Dan zul je Bracke , de irish pub, de klinker en wellicht pelt wel leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha en dat heb ikIk voel me zo niet thuis in het westen
Dan loop ik als een schaap tussen de wolven
[..]
En ze hebben daar ook goed bier
[..]
22, en ik houd van goede muziek. Dus geen R&B en Hardcore. (Wel Happy Hardcore soms)
Maar voornamelijk Bob Dylan, Johnny Cash en Postal Service (Ben Gibbard)
Op dat marktje in Nieuwenhagen?, kan ook net Landgraaf zijn, bij SVM in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef huize het volgende:
Landgraaf heb ik gewerkt ooit heh. Ow en hoe heet die kroeg ook alweer.....argh
Poe die eigenaar ken ik niet, ken wel die van de toeter en hazus.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:22 schreef huize het volgende:
Was indd op zo een markt die eigenaar heeft ook naar huis in Heerlen.
heh johnnyquote:Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Poe die eigenaar ken ik niet, ken wel die van de toeter en hazus.
Ja die bedoel ikquote:Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou, tot zover mijn plan om vandaag op tijd naar huis te gaan.Het is bijna half 7.
Kroegen in Landgraaf?
Ik ken alleen Las Vegas op het SUNplein maar daar is DutchErrorist minimaal 6 jaar te oud voor...
Welkom!..quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha en dat heb ikIk voel me zo niet thuis in het westen
Dan loop ik als een schaap tussen de wolven
En ze hebben daar ook goed bier
22, en ik houd van goede muziek. Dus geen R&B en Hardcore. (Wel Happy Hardcore soms)
Maar voornamelijk Bob Dylan, Johnny Cash en Postal Service (Ben Gibbard)
neuh, tis meer dat ik voor patat ben ipv friet.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:37 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
neuh, tis meer dat ik voor patat ben ipv friet.
friet is van die dunne gefrituurde aardapeldingen, wat je bij de mac haalt. (vind ik dan)
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef huize het volgende:
Wakker worden met tieten in mn gezicht![]()
But the stones will do.
1-0quote:Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef huize het volgende:
Wakker worden met tieten in mn gezicht![]()
But the stones will do.
Uitslapen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef sproetjes het volgende:
goeiemorge
net uit bed
net optijd voor solar tickets overigens
Sneeuwvlokjesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef sproetjes het volgende:
edit: wat is dat met die sneeuwvlokjes soms achter sommige berichten? mis ik weer iets?
Bij mij is het juist tegenovergesteld. Heb eindelijk 'n beetje mijn draai gevonden in de analyses. Nu even 'n aantal scenario's laten lopen en dan eens kijken of ik 'n mooi voorspellend model kan maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef huize het volgende:
Had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Zoveel storingen op het werk op andere afdelingen dat ik niet vooruit kan. Bagger maja morgen dan maar wat langer werken.
Met wegrijden hier ga ik dat ook nog meemaken. Kan ook een stukje omrijden, maar het toch proberen is natuurlijk veel leukerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:46 schreef huize het volgende:
Kwam bijna niet weg bij mn moeder, denk even kopje koffie te doen. Straat is nogal steil hehe.
quote:
Volgens mij moet ik mijn auto bijverzekeren als ik naar Weert ga.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Thuis. En weer een ongeluk voor de deur. Weert
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef solaire het volgende:
trouwens in de OP heeft Limburg 11 miljoen inwoners hoe moet ik dat aanpassen?
Ach schat. Dat komt wel goed vrijdag. Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mijn auto bijverzekeren als ik naar Weert ga.
Als ik niet crash dan staat dat ding wel in brand.
Die heb ik zelfs live gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach schat. Dat komt wel goed vrijdag. Speciaal voor jou:
Ons nummerquote:Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs live gezien
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook uitermate geschikt als openingsdans als we getrouwd zijn.
Pfffffff, weer terug, Koude handen, koude oren, koude kloten..quote:
Want je hebt ze al een geproefd?quote:
welnee helemaal nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Maar dat wordt als arrogant gezien.
Boh wat is Brandon Flowers toch oud geworden.quote:
quote:ROERMOND - De Roertunnel in de A73 bij Roermond in zuidelijke richting is woensdagmiddag afgesloten wegens ijsvorming. Dat maakte de ANWB rond kwart voor drie bekend.
© ANP
De politie bevestigt dat er sprake is van een afsluiting wegens gladheid.
Volgens de ANWB is er bij de tunnelbuis water omhoog gekomen en bevroren. Het verkeer kan vlak voor de tunnel uitwijken naar Roermond.
Hij is dan ook geen neger.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan er geen natte goot van krijgen.
[..]
Om even iets te verduidelijken. Het is niet dat ik geen natte goot van een blanke vent kan krijgen; het is alleen zo dat ik negers over het algemeen aantrekkelijker acht. Dus.quote:
ik zeg: Doen!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef sproetjes het volgende:
ik wil naar disturbed morgen! harde muziek
mee schreeuwen
quote:
Mannen horen niet schattig te zijn, sorry. Mannen horen stoer te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Qua natte goot () heb ik ook liever een echte man, maar hij was wel schattig en nu is hij gewoon lelijk. Op mijn zestiende had ik hem waarschijnlijk geweldig gevonden.
Of op zijn minst baardgroei te hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef huize het volgende:
Mannen horen beren te vangen met de blote handen
Liever schattig (jonge Brandon Flowers) dan lelijk (oude Brandon Flowers).quote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mannen horen niet schattig te zijn, sorry. Mannen horen stoer te zijn.
Oh no. We've got a situation.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foto van mij en mijn bro
[ afbeelding ]
Ach. In het donker hoef je toch niet tegen de kop aan te kijken. Dan is het gewoon erop zitten en bouncen voor het vaderland.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Liever schattig (jonge Brandon Flowers) dan lelijk (oude Brandon Flowers).
Ik niet, moet nog beginnen met mijn manuele therapie.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even mijn tijd uitzitten en dan naar huis. Vanmorgen heel wat klaargekregen wel
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik niet, moet nog beginnen met mijn manuele therapie.
whaevahquote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef huize het volgende:
Het is Therapy? inclusief de questionmark ja!
In dat geval, doe mij deze maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. In het donker hoef je toch niet tegen de kop aan te kijken. Dan is het gewoon erop zitten en bouncen voor het vaderland.
Is idd een plork. Ik vind kleine mannen sowieso altijd een turn off.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In dat geval, doe mij deze maar.
[ afbeelding ]
Maar dan met tattoo:
[ afbeelding ]
Beetje een plork wel.
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet nog beginnen met werken maar ik heb geen zin, valt het op?
Hij is 1m90. Lang en donker.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is idd een plork. Ik vind kleine mannen sowieso altijd een turn off.
En je kunt em bewerken met een strap -on!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij is 1m90. Lang en donker.En hij speelt gitaar.
Ok, ik ga nu echt maar eens werken.
pics.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
tattoo's
wil nog steeds mn heup tatt laten uitbreiden.. maarjageld
gelukkig is mn rug onderhand vol nu
Gitaar is geen turn on. 1.90 echter wel. Maar ja. Ik zou deze geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij is 1m90. Lang en donker.En hij speelt gitaar.
Ok, ik ga nu echt maar eens werken.
Ik denk dat het begin te snappen. Tony heeft goede boobs. Toch wel een A cupje.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef sproetjes het volgende:
Tony
Grrr geen disturbed voor mij. Hij moet werken
Te slecht. Ik kan het die kerel niet verwijten, die weet er voor hem toch weer mooi het maximale uit te halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef friekin_ het volgende:
Speciaal voor Sproetjes en Zilver. Het is maar waar je een natte kut van krijgt
Lekker jatwerk ook
Ik duim. Beunhaas gevonden?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef huize het volgende:
Even met zn allen duimen ik hoor dadelijk wat de schade me gaat kosten aan de auto.
Ja ik had het laatst ook al eens geprobeerd, maar toen nog even niet het juiste moment.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef huize het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer stoppen..na al het gestress de laatste tijd weer begonnen walg er stiekem van.
Lekker nummerquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef huize het volgende:
Ergste is dat ik gewoon iets van 8 jaar rookvrij was
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed juist, nu allemaal volhouden!
(Ik wou eigenlijktypen maar da's niet zo gepast.
)
Wat heb je voor schade?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef huize het volgende:
Kameraad belde net dat die onderweg was. PLEASE laat het niet te duur zijn
Ik duim!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef huize het volgende:
Kameraad belde net dat die onderweg was. PLEASE laat het niet te duur zijn
Dat is misschien ook handiger, dan kun je tijdens de kerst nog even zondigen. Maar aan de andere kant, vandaag is de eerste dag van de rest van je leven!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel vroege "goede voornemens" hier. Normaal worden die zo rond het nieuwe jaar gemaakt.
Nu is het tijd voorwarmte
![]()
Ik kom het volgende topic wel weer 'n keertje kijken dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Ivo1986 het volgende:
TT voor het volgend topic, Limburg stopt met roken
Rookte een big box marlboro per dag, soms meer, maar om geld te besparen doe ik het niet voor. Mn gezondheid is me meer waardquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een hoop rokers hier trouwens...
Geen wonder dat Limburgers gemiddeld minder oud worden.
Zwakke...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik hou het telkens maar 3 dagen ofzo vol als ik wil stoppen
Sigaretten zijn op en geen zin om nieuwe te kopen dus zo gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lekker nummer
Ik 5 jaar tussendoor![]()
Waarom is iedereen vandaag gestopt of lijkt dat maar zo ?
Wat klinkt dat toch lelijk eigenlijk hequote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha bij The look of love zijn ze in Geleen(staat toevallig op
)
Ik dacht al.. wat een accentje haha
Ik ben ook van Geleen, maar woon nu 3 jaar in midden-limburg (herkenbosch en roermond) en als je dat inderdaad hoort hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch lelijk eigenlijk he
pics or it dident happen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaa krijg me toch een shootfoto binnen
Lijk net zo'n kakkerige italiaanse
morgenquote:
Wat verdien je daar zoal mee, ik neem aan dat je niet voor niks voor zo'n lens gaat staan, toch!?..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaa krijg me toch een shootfoto binnen
Lijk net zo'n kakkerige italiaanse
Hier sneeuw het nog steedsquote:
Ik sta inmiddels in de file.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Komt me toch een pak sneeuw uit de lucht hier nu, ik ben zo een ingesneeuwde Tassie
In verhouding heb ik toch echt gewonnenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:37 schreef Kn0x het volgende:
WOOEEEHHOOOOEEE! 2 uur en 15 minuten over een rit van 30 minuten. Wat een baas ben ik toch!
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:37 schreef Kn0x het volgende:
WOOEEEHHOOOOEEE! 2 uur en 15 minuten over een rit van 30 minuten. Wat een baas ben ik toch!
Amstenrade -Brunssumquote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Welk traject?
Ik heb anderhalf uur gedaan over een ritje van 20 minuten. Onderweg nog 3 anderen opgepikt die in de koud op de bus stonden te wachten, dus het was best gezellig in de auto
De binnenwegen zijn een stuk slechter te doen (vanochtend althans) dan de snelwegenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef sproetjes het volgende:
nog geen last gehad van t w eerhier zijn de wegen overal vrij
en ik hoop dat ik morgen ochtend om 5.50 al t verkeer voor benga toch niet over de snelweg
Bij mijn broer reden de treinen eerder deze week helemaal niet 's morgens.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef limbolandjgirl het volgende:
En weer een lange schooldag achter de rug!
Nu hopen dat ik niet val op weg naar het station. xD
En dan richting huis met de tsjoektsjoek.. Hopen dat hij nu WEL op tijd rijdt... En niet zoals vanmorgen.
*zucht*
Ja het is nog steeds kei gezelligquote:Op donderdag 2 december 2010 13:22 schreef sproetjes het volgende:
ben je nog steeds helemaal enthousiast over je baantje chick?
5 ploegen? Ik ga om 23 uur mn tweede nacht in en dan lekker weekend tot en met maandagquote:Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef nattermann het volgende:
MiddagIk ga maar weer eens werken tot 23uur.
Doe mij ook maar weekend.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
5 ploegen? Ik ga om 23 uur mn tweede nacht in en dan lekker weekend tot en met maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |