Te slecht. Ik kan het die kerel niet verwijten, die weet er voor hem toch weer mooi het maximale uit te halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef friekin_ het volgende:
Speciaal voor Sproetjes en Zilver. Het is maar waar je een natte kut van krijgt
Lekker jatwerk ook
Ik duim. Beunhaas gevonden?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef huize het volgende:
Even met zn allen duimen ik hoor dadelijk wat de schade me gaat kosten aan de auto.
Ja ik had het laatst ook al eens geprobeerd, maar toen nog even niet het juiste moment.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef huize het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer stoppen..na al het gestress de laatste tijd weer begonnen walg er stiekem van.
Lekker nummerquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef huize het volgende:
Ergste is dat ik gewoon iets van 8 jaar rookvrij was
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed juist, nu allemaal volhouden!
(Ik wou eigenlijktypen maar da's niet zo gepast.
)
Wat heb je voor schade?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef huize het volgende:
Kameraad belde net dat die onderweg was. PLEASE laat het niet te duur zijn
Ik duim!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef huize het volgende:
Kameraad belde net dat die onderweg was. PLEASE laat het niet te duur zijn
Dat is misschien ook handiger, dan kun je tijdens de kerst nog even zondigen. Maar aan de andere kant, vandaag is de eerste dag van de rest van je leven!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel vroege "goede voornemens" hier. Normaal worden die zo rond het nieuwe jaar gemaakt.
Nu is het tijd voorwarmte
![]()
Ik kom het volgende topic wel weer 'n keertje kijken dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Ivo1986 het volgende:
TT voor het volgend topic, Limburg stopt met roken
Rookte een big box marlboro per dag, soms meer, maar om geld te besparen doe ik het niet voor. Mn gezondheid is me meer waardquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een hoop rokers hier trouwens...
Geen wonder dat Limburgers gemiddeld minder oud worden.
Zwakke...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
Ik hou het telkens maar 3 dagen ofzo vol als ik wil stoppen
Sigaretten zijn op en geen zin om nieuwe te kopen dus zo gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lekker nummer
Ik 5 jaar tussendoor![]()
Waarom is iedereen vandaag gestopt of lijkt dat maar zo ?
Wat klinkt dat toch lelijk eigenlijk hequote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha bij The look of love zijn ze in Geleen(staat toevallig op
)
Ik dacht al.. wat een accentje haha
Ik ben ook van Geleen, maar woon nu 3 jaar in midden-limburg (herkenbosch en roermond) en als je dat inderdaad hoort hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch lelijk eigenlijk he
pics or it dident happen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaa krijg me toch een shootfoto binnen
Lijk net zo'n kakkerige italiaanse
morgenquote:
Wat verdien je daar zoal mee, ik neem aan dat je niet voor niks voor zo'n lens gaat staan, toch!?..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaa krijg me toch een shootfoto binnen
Lijk net zo'n kakkerige italiaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |