Ben blij dat het geen Ferrari is..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een of andere mongool tegen mijn fiets aangereden, nu issie krom en kan mn achterwiel niet meer draaien
Arghh
Toch ook een de geruchten op dit moment?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Maiden op PP ! Veel beter dan die huppelmuziek van Jantje Smeets
Ze spelen op Werchter dus PP is dan meteen een optie. Jan zal ze toch wel niet durven te halen en gaat op safe spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch ook een de geruchten op dit moment?
Pinkpop gaat het niet worden voor mij, lijkt me ook niet dat ze er de line-up tegenover kunnen zetten die me toch weer te overtuigen.
Kings of Leonquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze spelen op Werchter dus PP is dan meteen een optie. Jan zal ze toch wel niet durven te halen en gaat op safe spelen
Is ook goed voor de drank want dat soort mensen drinken nu veel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Financieel gezien zou het best wel safe zijn want ze trekken geheid veel mensen. Eigenlijk is het misschien meer iets voor Pinkpop Classic, maar het zou wel heel tof zijn als hij ze binnenhaalt!
Ik begrijp het ook niet en ik wil het ook niet begrijpen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snap nou echt niet wat er nu zo goed aan die rotzooi is
Vergeet vooral ook de watermeloen en de poffertjes niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is ook goed voor de drank want dat soort mensen drinken nu veel.
Zie bv Green Day.. wel veel kaarten maar die kindercreche drinkt 2 cola op heel de dagLaat ik dat frietje frikandel niet vergeten
God Put A Smile Upon Your Face vond ik in die tijd ook goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik volgens jaar eens checken.
En ok Coldplay heeft 1 mooi nummer
Rise Against, National, Customs, Subways, MAiden. Verschillende soorten muziek maar wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar naar wat voor band/acts zouden jullie echt uitkijken dan?
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb het sowieso niet met de grote namen.
De bandjes waar ik naartoe ga bevallen me prima. En dan kun je na afloop noch gewoon nakletsen met de artiesten zelf.quote:
Idd, en zo heb ik toch met heel wat bandjes/dj's/artiesten gesproken/gewerkt/en kennis gemaakt, ik hou ervan om (nieuwe) bands en projecten te ontdekken..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De bandjes waar ik naartoe ga bevallen me prima. En dan kun je na afloop noch gewoon nakletsen met de artiesten zelf.
http://fotoalbum.dds.nl/i(...)3cbea80b4bf5b849d7aa
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/balkanbeats
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/karmatoburn
Ja, da's leuk idd, het nadeel is echter wel dat als het uiteindelijk opgepikt wordt door de platenbonzen en het sproeit elke dag als slappe diarree door de speakers van de commercielen, dan kun jij er als liefhebber niet meer echt van genieten..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Het mooiste is een band te 'ontdekken' voordat ie doorbreekt en dan kunnen merken hoe deze band iedere paar maanden weer beter wordt. Dat merk ik nu bij Sungrazer (die stond overigens wel op Pinkpop).
Dat geldt voor de meeste van mijn favoriete artiesten ook, daarom vind ik het ook moeilijk om dingen te bedenken die nog bezig zijn en onlangs iets nieuws hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
Terug en wijn.
En ik kan hier wel delen wat ik echt graag live wil zien, maar merendeel zegt jullie niets, of is dood, of is uit elkaar.
Hier in de straat zijn vandaag 4 ongelukken gebeurd. Er zit namelijk nogal een flauwe bocht in, en iedereen komt te hard aan en trapt op de rem. Sukkels.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef sproetjes het volgende:
zoooo ik ben ook weer thuis
rijden was geen probleem, was 20 minuten te vroeg op mn werk
net nog even wat gedronken in sittard, zo nog een aflevering van ANTM
en boek lezen in bed... oh en ik heb al een uur dit in mn hoofd:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Slaapjes doen. Morgenvroeg naar werk, ook maar eerder vertrekken. Weert is ontzettend laks met strooien.
Dan deel met ons wie je het laatste half jaar live gehoord hebt en die goed waren. Dan heb je nog een redelijke kans dat ze nog spelen. Dat ze me niks zeggen is juist leuk, juist bij de onbekende bandjes moet je het van horen zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
Terug en wijn.
En ik kan hier wel delen wat ik echt graag live wil zien, maar merendeel zegt jullie niets, of is dood, of is uit elkaar.
Waar moet je ergens zijn in Weert? Ik woon namelijk in het centrum, dan moet ik de randweg op om daar aan te sluiten in de rij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
[..]Dat laatste kan ik bevestigen. Vanochtend rond half 7 spekglad daar.
Caribou, Gold Panda, Flying Lotus, Magnetic Manquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan deel met ons wie je het laatste half jaar live gehoord hebt en die goed waren. Dan heb je nog een redelijke kans dat ze nog spelen. Dat ze me niks zeggen is juist leuk, juist bij de onbekende bandjes moet je het van horen zeggen hebben.
Op bedrijventerrein De Kempen (zo heet het volgens Google Maps). Bij het kanaal, ten zuiden van Weert zegmaar. Meestal rij ik via de Roermondseweg, Ringbaan en de Kazernelaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar moet je ergens zijn in Weert? Ik woon namelijk in het centrum, dan moet ik de randweg op om daar aan te sluiten in de rij.
Ah. En dan is dan nog goed gestrooid voor Weerter begrippenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op bedrijventerrein De Kempen (zo heet het volgens Google Maps). Bij het kanaal, ten zuiden van Weert zegmaar. Meestal rij ik via de Roermondseweg, Ringbaan en de Kazernelaan.
Precies, toch de grotere wegen van Weert hè.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ah. En dan is dan nog goed gestrooid voor Weerter begrippen
Therapy? ftw!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar naar wat voor band/acts zouden jullie echt uitkijken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |