Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook uitermate geschikt als openingsdans als we getrouwd zijn.
Pfffffff, weer terug, Koude handen, koude oren, koude kloten..quote:
Want je hebt ze al een geproefd?quote:
welnee helemaal nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Maar dat wordt als arrogant gezien.
Boh wat is Brandon Flowers toch oud geworden.quote:
quote:ROERMOND - De Roertunnel in de A73 bij Roermond in zuidelijke richting is woensdagmiddag afgesloten wegens ijsvorming. Dat maakte de ANWB rond kwart voor drie bekend.
© ANP
De politie bevestigt dat er sprake is van een afsluiting wegens gladheid.
Volgens de ANWB is er bij de tunnelbuis water omhoog gekomen en bevroren. Het verkeer kan vlak voor de tunnel uitwijken naar Roermond.
Hij is dan ook geen neger.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan er geen natte goot van krijgen.
[..]
Om even iets te verduidelijken. Het is niet dat ik geen natte goot van een blanke vent kan krijgen; het is alleen zo dat ik negers over het algemeen aantrekkelijker acht. Dus.quote:
ik zeg: Doen!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef sproetjes het volgende:
ik wil naar disturbed morgen! harde muziek
mee schreeuwen
quote:
Mannen horen niet schattig te zijn, sorry. Mannen horen stoer te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Qua natte goot () heb ik ook liever een echte man, maar hij was wel schattig en nu is hij gewoon lelijk. Op mijn zestiende had ik hem waarschijnlijk geweldig gevonden.
Of op zijn minst baardgroei te hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef huize het volgende:
Mannen horen beren te vangen met de blote handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |