Liever schattig (jonge Brandon Flowers) dan lelijk (oude Brandon Flowers).quote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mannen horen niet schattig te zijn, sorry. Mannen horen stoer te zijn.
Oh no. We've got a situation.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foto van mij en mijn bro
[ afbeelding ]
Ach. In het donker hoef je toch niet tegen de kop aan te kijken. Dan is het gewoon erop zitten en bouncen voor het vaderland.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Liever schattig (jonge Brandon Flowers) dan lelijk (oude Brandon Flowers).
Ik niet, moet nog beginnen met mijn manuele therapie.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even mijn tijd uitzitten en dan naar huis. Vanmorgen heel wat klaargekregen wel
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik niet, moet nog beginnen met mijn manuele therapie.
whaevahquote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef huize het volgende:
Het is Therapy? inclusief de questionmark ja!
In dat geval, doe mij deze maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. In het donker hoef je toch niet tegen de kop aan te kijken. Dan is het gewoon erop zitten en bouncen voor het vaderland.
Is idd een plork. Ik vind kleine mannen sowieso altijd een turn off.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In dat geval, doe mij deze maar.
[ afbeelding ]
Maar dan met tattoo:
[ afbeelding ]
Beetje een plork wel.
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet nog beginnen met werken maar ik heb geen zin, valt het op?
Hij is 1m90. Lang en donker.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is idd een plork. Ik vind kleine mannen sowieso altijd een turn off.
En je kunt em bewerken met een strap -on!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij is 1m90. Lang en donker.En hij speelt gitaar.
Ok, ik ga nu echt maar eens werken.
pics.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
tattoo's
wil nog steeds mn heup tatt laten uitbreiden.. maarjageld
gelukkig is mn rug onderhand vol nu
Gitaar is geen turn on. 1.90 echter wel. Maar ja. Ik zou deze geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij is 1m90. Lang en donker.En hij speelt gitaar.
Ok, ik ga nu echt maar eens werken.
Ik denk dat het begin te snappen. Tony heeft goede boobs. Toch wel een A cupje.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef sproetjes het volgende:
Tony
Grrr geen disturbed voor mij. Hij moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |